Scorito Tour 2018

1 2 ... 124 ... 255 256
kierewietje

Greipel-Mollema-Froome of Groenewegen-Kruijswijk-Porte

WCEendT

'@Jori
Het team dat ik heb staan is zoals aangegeven naar redelijke tevredenheid, maarja die 500K'ers...

Ook nog even aan het kijken naar match-ups op unibet, dan is het ook wel weer mooi geweest voor vanavond.

vasnd

Ik was nog even voor mijn resterende klassementsgat aan het rondneuzen. Nu zelfs Pozzovivo voor 1,5m interessant er uit gaat zien heb ik de hoop opgegeven. Ik geef de Rochefort 10 de schuld.

kasjaar

Helemaal gelijk Jori...

Ik doe zoals altijd nog een check up van alle renners om te kijken of ik niet toch een renner over 't hoofd gezien heb. En voor mijn gevoel heb ik misschien toch nog een blinde vlek gehad mbt tot Fuglsang. Ik zou hem er nog in kunnen wisselen voor Jungels of Dan Martin, maarja dat zijn wel geverifieerde puntenpakkers.

Aan de andere kant baseer ik mijn teams altijd voor minimaal 75% op vorm en Fuglsang reed toch wel echt enorm goed in Zwitserland... Ik weet 't allemaal niet meer, ga ik dan toch de nacht vantevoren mijn team door elkaar gooien? :o

Iemand die me nog kan helpen of ben ik te laat?

kierewietje

Fuglsang stond er obv vorig jaar al in en is ook nog in vorm... No-brainer! Mag ik nu hulp terug (zie hierboven)

WCEendT

'@Kasjaar
Als je Fuglsang erin doet voor Martin hebben we hetzelfde team :).

kasjaar

'@kierewietje, sorry had ff paniek met mijn eigen team haha. Bedankt voor je hulp. Verder zou ik in jouw geval voor optie 2 gaan, ik verwacht namelijk persoonlijk helemaal niks van Mollema en Groenewegen lijkt me beter dan Greipel. Wel zou ik persoonlijk voor Froome gaan ipv Porte maarja dat kan helaas niet in jouw geval.

@wceendt, maarja dan heb ik weer 500k over...
En dan? Dan gaat m'n hele team nu waarschijnlijk nog op de schop :/

kasjaar

Nou goed, ik morgen ook voor 't eerst in m'n leven maar een wekker zetten voor Scorito dan.. Hoop dat iemand nog wat goede inzichten heeft mbt mijn Jungels/Fuglsang probleem, zou 't zeer waarderen. :)

Jori

'@David Walsh: Tijd is de 4e dimensie die wij niet kunnen zien, daardoor staat alles al vast en hebben die hogere machten ook geen nut om onrelevante trivia mee te beginnen. Wij bepalen enkel de afgeleides die tot een lastig te begrijpen correlatie, beter bekend als de toekomst, enkel en alleen geschapen door wat we daarvoor hebben gedaan. Niks meer, niks minder

@Kasjaar/WCEendT: Jullie hebben elkaar al tot wanhoop gedreven? de 18+2, poeh, dan zou ik ook niet kunnen slapen.
Ik zou Jungels eruit knallen, dan heb je en niks over en je hebt gewoon een beter bergteam staan en beter voor bijv. etappe 5 en 6.
Je hebt ook maar 2 van QS nodig: Alaphilippe en Gaviria

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jori
We gaan het zien hé!

Verwacht dat jij voor de Vuelta wel aan de deur klopt om mee te doen met de betaalde FlitsWiel Poule. Wil het fenomeen Jori weleens in actie zien als het om de echte prijzen gaat!

P.S.
Weet Nasibal al dat Gaviria een must have no brainer is?

Laatst gewijzigd
Jori

'@ WCEendT: Probeer het vooral om de puzzel te spelen, een geld bedrag is voor mij niet echt noodzakelijk om de lol uit het puzzelen te halen. Misschien als ik ooit eens mijn studie afmaak joh ;)

En volgens mij is Nasibal's antwoord op de puzzel nog een puzzel, gezien de interessante lijn die hij heeft gekozen. Ik sluit niet uit dat we dit enigma als nieuw Millenium probleem kunnen introduceren

Brillenpoetser

Mijn team is klaar en aangezien ik morge moet werken drop ik de namen vast:

Froome
Porte
Landa
Nibali
Yates
Martin
Roglic
Majka
V garderen
Castoviejo
Gva
Benoot
Gaviria
Sagan
Groenewegen
Demare
Cavendish
Degenkolb
Boudat
Laporte

Wat zeggen jullie er van......

Pietje Precies

Dat de deadline over 9 uur is. Maar ik zie een hoop bekende namen. Die gaan we vast een hoop in beeld zien de komende weken! ;)

Jori

Boudat :p

Valvuillerdemoz

'@Brillenpoetser: Van jou team zou ik Landa en Roglic wel willen hebben. Dan nog Thomas, Quintana, Kittel erbij. Dat zou een geweldig team zijn. Maar ja, ik kan nog maar 500k, hooguit 1 mln vrijmaken.

bartje

Ik ga vannacht nog één keer mijn hele team opnieuw opbouwen. Gewoon alle teamleden deleten en nog 1 keer compleet heroverwegen. Waarom?

Omdat ik bij het invullen van de etappes na de negende etappe, 1 AK dan wel superklimmmer tekort kom, en ik het simpelweg verrek om er een sprinter voor op te offeren.

Alle lijstjes ten spijt, waar vrijwel iedereen uiteindelijk middels een inkoopmarkt hun team compleet hebben en waarbij de AK jongens een groter bedrag innemen, geloof ik dat dit een sprinterstour wordt. Met andere woorden met de juiste sprintersequipe wordt het verschil gemaakt en niet met de juiste AK equipe. Die is secundair.

Nou is de waarheid dat ik ondanks een zevental deelnames nooit hoger ben geëindigd dan iets van 80% en ik wellicht mijn oor moet laten hangen naar meer succesvolle deelnemers, maar dat lukt me niet, eigenwijsheid zwaar genetisch vastgelegd.

Hoe dan ook, binnen nu en zeg een half uur is mijn lijst leeg en zeer waarschijnlijk vlak voor de start net weer volledig.

Succes allemaal!

Laatst gewijzigd
Gids03

Wie helpt me ??😃 froome en latour

Of

Of yates en jungels ????

Drollema

Froome en Latour zou ik zeggen.

Edd1e

Iedereen die denkt dat SKY wel even de TTT wint en 3/4 man inzet moet even naar de tireno kijken..

Thibaud

Dit word m dan, denk ik....
Iemand nog aanvullingen?

N. Quintana
A. Valverde
R. Bardet
V. Nibali
D. Martin
P. Roglic
J.Fuglsang
B. Jungels
W. Barguil
D. Martinez
S. Kung
J. Alaphilippe
T. Benoot
F. Gaviria
P. Sagan
D. Groenewegen
A. Demare
S. Colbrelli
J. Degenkolb
T. Dupont

Drollema

Je hebt weinig sprinters als je ziet hoeveel vlakke etappes er zijn.

Charlie33

Stuyven of Colbrelli?

user18509

Matthews of Thomas, mijn enige hoofdbreker nog...

Roept u maar.

Frankh

Bardet of dumoulin, kan dumoulin het niveau van de giro wel brengen?

Stuff

'@TomTriomfeertTour

Colbrellli heb ik al

1 2 ... 124 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.