Scorito Tour 2018

1 2 ... 129 ... 255 256
Niko1995

1. Alejandro Valverde
2. Richie Porte
3. Romain Bardet
4. Jakob Fuglsang
5. Daniel Martin
6. Adam Yates
7. Geraint Thomas
8. Primoz Roglic
9. Guillaume Martin
10, Gianni Moscon
11. Jonathan Castroviejo
12. Fernando Gaviria
13. Dylan Groenewegen
14. Peter Sagan
15. Arnaud Demare
16. Sonny Colbrelli
17. Magnus Cort Nielsen
18. John Degenkolb
19. Christophe Laporte
20. Timothy Dupont

Nylz

Froome
Thomas
Majka
Uran
Jungels
Nibali
Latour
Valverde
Porte

Küng
Moscon
van Avermaet

Gaviria
Groenewegen
Sagan
Cavendish
Laporte
Dupont
Kristoff
Colbrelli

klumper

Hier mijn team

Valverde
Bardet
Nibali
Thomas
Yates
D Martin
Fuglsang
Mollema
Caruso
Benoot
Moscon
Alaphilippe
Gaviria
Sagan
Groenewegen
Demare
Kristoff
Degenkolb
Colbrelli
Laporte

JellevanderLinden

AK:
Thomas
Valverde
Bardet
Porte
A. Yates
D. Martin
Roglic
Fuglsang
Latour

Sprint:
Gaviria
Sagan
Groenewegen
Demare
Kristoff
Colbrelli
Degenkolb
Laporte
Dupont

Rest:
Impey
Benoot

Valvuillerdemoz

Froome
Valverde
Nibali
Dumoulin
Yates
Fuglsang
Jungels
Latour
Moscon
Benoot
Kung
Kragh
Gaviria
Sagan
Groenewegen
Matthews
Demare
Cav
Colbrelli
Stuyven

Fassa Bortolo

Net als dat er 10 pagina's geleden werd gevraagd, ben ook ik op zoek naar de forum poule

ivo001

Voor mij moeten deze renners het gaan doen:

1 Froome
2 Valverde
3 Porte
4 Nibali
5 Thomas
6 D Martin
7 Zakarin
8 Roglic
9 Fuglsang

10 Sagan
11 Gaviria
12 Groenewegen
13 Cort Nielsen
14 Colbrelli
15 Laporte
16 Dupont
17 Impey
18 Kragh Andersen

19 Moscon
20 Navarro

Ben echt benieuwd of Nibali ipv Bardet een goede wissel is geweest, maar we gaan het zien.

Misterlucky96

Mijn team, gaat denk niks worden, maar wie weet :).

Majka
Fuglsang
Jody Bernal
Roglic
Yates
Bardet
Porte
Valverde

De Gendt
Latour
Kung

Laporte
Colbrelli
Kristoff
Demare
Groenewegen
Gaviria
Sagan

Van Avermaet
Alaphilippe

bakfiets

Mijn team:

Bergen punch:
Valverde
Nibali
Thomas
Martin
Roglic
Fuglsang
Latour
Majka
Yates

Sprint:
Sagan
Groenewegen
Greipel
Gaviria
Demare
Laporte
Degenkolb
Boasson hagen

Extra:
Moscon
Kwiatkowski
Alaphillipe.

Professor Plof

Rien ne va plus!

Froome, Porte en Quintana thuisgelaten wegens te veel verwachte weerstand door wind, kasseien, Fransozen en eigen stunteligheid.

1. Valverde
2. Bardet
3. Nibali
4. Yates
5. Thomas
6. Bernal
7. Fuglsang
8. D Martin
9. Jungels
10. Navarro
11. Gaviria
12. Sagan
13. Groenewegen
14. Kristoff
15. Demare
16. Colbrelli
17. Laporte
18. Pasqualon
19. Dupont
20. Impey

JimKro

Een hoop mensen hebben Roglic. Ik heb het toch niet aangedurfd. Ben benieuwd!

Twaburov

Benieuwd naar het team en de onderbouwing van koning nasibal

TimodeJ

Vannacht in een half dronken bui Majka nog omgeruild voor Kruijswijk. Mogelijk minder punten, maar wat nationalisme is ook wel fijn, en z'n aanloop lijkt niet slechter dan voor de giro 2016. Daarnaast een meesterknecht met Roglic. Hopelijk gaat hij ons allemaal verassen.
Verder
AK: Froome, Valverde, Nibali, Dumoulin, Thomas, Martin, Uran, Kruijswijk
Wit: Latour (en Benoot)
Sprint: Gaviria, Sagan, Groenewegen, Demare, Cavendish, Colbrelli, Degenkolb, Laporte
Overig: Moscon, Kung

Platje

Ik ook niet.. geen Roglic Froome Quintana Landa Thomas Dumoulin Alaphilippe Jungels Yates Avermaet Bernal

Klinkt als een mooi team.. teveel keuzes moeten maken

Laatst gewijzigd
freggle

Weet iemand nog wat Demare en Kristoff hebben gekost? Ik kan het niet meer terugzien en wilde het nog even opschrijven. Succes allen!

RemcovanderMaas

Demare 3, Kristoff 2,5

Platje

3 en 2,5 miljoen

freggle

Tnx!

Thijmen1411

Heb me verslapen en niks meer aan m'n team kunnen veranderen. Ben ik maar wat blij mee aangezien het al een aantal dagen prima stond.
Froome
Valverde
Porte
Nibali
Thomas
Roglic
Fuglsang
Latour
TJ
Martinez
Kung
Moscon
Gaviria
Sagan
Groenwegen
Demare
Greipel
Colbrelli
Degenkolb
Laporte

Mijn doel is eens een bekertje te krijgen, was er in de vorige Tour (98,1%) en Vuelta (98,5%) al erg in de buurt, maar zal wel alleen maar lastiger zijn geworden sinds het betaald is geworden :(
Succes allen! :)

Koenniiee

Fuglsang komt erg vaak terug in de lijsten.

jsprunk

Valverde
Porte
Thomas
Yates
D. Martin
Roglic
Fuglsang
Jungels
Majka
Poels
Moscon
Impey
Gaviria
Sagan
Groenewegen
Démare
Kristoff
Degenkolb
Laporte
Richeze

De onderste 8 + Jungels vandaag ter ondersteuning van kopman Gaviria.

Imbatido

Klimmers:
Froome, Porte, Thomas, Bernal, Yates, D. Martin, Roglic, Fuglsang, Majka, Latour

Ik heb veel vertrouwen in Team Sky, ook voor de ploegentijdrit. Froome en Thomas waren daarom zekerheidjes. Ook van Bernal verwacht ik toch wel veel. Hij is de enige bij Sky die een flitsende versnelling van de Movistar-mannen kan beantwoorden, maar dan moet Sky hem wel kort houden in het klassement. Heeft bovendien ook nog de kasseienrit verkend vorige week, dat wil ook wel wat zeggen.

Porte en Yates verwacht ik op basis van hun ploegentijdrit – naast Sky – in de beste posities van de klassementsrenners. De kasseirit is iedereen wel aan elkaar gewaagd, dus als ze in die posities de bergen ingaan scoren zij telkens veel truipunten. Porte zonder pech is toch wel iemand voor het podium. Hij moet met Froome de dikste GC punten oprapen. Daniel Martin voor de punch, en Roglic is gewoon een fenomeen, die gaat sowieso knallen. Fuglsang als degelijke klimmer voor een mooie prijs, en Majka is met Sagan in het groen nooit een miskoop. Latour kon ik ook niet omheen gezien zijn jongerenklassement.
Bergop dus 10 opties in principe.

Sprinters:
Gaviria, Sagan, Groenewegen, Demare, Kristoff, Degenkolb, Laporte, Dupont

Geen Kittel, Greipel en Cavendish. En geen Matthews, die mag de eerste ritten niet meedoen denk ik om de TTT niet in gevaar te brengen bij een valpartij. Uiteindelijk voor Degenkolb gekozen als besparing in het 1,5-segment. De andere 1,5’ers waren me puur voor de acht sprintritten te onzeker. Laporte en Dupont zijn mooie budgetopties, die verwacht ik toch wel in of rond de top 10. Door de ploegentijdrit kan ik altijd nog schakelen naar een 7+2.

Overig:
Van Avermaet, Castroviejo

Hier stonden eerst Moscon en Benoot. Maar had nog 500K over. Die hier uiteindelijk maar in gestoken maar weet niet of dat een echte verbetering is. Van Avermaet biedt iets meer zekerheid dan Benoot in de heuvels en kasseien, en eventuele ploegentijdritwinst. En toch maar een vierde Sky gepakt met Castroviejo voor de TTT, TT en eventueel teampunten door Froome/Bernal ook aan het eind. Mijn tactiek is sowieso erg gericht op succes van Sky.

Laatst gewijzigd
kielabokki

Ow joh, vandaag al Tour.. Wilde nog wat rotzooien vandaag met de ploeg..

sprintgeit

Toch teams die wel aardig in lijn liggen met elkaar. Met dit veld en parcours wordt het toch weer een beetje een loterij denk ik.

Dit jaar heb ik er vrij weinig tijd aan besteed en ben ik mede daardoor ook vergeten me voor allerlei subpoules in te schrijven, waaronder de WF en WF forum poule :\.

Uiteindelijk had ik mn sprintteam vrij snel op papier, waarbij ik uiteindelijk kristoff nog heb laten vallen, om wat geld vrij te maken. Gokje gewaagd met Pasqualon, als die het iets beter doet dan vorig jaar, en die kans acht ik wel aanwezig, is hij het al wel waard. Geen Kittel, die is toch wel gebaat bij een geode trein hebben we gezien en die heeft hij niet. Zal vast wel veel punten sprokkelen, maar vond de andere dure opties toch iets beter.

Qua AK gegaan voor de subtop en dan met name de mannen met wat extra's (Jungels, Roglic, Martin, Valverde, Thomas). In het hooggeberget hoop ik dat het verschil tussen een Zakarin, Fuglsang en Uran t.o.v. Bardet, en Nibali mee gaat vallen. Ook met de Giro van vorig jaar in het achterhoofd toen Quintana en Nibali inderdaad niet veel sterker bleken dan een Pozzovivo en Zakarin. Quintana verwacht ik nu wel wat meer van, maar 5mln is gewoon te veel. Landa lijkt me ook sterk in de 2e helft, maar moet wel veel inhalen zoals Nasibal aangaf. Geen Froome hier, daar ben ik wel klaar mee, en daardoor toch gegaan voor Porte. Dat vind ik samen met Quintana wel de uitdager. Hij mag dan een brokkenpiloot zijn, maar die gok neem ik dan maar. Om mijn vrij matige hooggebergte team te compenseren ook nog gedacht aan Bernal ipv Roglic, maar durfde het uiteindelijk toch niet aan. EBH is nog de revue gepasseerd, maar dat ging alleen met Majka en die vind ik eigenlijk met het jaar minder ogen. Soit, mijn team vind u hieronder:

AK: Porte, Thomas, Martin, Roglic, Jungels, Fuglsang, Zakarin, Uran, Latour, Valverde
Sprint: Gaviria, Groenewegen, Demare, Greipel, Colbrelli, Laporte, Pasqualon, Sagan
Opvullers: Moscon (teampuntjes en TTT, misschien etappe 9), SKA (TTT, en wie weet is ie echt in vorm en laat hij nog wat meer zien)

Kijk niet bepaald uit naar al die sprintetappes, maar het maakt de overgang vanaf het WK misschien wel wat soepeler. Succes allemaal!

dspiky

Niks is veilig in deze tijd. Ook niet het Scorito-team van Nasibal. Ik heb zijn team vroegtijdig weten te achterhalen! Nee, ik heb niet zijn computer gehackt. Hieronder zijn twintig strijders, de toelichting en argumentatie laat ik graag aan hem over.

Valverde
Thomas
A. Yates
Jungels
Fuglsang
Roglic
Dumoulin
D. Martin
Latour

Alaphilippe
Impey

Gaviria
Sagan
Groenewegen
Greipel
Démare
Kristoff
Degenkolb
Laporte
Richeze

1 2 ... 129 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.