Scorito Tour 2018

1 2 ... 128 ... 255 256
sjappie

'@Kasjaar. Klopt helemaal mbt Richeze. Na 1 etappe noemen we ‘m Nasibalen

NordinJKok

Thans iedereen voor tips en als jullie moeten kiezen tussen dumoulin en yates. Echt ik ben een yates fan maar ook dutch fan

Nylz

'@dukeman

Kan je niet nog ergens 250k vrijmaken voor Moscon/Küng?

Jori

mn hele doel was nog om Greipel erin te gooien voor Colbrelli en nou ik een relatief goede manier ervoor heb gevonden, twijfel ik aan Greipel en of die uberhaupt wel 4 plekken constant hoger gaat sprinten dan Colbrelli xD

fringale

Er zijn heel wat teampunten (27) te verdienen met winnaar Gaviria of Groenewegen. Maar wie durft alle (Nasi)ballen op 1 van de twee te zetten ? Ik wacht tot morgen om eventueel Alaphilippe of Roglic erin te zetten ten nadele van de sprinter die me vandaag het meest zal ontgoochelen.

RemcovanderMaas

Nordin, ik kies voor Yates
Blijf bij de vuistregel dat ik geen renners pak die de Giro al in de benen hebben.
Misschien een koppig standpunt, maar het is wel makkelijker keuzes maken :-)

fringale

'@RemcovanderMaas : vraag is natuurlijk in welke mate telepathie tussen tweelingen ook slaat op de benen ;-)

nasibal

'@Kasjaar

In de eerste 2 etappes is richeze natuurlijk de perfecte 9e man en daarbij pakt hij in de TTT ook wat punten. Met wat mazzel heeft hij in de eerste 3 etappes al zijn 750k er uit, met wat pech heeft hij 30 puntjes. Ook in het laatste geval is het verlies natuurlijk niet heel groot als je daarna voor een opvuller gaat ipv Richeze.

Ik heb daarnaast niemand van bmc momenteel, dus mochten zij winnen dan is Richeze een hele welkome man in de eerste week. Oh, en stel dat QS wint!

@Elstupidi
Ik voel je! De mogelijkheden zijn enorm zonder 1 van de 3 (2 van de 4 als je kittel meetelt) duurste sprinters. Toch met veel snijden en huilen ze er allemaal (op kittel na uiteraard) weer ingefietst. Zelfde geldt voor Valverde

Greg, Uran en Nibali grootste kinderen van de rekening

Verder gaat er nog een majka poels alaphilippe carrouselletje de komende 5 min..

Dupoepin

Nog 5 minuten tot de deadline, ik adviseer geen wissels meer toe te passen voor je te laat bent met een renner erin te klikken....

RemcovanderMaas

Fringale, je hebt helemaal gelijk!
Ik pak snel nog even een derde renner zonder Giro en zonder tweelingbroer 😆

bakfiets

Ik heb 2 favoriet sprinters voor etappe 1.
1 maak ik captain. De ander vul ik op met teamgenoot als 9e renner.

TimvdZ78

Na het lezen van dit Forum ben ik tot dit team gekomen:

Mijn team:

Bardet
Nibali
Thomas
Yates
Martin
Roglic
Uran
Fuglsang
Jungels
TJ
EBH
Moscon
Gaviria
Sagan
Groenewegen
Demare
Kristoff
Colbrelli
Stuyven (Degenkolb geen vertrouwen in)
Laporte

Succes allen!

kaboutertje

Dit wordt de Tour van Porte.

Dupoepin

We zijn los!

BarryE1

51% Matthews
51% Kittel, 15% maakt hem kopman.

Opvallend!

Jori

succes iedereen, ik ga nu ff inchecken bij het gekkenhuis

nasibal

Wow.

Op een of andere manier heeft Impey op de valreep mn team gehaald door Kung en Martinez te verslaan. Snap jij het?

Ab Normaal

Ik ook. Vertrouwen in Kittel. Staat er uiteindelijk altijd en aangezien niemand dat hier heeft maak je er het verschil mee.

Platwalsers

Succes iedereen!

Jori

Impey is logisch, die staat alfabetisch gezien namelijk hoger en dat kan zomaar het verschil maken onder het vallen van de vlag.

Ik zag dat Nibali eruit voor D. Martin/Mollema de way to go was en wou graag van moscon af. Maar dan had ik Poels, Majka of Kruijswijk ofJungels gehad waar ik geen vertrouwen in heb, en daarom heb ik de ruil totaal niet gedaan. De ruil die voor de hand lag Mollema, Greipel erin, Nibali, Colbrelli out kon mijn hoofd toch niet verdragen...

Aadjenr11

Mijn team:

Valverde
Nibali
Porte
Thomas
Martin
Roglic
Fuglsang
Poels
Van Garderen
G. Martin

Van Avermaet

Kung

Gaviria
Groenewegen
Sagan
Matthews
Demare
Degenkolb
Colbrelli
Laporte

Succes iedereen!

Laatst gewijzigd
Phally

Bewust niets gelezen van forum, ik had al genoeg twijfels en wou het zeker niet erger maken!

Uiteindelijk voor deze gegaan:

Voor AK / vlucht / wit:
Froome - Dumoulin - Nibali - Yates - Roglic - Uran - Fuglsang - Benoot - Latour - Alaphilippe

Spurters / TTT en teampuntjes
Gaviria - Sagan - Groenewegen - Kittel - Demare - Cavendish - Colbrelli - Laporte - Impey - Moscon

Laatste halfuur toch maar Martinez > Benoot en T. Dupont > Moscon er in gefietst.

Geen enkele movistar / bmc en mijn eigen tradities gebroken door toch Froome en Dumoulin te selecteren nadat ze Giro gereden hebben.

Succes en veel plezier iedereen!

BergjeopBergjeaf

Valverde
Bardet
Thomas
Uran
Bernal
Jungels
Roglic
Martin
Latour
De gendt

Alaphilippe
GvA

Gaviria
Sagan
Groenewegen
Cavendish
Colbrelli
Degenkolb
Demare
Laporte

StijnvanA_

Mijn team:

Froome
Valverde
Porte
Nibali
Thomas
Roglic
Jungels
Fuglsang
Latour

Alaphilippe
Moscon

Sagan
Groenewegen
Démare
Cavendish
Kristoff
Colbrelli
Degenkolb
Laporte
Dupont

ajvs

Mijn team voornamelijk samengesteld met een oud klasgenoot die net zo'n wielerfanaat als ik is. Geen andere invloeden van buitenaf, dat werkte in 2016 ook heel goed (beste 0,3%). Last minute besloten dat ik toch Cavendish wou, daardoor Alaphillipe eruit gegooid gezien ik genoeg renners voor de punch ritten heb, hoop niet dat ik daarvoor spijt ga krijgen.

AK:
Froome (na lang wikken en wegen toch meegenomen)
Valverde
Porte
A. Yates
D. Martin
Roglic
Uran (net als vorig jaar 'gewoon' mee)
Fuglsang
Latour

Sprint:
Gaviria
Sagan
Groenewegen
Demare
Cavendish
Colbrelli (was een muntje opgooien voor hem of Degenkolb)
Laporte
Dupont

Rest:
v Avermaet (ivm TTT en punchritten, verwacht dat hij meesprint eerste twee ritten en de gele trui pakt na de TTT en houdt tot aan rit 10, normaliter ook mijn opvulling voor mijn sprintteam)
Bennoot (aanvaller)
Navarro (aanvaller)

1 2 ... 128 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.