Scorito Tour 2018

1 2 ... 146 ... 255 256
nasibal

Tegelijkertijd vind ik het juist arrogant om iemand van BMC kopman te maken en te denken dat je het wel even beter weet dan de betting market, terwijl die Sky zo enorm als favoriet hadden.

Hier ga je al de mist in. De aanname dat iemand die een BMC'er kopman maakt het wel even beter weet dan de betting market. De betting market geeft BMC hier gewoon een hele reële kans, maar gewoon niet zo groot als die van SKY. Zo zullen de meesten er over denken, maar ook heel veel niet. Anders had BMC ook wel op een half gestaan en SKU op 90. Zijn dat allemaal arrogante mensen?

Was Galilei ook een arrogante lul?

Laatst gewijzigd
Edd1e

Al een paar dagen eerder gezegd, SKY kreeg ook klop in de Tireno met een team waar je u tegen zegt. Schatte de kansen eerder 50/50 dan 70% voor SKY.

Edd1e

Daarnaast is betten op SKY -EV, aangezien je dan de kans acht dat ze winnen groter is dan 70%, dat is wel heel twijfelachtig.

Quintana10

Sky was ook gewoon de grote favoriet hier.

Desondanks met de Greg als kopman veel punten gepakt. Zal de trui tot en met etappe 9 gaan dragen?

IL DON

P3 voor ILDON algemeen, mensen:D

Primavoormij

Baal nu van mijn last minute wissel Jungels + GVA voor D. Martin + Moscon. Maarja, wellicht is dit over twee weken anders.

vasnd

SKY was ontegenzeggelijk intrinsiek de snelste som van de losse delen. ALS alles goed zou vallen en perfect draaien hadden ze een hele hele héle grote kans op winnen. Ik vermoed dat daar de hoge quotering vandaan komt. Een beetje zoals komt Kittel wel/niet dat laatste heuveltje over. Dan wint hij 99% zeker. Maar de kans op 0 is ook aanwezig. Het resulterende bookie-winstkansje ligt door die 99% in de praktijk boven de 50%. Het is echter ook hier niet precies in die plooi gevallen en dus is SKY niet die winnaar. Of iedereen die met geld smijt op zo'n bet-platform die inschatting juist kan maken? Och. Blijkt toch -in dit geval- van niet.

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Een minder dag hier, alleen wel de goede keuze gemaakt betreft de kopman (Porte in plaats van Thomas)

Imbatido

Belangrijkste vaststelling van vandaag is dat Bernal vandaag (deels) in het laatste wiel mocht hangen in de Sky-train. Van een knecht zou dat niet gewaardeerd worden. Inmiddels is hij ook opgeklommen naar de tweede plaats in de witte trui, met al zijn rechtstreekse concurrenten op achterstand.

Pietje Precies

Ja, dat is inderdaad wel opvallend. Ik had verwacht dat Froome (na zijn tijdsverlies) geen secondes had willen verspelen aan inhouden / niet mee laten draaien van Bernal.

Koenniiee

Ik heb 8 prima sprinters voor morgen die de punten in gaan, maar de grote vraag is voor mij toch wel:

''Gaat Boasson Hagen in de punten sprinten omdat opnieuw Cav in geen velden of wegen te bekennen is of gaan we voor TJ/Alaphilippe als opvuller?''

Laatst gewijzigd
snoek1974

Zou Boasson je negende sprinter zijn

Koenniiee

Ja. Ik heb hem meegenomen omdat ik denk dat Cav snel naar huis zal gaan.

steefje9

Wat levert aanvullen van tj op in de etappe Van morgen?

BarryE1

Volgens mij levert TJ 16 punten op: 8 2e plaats AK + 8 teampunten geel.

La Primavera

'@steefje Is dat heel moeilijk om zelf uit te zoeken?

En bij het woord opleveren moet je ook wel rekening houden met wie je anders in de plek van TJ zou invullen.

Oli4smit

Iemand meer info over laporte? Twijfel of hij mee gaat sprinten na zijn valpartij

BarryE1

Geef al mijn sprinters morgen gewoon nog een kans. De eerste 2 etappes maar geen conclusies aan verbinden. 8 sprinters + GVA it is. Misschien GVA nog wel een kleine bonus.

Nylz

'@Oli4Smit

Dat vroeg ik mij ook af. Heb nu Thomas, Küng en Porte nog op de bank zitten die zekere punten kunnen pakken.

steefje9

La primavera, op zich niet maar kwam er niet helemaal uit! En dat in combinatie met vakantie houden op curacao d8 ik eff dat dit de snelste manier zou zijn op het vinden van mijn antwoordt bij de kenners. Sorry voor de gemakzucht

tjarkeh

Enige wat ik kan vinden is dat Laporte aangeeft moeite te hebben met ademhalen. Lijkt me niet dat als je zo’n smak maakt, je morgen mee kan sprinten op 100%. Ik denk dat ik misschien wel voor de zekere punten van TJ ga.

https://www.google.nl/amp/s/www.indeleiderstrui.nl/nieuws/tour-de-france/177476/update-laporte-na-eerste-grote-val-uit-loopbaan-heb-moeite-met-ademhalen.amp

snoek1974

Ga ook voor TJ , al is het maar afwachten of het zekere punten zijn met al die valpartijen in die sprint etappes , maar Laporte verwacht ik pas weer in etappe 7

vevie

Voor morgen Cavendish inruilen voor Greg en Laporte voor Thomas? Punten voor het geel, dan. Weet echter niet of Thomas meer punten gaat opleveren dan Laporte.

bart1e

Laporte of Impey, of zou Thomas mee gaan sprinten voor het geel.

- mag Impey mee sprinten dit keer?
- is laporte fit genoeg?
- zeker punten van Thomas + sprinten?

Koenniiee

Ik ga niet voor Laporte, EBH wel mee en teampunten TJ. En nee, Thomas gaat niet sprinten.

1 2 ... 146 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.