Scorito Tour 2018

1 2 ... 137 ... 255 256
nasibal

Ik had Astana nog als top 6 dark horse op geschreven, maar zonder Sanchez is dat ook de deur uit

nasibal

aiaiai, één valpartij en mn degenkolb-er-uit-voor-jungels-wissel volledig naar de vaantjes.

edit: Al komt Degenkolb er alweer niet aan te pas.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Waardeloze dag voor mij, had geloof ik alleen Sagan in de eerste groep.

Edit: en Démare en Degenkolb, valt nog enigszins mee.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Colbrelli eruit voor Jungels :(

Primavoormij

Goede dag voor mij: Sagan, Demare, Colbrelli, Degen en Greipel allemaal in dat voorste groepje en 'slechts' 1 extra quickstepper meegenomen. Helaas wel Gaviria als kopman maar dat zullen de meesten wel hebben.

Jori

Poeksel: hier Alaphilippe voor Colbrelli
ongelooflijk. en weer die kristoff die veels te hoog eindigt,

nasibal

Jori, je had me écht bijna overtuigd om Kristoff er uit te rammen voor Dupont vrijdagavond.

ditisdavid

Cavendish voor Kristoff gaat nu al niet meer goed komen denk ik.

kasjaar

Nou Kevinraar legt al zijn critici meteen het zwijgen op haha, die zal aardig wat punten hebben als ie Sagan ook nog kopman had.

kielabokki

Waarom gooi je na 1 etappe (ontregelde sprint) sprinters er uit?

Laatst gewijzigd
christidoc

Vandaag was het een typische geluk of pech dag. Overmorgen zitten misschien weer anderen bij/achter de valpartijen.

nasibal

'@Kielabokki

Onder normale omstandigheden (lees: Gaviria sprint mee en Sagan wint niet) had Gaviria hier het geel, wit én groen gehouden. Dat zijn 17 punten. Plek 12 levert 18 punten op. Wint gaviria dan zijn het er weer 27, Plek 7 levert 28 punten op. Alaphilippe en Jungels hebben er allebei een handje van top 20 te rijden, wat nog een paar punten er boven op gooit.

Mócht je dus nog een quickstepper achter de hand hebben gehad, dan was dat dus 9 van de 10 keer een betere keuze geweest dan je 'laatste' sprinter. Zo had ik zelf Degenkolb er uit gegooid voor Jungels. Degenkolb wordt 9e en pakt daar 24 punten mee. Jungels 14e (14 punten) + alsnog 9 teampunten van Gaviria. Totaal 23. Zelfs met de valpartij van Gaviria scheelt het dus nog steeds maar 1 puntje.

Laatst gewijzigd
steefje9

Die kristoff kost me punten zeg, Ai. Die laatst minute wissels zijn echt nergens goed voor

kielabokki

Ja niet dus :)

Maar nee ik snap hem.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Baal nog behoorlijk van mijn last minute wissel Cavendish voor Kristoff.. Had al een week niet meer aan mijn sprintteam gezeten en dan last minute nog die wissel.. Grrr :p Nou hopelijk pakt Cav nog wel ergens wat punten ;)

Vandaag wel Sagan als kopman, dus op zich een prima dagje met wat geluk door die valpartij, maar ben niet echt blij met mijn sprintteam tot nu toe.

Dumoulist

Wie was de renner van Bahrein die in de hekken lag aan het eind? Zag er niet best uit.

Jori

'@nasibal: beetje met schaamrood op de kaken.
Nooit gedacht deze tour dat ik Kristoff echt zou missen. Maar dupont pakt ook prima zijn puntjes. Maar dit is toch ongehoord, weer een mini sprint.
ik zit met name met Cavendish te balen

Laatst gewijzigd
TimodeJ

Vanochtend in alle wijsheid Valverde opgesteld als 9e man. Toch een prima aanvulling op m'n sprintteam zo.

Fcmitch

Hoe zit het met de Valverde critici?

kielabokki

Dat was Haussler.

steefje9

Vervelend he starlynk, ik heb hetzelfde baal momentje. Gister baalde ik al maar na vandaag nog iets harder. Wel. Blij dat ik colbrelli en Degenkolb in mijn team heb behouden.
.. Na de ttt van morgen Thomas in het geel vermoed ik?

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Park

Degenkolb heeft contact met Sagan waardoor die snelheid verliest en dus achteruit sprint

En vandaag dan?

Connotador

'@nasibal,

Inhouden voor/contact hebben met ene Cobbb, ......, Colbrelli

Daarom was Degenkolb in de achtergrond zo blij met winst voor Sagan.

Laatst gewijzigd
fringale

...

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Connotador

Ah jah, zie het nu inderdaad :)

1 2 ... 137 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.