Scorito Tour 2018

1 2 ... 135 ... 255 256
Pietje Precies

Zo dan, dit is qua Scorito een forse klap zeg. Démare, Greipel en Colbrelli (praktisch) buiten de punten. En daarentegen de dure alternatieven Kittel, Kristoff, Matthews wel vol in de punten. Vandaag voor Roglic i.p.v. Jungels gekozen scheelt ook ff 39 punten!

Maar goed, de ellende zit hem ook dat Froome etappe 3 en verder een stuk minder punten pakt, Moscon etappe 3 en verder een stuk minder punten pakt, Thomas etappe 3 en verder een beetje minder punten pakt (geen wit voor Moscon/Bernal + zelf het geel i.p.v. teamgenoot). En Latour die gelijk 2 minuten aan zijn broek krijgt. Luitjes met Greg en Tejay zijn spekkoper...

Beetje een déjà vu.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

En dan zit er ook nog een fout in het AK van Scorito ;-)
Naesen staat op de 4e plek......

Gids03

Wie pakt dejongere trui zoals het er nu voor staat na rit 3 ?? Geen bernal of moscon of kung maar wie dan ?

Pietje Precies

Kragh is denk ik momenteel de favoriet, maar Gaviria zou ook kunnen als hij niet gelost wordt tijdens de TTT. Zeker als hij morgen weer boni's pakt is het mogelijk dat 14-20 seconde voorsprong genoeg is op Kragh. En eventueel Benoot, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

pirazzi

G. Thomas of I. Zakarin opstellen in etappe twee. Thomas zou weer in de top 20 kunnen finishen, dat zie ik Zakarin niet doen maar Zakarin kan wel teampunten krijgen als Kittel de etappe wint. Lastig.

Masterw

Impey wel of niet opstellen ook lastig!

Lassayd

Naesen op 4 is geen foutje ;)

pirazzi

Inderdaad Naesen pakte een bonificatieseconde en Impey rijdt in dienst van A. Yates en mag zelf niet sprinten.

Poeksel

Wat een slagveld in het jongerenklassement trouwens. Van de kanshebbers heeft alleen Benoot geen tijd verloren. Dat zou een reden kunnen zijn voor Lotto om een goede ttt te rijden: Benoot gaat op zich niet voor het klassement, maar hij heeft ook aangegeven een eventuele witte trui niet te versmaden.

Platje

'@pirazzi ik zit ook te twijfelen, geen Thomas in het team maar of zakarin voor kittel of gokken dat fuglsang/nibali weer mee gaat sprinten ☺

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik neem toch maar geen groenewegen als kopman maar sagan

bart1e

Vandaag Impey of van avermaet als 9e man, of toch een klassement renner als Thomas. Lastig!

Primavoormij

'@kasjaar Wij hebben bijna hetzelfde team. Ik heb Nibali ipv Bardet, zat nog te twijfelen om Bardet te nemen. Greipel ipv Cavendish. Voor de rest heb jij Caruso, G. Martin en GVA en heb ik De Gendt, Küng en Moscon. Die drie hebben ook een tijdje in mijn team gezeten.

kasjaar

'@Primavoormij, haha dat wordt een leuke battle dan. Komt 't bijna alleen maar aan op goed opstellen (captain). Heb dan van jouw team alleen Nibali niet in m'n team gehad, maar ben dan ook fan van Bardet dus is niet zo raar. Ik heb wel een heel klein stapje voor op jou dan met GVA tov Moscon denk ik. Maarja als bijvoorbeeld De Gendt z'n etappe pakt ;)
Heb er zin in :)

Edit: wat is je naam op Scorito? Is die hetzelfde? Kan ik jouw scores ook ff bij houden ;)

Laatst gewijzigd
Stuff

Degenkolb/Colbrelli/Jungels...
2 hiervan moet ik opstellen. Degenkolb niet echt overtuigend z’n sprint gister. Colbrelli sprintte niet mee (20e)?? Jungels met Gaviria een aantal punten in het verschiet.

Primavoormij

Ja ik heb op het laatste moment nog GVA + Jungels gewisseld voor D. Martin + Moscon. Lijkt tot nu toe nog niet heel goed uit te pakken, maar ja laten we eerst maar eens verder kijken dan de eerste etappe. Van GVA denk ik persoonlijk dat etappe 6 te lastig voor hem gaat zijn. Zijn punten zou hij dan slechts pakken in etappes 3, 5 en 9. Echter, met Greg weet je het natuurlijk nooit, en de gele trui voor Greg/BMC blijft natuurlijk ook mogelijk. Moscon verliest nu wel wat van zijn potentiele punten, dat is dan wel weer jammer.
Greipel wilde ik eventueel ook wel 'downgraden' naar Kristoff, maar zag geen upgrade van 500k die ik echt wilde.

Op Scorito heb ik dezelfde nickname. Ik zit ook in de wielerflits forumpoule, misschien wat makkelijker zoeken!

fringale

Hier mijn ploegje met strategie die na rit 1 al overboord mag.

Ik ben er vooral van uitgegaan om zoveel mogelijk twijfel te bannen in de dagopstelling. Daarom geen "vluchters" en ingezet op sprinters met body voor de kassei-rit en ritten 5, 7 en 13.

Froome - AK, berg, TTT, ITT
Thomas - AK, berg, TTT, ITT, kassei, bonus
Moscon - JNG, TTT, kassei, bonus, (ITT)
Bernal - JNG, TTT, berg, bonus

Dumoulin - AK, Berg, ITT, kassei, man naar mijn hart
Roglic - (AK), (Berg), ITT, gevoeldmatig
Bardet - AK, berg, punch, afdaling
A. Yates - AK, eindschot bergop, (TTT)

TJ - TTT, ITT, when you least expect him...
Alaphilippe - punch, TTT, bonus
Küng - TTT, (ITT)

Gaviria - JNG, PUNT, sprint, sprint steil, TTT, kassei,
Sagan - PUNT, sprint vlak, sprint steil, punch, kassei
Kristoff - PUNT, sprint vlak, kassei
Degenkolb - sprint vlak, kassei
Colbrelli - sprint vlak, sprint steil
Magnus Cort - sprint vlak, sprint steil
Démare - PUNT, sprint vlak, sprint steil
Groenewegen - sprint vlak
Dupont - sprint vlak

Lassayd

Twijfel ook om wat ak mannen zoals fugelsang en jungels op te stellen ipv een kragh, corbrelli enz...

nasibal

jungels natuurlijk altijd opstellen. Er moet best wat gebeuren wil Gaviria het geel, groen en wit kwijt raken. Dan is er ook nog eens een kans dat hij de etappe weer wint. Kansje dat Jungels ook gewoon weer top 20 rijdt. Die punten sprint je niet zomaar even tegenop als 8e/9e sprinter.

kevinraar

ik heb nu deze 9 sprinters
sagan
groenenwegen
kittel
cort
greipel
demare
dupont
boudat
laporte

ik kan alaphilippe erbij doen voor teampunten van garvia zou niet weten wie ik eruit moet doen

Ralph123

Wat was er gisteren met Cavendish?

Lassayd

'@kevin op basis van gisteren Cort denk ik?

kevinraar

dat kwam de valpartijen als sagan wint ben niet garvia wat ik denk krijg je maar weinig teampunten

Lassayd

Ja dat blijft een gokje maar wit heeft ie dan iig nog.

kevinraar

dat is maar 6 punten heb het gevoel dat zonder valpartijen al mij sprinters in de top 15 gaan eindigen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 135 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.