Scorito Tour 2018

1 2 ... 125 ... 255 256
Casey

The sky is the limit

Casey

'@Nasibal

Wat moeten we met de haai van messina?

StijnvanA_

Kwiatkowski of GVA?

theod8

Gva Stijn

Mijn laatste twijfel:
Degenkolb - ala of Uran met kragh

Falonso

Mijn team is klaar!

9 klassemetsrenners (29.000.000)
8 sprinters (25.000.000)
3 opvullers (2.000.000)

Ben erg tevreden over de verdeling, kan in elke etappe een sterk team opstellen. Van mijn opvullers weet ik van tevoren in welke etappes ik ze op moet stellen en hier doen ze (of hun team) ook echt mee voor de punten.

1 ding zit me nog wel dwars, geen Daniel Martin in mijn team...

Nylz

7 sprinters te weinig?? Alleen de eerste 2 etappes kom je er dan 2 tekort, maar kun je opvullen met renners die evt. teampunten kunnen halen. Na de ploegentijdrit kun je die plekken opvullen met truipunten.

Nylz

Ik heb zelf trouwens 8 sprinters zie ik nu. Nog even puzzelen!

user18509

'@stijnvanA

Lood om oud ijzer zou ik zeggen. Wie verwacht je dat de tour wint? BMC? Dan Greg. Anders zou ik voor Kwiat gaan... Maar denk dat 1e week greg beter zal zijn en kon ook aardig mee bergop in Zwitserland.

Heb je niet veel aan hè, dat is scorito... Voor elke renner een argument.

Phoenix0000

Met Dupont, Degenkolb en Colbrelli is 7 sprinters wel te weinig ja.

DeNescafe

't is hier al mega vaak besproken, maar blijft wat mij betreft één van de interessantste tactische overwegingen:
Ik heb 7 sprinters + SKA en 8 top klassementsmannen, niemand voor de jongerentrui *geen Bernal dus ;-)*
Van de opvullers heb ik 1 echte aanvaller, rest ITT/TTT/Teampunten

Vraagstuk luidt als volgt Dupont vs Benoot:
Dupont (sprint mee op het vlakke, zal voor elke ereplaats strijden) vs Benoot (heeft aangegeven niet (per se) voor het jongeren klassement te gaan, maar heeft wel de potentie imo, lastig op te stellen dus.)

Ik vind een extra sprinter overbodig, maar wel makkelijk in te zetten vs Benoot die voor mij eigenlijk vooral interessant is mits die voor t jongerenklassement gaat. Wie o wie.... Ben vooral benieuwd naar, wederom, de tactische afweging voor wel/niet een 8e (of 9e als je SKA mag meerekenen) sprinter mee te nemen.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Voornaamste reden vóór een 8e sprinter is verzekering tegen valpartijen.
Voornaamste reden tégen is dat het nooit het optimale team kan zijn (7 sprinters met de juiste opvullers moet bijna wel hoger scoren).

Aan jezelf de afweging. Ik heb voor mezelf een compromis gevonden, aangezien ik niet kon kiezen.

elstupidoloco

Wekker gezet en opnieuw aan de tekentafel. Ik merk dat ik qua budgetverdeling nog niet helemaal tevreden ben. 8 sprinters voor 21.5 miljoen met Gaviria en kittel als belangrijkste thuisblijvers. En dat zint me nog niet zo. De enige mannen die het overwegen waard zijn om op te offeren zijn Greipel en colbrelli, maar dan moet in de AK ploeg bardet er aan geloven. En laat ik daar nu net, ook qua scoritopunten, vrij veel vertrouwen in hebben. Daarnaast krijg ik geen 8 puntenpakkers aan de AK-mannen onder de 29 miljoen. En Alaphilippe en GVA zitten muurvast in mijn team. Dilemma’s!

Ab Normaal

'@DeNesCafe
Ik heb exact dezelfde afweging nog!

kevinraar

Dit is mij team
Valverde
Porte
Nibali
Bardet
Roglic
Mollema
Dumoulin
Latour
Alaphilipe
Van avermaet
Kung
Sagan
Groenewegen
Kittel
Demare
Greipel
Laporte
Cort nielsen
Dupont
Boudat

NordinJKok

Mijn team is compleet
- Froome
- Valverde
- Nibali
- Dumoulin (misschien enigste twijfel tussen hem of Yates)
- Bernal
- Roglic
- Uran
- Jungels
- Gaviria
- Sagan
- Groenewegen
- Demare
- Greipel
- Colbrelli
- Laporte
- van Avermaet
- Calmejane
- Caruso
- de Gendt (of Rolland, voor de bergtrui)
- Martinez (of G Martin voor jongerentrui)

Wat vinden jullie van mijn team en twijfels, en tips misschien nog.

JimKro

Haha mooi om de berichten van afgelopen nacht door te lezen. Succes nog even iedereen en vergeet niet je opstelling voor dag 1 te controleren!

DeNescafe

'@Ab Normaal 7 sprinters + SKA ook ? Tel je hem als sprinter / denk je dat hij meedoet op de pannenkoek vlakke aankomsten? En vervolgens ook die afweging tussen Benoot en Dupont? Zo ja, PB me, wellicht komen we er dan samen uit haha

Stuff

Kijk er worden al hele teams geplaatst voor de deadline. Waarom denk ik dan... toch enige vorm van onzekerheid en bevestiging zoeken?

David Walsh

Mag ik ook eens een post missen, forumgebruiker? De vraag van Impey is aan me voorbij gegaan. En een goede vraag was het. Het was een zodanig goede vraag dat ik nu wel heel enigmatisch met het voorgekauwde antwoord "thuislaten" af kan komen, maar echte argumentatie ontbreekt daar bij. Waarom zou hij ineens gaan sprinteN?
Nochtans blijft het een giller om die Impey de band te geven op basis van hiërarchie, die er tout court niet is met mannen als Boudet en Dupont. Het hele vorige seizoen was er geen pikorde. Zelfs Kelderman kon een mening geven en heeft zichzelf uit mijn team gewerkt. Niemand gelooft in Impey. En kennelijk werkt het, want ziet aan, ineens zijn hier members te vinden die het inderdaad in de combo sprinter & TTT zien. Band doet wonderen. Iets met aap en gouden ring.

Nylz

Porte erin... Porte eruit... Porte erin... Porte eruit...

David Walsh

impey erin... impey eruit... impey erin... impey eruit

kevinraar

Way vinden jullie van mij team graag wel eerlijk erover zijn

Falonso

Te veel sprinters!

jsprunk

Even wat Impeytwijfel-olie op het vuur:

"In saying that, there are definitely stages that we want to target along the way. We're not just a one-dimensional team. We have a great TTT group and there are other individuals, like Daryl Impey, who are going to be able to go after stage wins along the way. We've got some pretty lofty goals but we've to aim high."

Aldus Matt White

Falonso

'+ Te weinig AK

1 2 ... 125 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.