Scorito Tour 2018

1 2 ... 127 ... 255 256
Dupoepin

Zelf weten, maar ga dan achteraf ook niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb.

Kpenty

Heb ik toch al een tijd Gilbert er in en 7 sprinters. Toch nog over na gedacht om Gilbert te wisselen voor Laporte zodat ik ook 8 sprinters heb, maar iedereen hier heeft Laporte. Je moet ergens het verschil maken he?

fringale

Iemand die nog mijn laatste twijfel wil wegnemen ?

AS IS : A. Yaters + TJ Van garderen

TO BE : Nibali of Landa + Schär ?

jp.vanoosterhout

wat denken jullie van de verwachte eindtijd van de ploegentijdrit ???en wie wint hem???

Nylz

Heb je Küng al? Zo niet, zou ik de tweede optie aanpassen ivm evt. jongerentrui:

Nibali en Küng

Nevermind, zie nu dat Schär maar 500k is. Dan zou ik echt geen idee hebben!

Laatst gewijzigd
Nylz

'@jp.vanoosterhout

Wat denk je zelf?

fringale

'@Nylz : Küng heb ik inderdaad al (en is ook 250.000 duurder dan Schär)

+ Nibali = veel aankomsten bergaf, kan over kasseien, wordt door velen getipt voor podium, de Izagire's
- Nibali = wat is zijn vorm ? zou die niet met WK in zijn hoofd zitten ?

+ Landa = leuke renner, aanvallend, ploegmaat Quintana, Valverde
- Landa = ITT sucks, ploegmaat Quintana, Valverde

+ A. Yates = heeft een eindschot bergop, schat TTT hoger in dan Bahrein
- A. Yates = wat met de kasseien ????

ps : van TJ verwacht ik niet zoveel meer punten als Schär, omdat ik hem enkel in TTT en ITT zou opstellen

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

rond de 38 minuten en sky wint !

Nylz

Ik heb geen idee welke tijd ze gaan rijden en ik denk dus dat het een close call wordt tussen Sky en BMC.
Maar wat te denken van Mitchelton Scott en Team Sunweb?

fringale

'@Nylz : Sky, BMC en QS zijn volgens mij de grote 3, daarna Scott, Bora en Sunweb

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Elstupido

Ik denk dat wij alweer heel lang op hetzelfde denkpatroon zaten. Gisteren leek scorito echter heel even de winnende hand te krijgen en ben ik wat van het plan afgeweken...

Wimbo

Is Froome al terug van zijn parcour verkenning.

NordinJKok

Laatste hulp tipje als het kan.

Uran of D Martin
Jungels of Barguil
Martinez of Gaudu
Caruso of Gesink

Imbatido

Froome zit voorlopig nog op zijn fiets. Tot dusver ook geen problemen met de rechterhand van Pozzovivo.

Sloddies

QS heeft inderdaad een TTTploeg om van te smullen. Stuk voor stuk hardrijders. Is geen uitgemaakte zaak dat Sky ff wint

Nylz

Laatste wissel:

Fuglsang eruit, Jungels erin.

dukeman

'@Nordin:

Uran of D Martin
Jungels of Barguil
Martinez of Gaudu
Caruso of Gesink

D Martin
Jungels
Martinez
Caruso

Zit zelf met nog één vraag. Moscon/Schar of Castroviejo/Kung.

nasibal

Voor de geinteresseerden:

Huidige stand van zaken in het sprintersgilde is 8+Richeze. Alle oude bekenden zijn terug op de partey. Verneukeratieve van al die wissels in mn sprintteam is dat ik etappe 1 telkens moet blijven checken.

Ben nog aan het zoeken of ik iets leuks kan met een extra 500k, zoja dan komt er een colombiaan bij ten faveure van een nederlander.

Froome staat er niet in, nooit overwogen ook.

Maar vraag het over 2 minuten gerust nog eens.

kasjaar

'@nylz, die heb ik gisteren nog andersom gedaan haha. Laat je niet ompraten door die TTT hoor, QS heeft goede renners staan maar daarvan kunnen er maar 2 echt tijdrijden, Dat is echt wel heel wat anders dan Sky en BMC.

BergjeopBergjeaf

Ik zie net dat de deadline 11.10 is, 10 minuten extra kopbrekers dus..

Nog steeds geen Froome, Nibali, Yates en Quintana in mijn team.. Vraag me af of het een te grote gok zal zijn..

NordinJKok

Ja mijn andere grote twijfel blijft gewoon Dumoulin of Yates. hahaha lastig lastig

kasjaar

'@nasibal, ik had hetzelfde, Maar ben jij 't niet met me eens dat richeze weinig nut heeft als je dalijk veel betere opvullers hebt uit de TTT? Ik twijfel nog om m te wisselen, wat denk jij?

elstupidoloco

'@nasibal

Ik ben ontzettend benieuwd met welk team je dit keer ten tonele verschijnt.
Ik kom niet tot een oplossing om Gaviria erin te krijgen. Dan maar zonder! Good old Greipel lijft er gewoon in staan. Duitse degelijkheid staat hoog in het vaandel

Nylz

'@kasjaar

Het is niet enkel de TTT, maar ook opvulling voor m’n sprintteam voor evt. teampunten Gaviria.

fringale

'@NordinJKok

D Martin
Jungels
Martinez
Caruso

...zo vlot gaat dat...als je andermans knopen doorhakt

1 2 ... 127 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.