Scorito Tour 2018

1 2 ... 126 ... 255 256
kevinraar

Heb ik teveel sprinters?
Er vallen er altijd wel een paar uit

elstupidoloco

'@kevin
8 man AK, 9 sprinters, GVA, Alaphilippe, ziet er netjes uit. En je onbegrensde vertrouwen in boudat vind ik bewonderingswaardig. Ik zou willen dat ik dat ook had.

kevinraar

Wat heeft boudat zo verkeerd gedaan

BarryE1

In een concept waar je evenveel punten voor een etappe krijgt als voor het eindklassement (aan het eind van de rit zelfs pas, geen bonus voor het hebben van de truien tussendoor). Puntentelling voor eindklassement en etappe is als volgt 30-25-20-17-terugtellend naar 1 (nr 20 etappe krijgt 1 punt). Vervolgens moet je 20 namen kiezen (geen budget). Normaal gesproken heb ik minder moeite met het invullen maar ben nog een beetje in de war van de puntentelling. Heb nu 10 sprinters en 10 klassementsmannen maar zit vast in een denkpatroon. Hoe zouden jullie dit aanvliegen?!

arjenzvob

'@Kevin zonder Valverde en Landa kun je net zo goed niet meedoen

Sorry Valverde heb je. Prima ploeg en lekker zo houden als je er goed bij voelt

Laatst gewijzigd
Poeksel

Kevinraar staat gewoon na twee etappes aan de leiding en lacht dan iedereen uit!

kevinraar

Kijk is 1 pagina terug ik heb valverde

elstupidoloco

'@kevin

https://www.procyclingstats.com/rider/thomas-boudat
Het is nu niet direct dat hij wekelijks kittel, Gaviria en Groenewegen erop legt. Maar misschien kan hij ons allemaal verrassen.

sprintgeit

Inzake Pasqualon:
As the team's designated fastman we will be looking out for Pasqua especially during the first week of relatively flat stages. But not the absolute flattest parcours he tells me, at just 69 kg he will be controlling the group as road captain and looking for a strong finish especially on stages 5 and 6: 
"I am a not strong sprinter like Kittel, but when the bigger sprinters are dropped for sure I will stay in front. I want to win a stage because I'm sure I have the legs for that."Here's how Pasqua describes how he sees the team performing: "For sure the ambition for this race is to sneak some good results on the flat stages with me and maybe Timothy. But the longer goal is to achieve at least top 20 GC for Martin".

De beste man gaat trouwens dagelijks een blog schrijven, dus dan weet je wel wanneer je 'm op moet stellen. Wat mij betreft is hier echter geen kaas van te maken, eerst is hij de 'designated man' voor vlak, vervolgens de road captain en dan gaat op de vlakke sprints misschien heel misschien Dupont wel meesprinten..

kasjaar

'@arjenzvob, kom je nou die jongen 2 uur voor de deadline nog ff vertellen dat hij net zo goed niet mee kan doen omdat hij geen Landa heeft?
Toon eens wat klasse man..

Bovendien is een Landa die uit vorm lijkt echt geen must-have. Enige must-have is elk jaar sagan.

siht

'@Sprintgeit, conclusie: wordt weer een sprint chaos bij Wanty. Maar wel kansen dat ze beide de top20 in fietsen in een etappe.
Toch heeft Pasqualon wel vorm getoond, dus etappe 5 (6 lijkt me te moeilijk) is een top10 plekje niet eens uitgesloten denk ik.

bakfiets

Ik zie zo snel al totaal andere teams voorbij komen als ik heb. Dat kan toch nog weleens heel leuk worden deze tour. Teams die hoog kunnen staan met totaal andere renners. Dan gaat de dagopstelling en captainkeuze een nog grotere rol spelen verwacht ik.

arjenzvob

'@kasjaar: wellicht is het een soort van opgekropte ergernis....Man, man, man.... die ziekelijke zoektocht naar bevestiging. Maar je hebt gelijk en na het sturen van mijn reactie heb ik hem oprecht al gezegd dat hij lekker moet gaan genieten van zijn team.

kasjaar

'@bakfiets, dat zou 't nog wel wat leuk maken inderdaad. Vaak zie je toch teams die enorm veel op elkaar lijken bovenaan staan aan 't einde, dat kan dit keer wel eens heel anders gaan zijn.

kasjaar

'@arjen, als je daar zo'n last van hebt had je ook een dagje later weer in kunnen loggen, want 2 uur voor de deadline vind je hier alleen nog maar wanhoop. ;)

TomTriomfeertTour

Ach er mag toch wel een beetje geplaagd worden hier toch?

@bakfiets, dat verwacht ik ook ja! De verschillen kunnen dit jaar trouwens ook wel echt groot worden.

@kas ja dat advies had ik ook kunnen gebruiken. Was helemaal tevreden met mijn team, maar nu word ik weer lekker meegenomen in de chaos.

DeNescafe

Andere vraag, zijn er nog leuke pouletjes waar ik me voor moet inschrijven behalve de wielerflits en forumpoule?=)

Nylz

Ik heb ineens Cavendish erin staan?

kasjaar

Nu mijn team toch staat kan ik 't eindelijk over dagselecties gaan hebben. Verwachten jullie dat GVA mee sprint in de eerste twee etappes?

Threeohthree

'@nylz: ik ook, gaat het geel pakken vandaag!

Twaburov

GVA sprint nooit mee, alleen in de voorbeschouwingen soms.

rosco

Mijn team staat ook. Vol vertrouwen met 4 Sky renners en 3 BMC renners.

Succes iedereen

Dupoepin

'@kevinraar

Het kan natuurlijk het winnende team zijn (alles kan) maar dat wordt helemaal niks. Je hebt nog een uur om een heel ander team bij elkaar te puzzelen.

kevinraar

ik ga me team niet omgooien zie wel hoe hoog ik eindig meestal rond de 90 procent

TomTriomfeertTour

Ik hoop dat je 1e wordt Kevin

1 2 ... 126 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.