Scorito Tour 2018

1 2 ... 147 ... 255 256
jlmr1990

Denk dat Impey morgen wel mee gaat doen. Laporte ga ik ook vervangen. Verwacht dat Sagan het groen behoudt, dus ik neem Majka mee.

Lassayd

Ik heb nu jungles, flip en greg als opvulling. Zouden jullie een van hen wisselen voor Thomas? Verder stel ik 6 sprinters op.

RemcovanderMaas

Zou Thomas wellicht voor de 3 seconden boni gaan .... is nu ook wel weer interessant

Mats17

Bij deze feliciteer ik iedereen van kamp TJ.

Mathieuke112

Weinig vertrouwen in Degenkolb waardoor ik hem morgen niet meeneem maar ga voor "zekere" punten met GvA

kierewietje

TJ heeft een plek in mijn sprintopstelling en jammer dat ik hem niet als kopman had vandaag. T begint al redelijk legendarische vormen aan te nemen met die man.

mschuts

Verwacht niet dat Thomas voor die 3 sec boni kan gaan. Verwacht dat vluchtgroep die wel opraapt. En zo niet dan sprint Avermaet er ook zefl wel voor en die lijkt me toch een stuk sneller.

klumper

Zat niet bij de eerste 4, verloor 4,14 min op zijn teamgenoten.

Zegt genoeg lijkt me

bizikletan

'@Tompot Nee, Laporte is deze etappe laatste geëindigd. Zegt wel iets.

Zadelpen

Team Zadelpen voor het eerst in de historie in de top 10 daguitslag wielerflitspool!

Chapeau!!! En.. weer aangehaakt...nu door zetten! Mis wel een boel witte trui punten, maar dat was al wel te verwachten na die drama etappe 1. Tacktiek blijkt redelijk in orde tot zover. Nu nog de juiste kopman kiezen in de sprint en we doen mee.

tempo789

*** Scorito's optimale team na etappe 3 ***
Score:
1245
Kosten: 47.75 miljoen

SAGAN Peter
GAVIRIA Fernando
KRISTOFF Alexander
COLBRELLI Sonny
KITTEL Marcel
GILBERT Philippe
VAN GARDEREN Tejay
DÉMARE Arnaud
JUNGELS Bob
VAN AVERMAET Greg
BEVIN Patrick
SCHAR Michael
GREIPEL André
RICHEZE Ariel Maximiliano
GROENEWEGEN Dylan
DUPONT Timothy
PASQUALON Andrea
THOMAS Geraint
MATTHEWS Michael
BERNAL Egan Arley

Van de BMC-mannen hebben Porte, Küng, Bevin, Caruso, Gerrans en Schär evenveel impact. heb ik gekozen voor Schär, omdat hij het minst kost. Bevin kun je ook vervangen door Küng, Caruso of Gerrans. Bernal krijgt de voorkeur boven Valverde, eveneens gezien het prijsverschil.

PS. Mocht iemand nog een tip hebben om een tabel te uploaden op het forum, dan hoor ik het graag.

Laatst gewijzigd
kierewietje

Nu proberen t wiel te houden, Zadelpen.

Cerebral36

Zal Laporte zich niet gewoon lekker gespaard hebben om morgen gewoon te gaan vlammen :) Wishful thinking ? Hope not!

Stuff

'@tempo789

Waarom geen TJ en wel een Caruso bv? TJ heeft toch meer punten gehaald vandaag? En budget is ook nog over?

tempo789

'@Stuff

Je hebt helemaal gelijk, ik heb het aangepast. Zo'n TTT werkt toch even anders dan een gewone rit, dus moest m'n Excel op meerdere plekken aanpassen en vergat twee kolommen. Bedankt voor je scherpe blik!

jsprunk

Tsja.. wie gaat morgen dat laatste plekje vullen? Laporte, Richeze, Impey of Thomas? Had ik nu toch maar TJ genomen ipv Moscon :)

kevinraar

Voor morgen gewoon mij 9 sprinters of 1 2 of 3 renners opofferen voor zekere punten van mij bmc renners?
Zeker in mij team voor morgen
Sagan
Groenewegen
Kittel
Greipel
Demare
Laporte
Dupont

Voor de over 2 plekken keuze uit sprinters of zeker punten deze kan ik kiezen
Cort
Boudat
Van avermaet
Porte

Laatst gewijzigd
christidoc

Welke van deze twee moet ik er in zetten morgen? (La)Porte?

Jori

wel grappig idd dat mijn eureka moment na de deadline bestond uit GvA, Moscon, Nibs naar TJ, mollema/jungels, D martin.

immers (na mijn korte praatje met nasibal) kwam ik tot inzicht dat klimteam te zwak was en qua budget ik Nibali moest offeren. wou per se een bmc'er, maar porte te duur en gva was dubbel. immers grote kans op geel (hij eindigt hoog in etappes ervoor) als bmc wint, wat onhandig is namelijk liever 2e of 3e, maar wel praktische individuel kansen in etappes erna. Moscon moest klimmer worden met extra capaciteit dus mollema punch of jungels qs. maar had daar dus 500.000 te weinig en miste dus de downgrade van gva maar tj, wat zelfs nog een extra klimmer in worst case scenario was geweest. ongelooflijk dat we 459 pagina's vol over die man praatte en op moment supreme ik hem dus compleet mis.

laat ik wel stellen: ik had sky als favoriet, maar vond dat ik gezien de etappes me niet kon permitteren om bmc niet te hebben. TJ komt nog beter eruit dan verwacht, maar vooral wou ik hem om budget te sparen en team evenwichtiger te maken.

Nog even Laporte googlen, maar denk dat ik GvA ga opstellen. Tenzij ik nog uitreken en meer punten van Alaphilippe verwacht dmv overwinning gaviria + puntentrui, maar dat lijkt me nu nog te optimistisch

Laatst gewijzigd
kierewietje

Kevin: cort, dupont, boudat, Greg. Laporte eruit.

snoek1974

'@ Kevin raar Laporte is door zijn blessure niet zo zeker , ik geef m rust en kies voor TJ , al is door al die valpartijen niks zeker in deze tour , maar punten TJ staat gelijk aan de dertiende plek .

maar ja met jouw opstelling zou ik ook Laporte opstellen en DuPont , Boudat en Gva

Laatst gewijzigd
kevinraar

Bovenste 7 renners haal ik er niet uit wil alleen weten welke ik het best kan nemen van de onderste 4 renners

kierewietje

Okay, Kevin. Spreken elkaar na de etappe wel weer.

gesink/dekker

Ik heb een vraagje over Magnus Cort Nielsen. Stond hij gisteren bij de valpartij of sprint hij al 2keer niet mee....?

kevinraar

Ik neem boudat wel twijfel tussen cort en van avermaet

1 2 ... 147 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.