Scorito Tour 2018

1 2 ... 148 ... 255 256
christidoc

Cort Nielsten zat gisteren ver achter de valpartij. Zonder valpartij had hij ook niet mee kunnen sprinten.

kevinraar

een vraag ik heb net een subpoule gemaakt me punten staan daar op 0 hoe komt dat? kom dat na de volgende etappe weer goed te staan?

kierewietje

Wat is er met cort aan de hand dat ie niet meer wordt opgesteld?

royfitters

Alaphilippe morgen nuttig?

Masterw

Laporte blijft lastig hoe goed is hij hersteld hmmm

daannnnn

Haha heeeeerlijk TJ meer punten dan GVA #TJFORPRESIDENT

kevinraar

Weet iemand het antwoord op mij vraag?

arjenzvob

Kevin... vraag t aan scorito... die hebben een helpdesk met hÊÊl geduldige stagiairs. Geduldiger dan de meeste mensen hier

kevinraar

Is toch vast wel iemand hier dit het weet tijd terug ook iets gevraagd duurde toen wel een tijdje voor ik antwoord kreeg

Iban Mayo

'@kevinraar, je bent een ongeduldige jongeman. Wacht een dag en je punten staan er, let maar op.

romanoww

Ik denk dat je strafpunten hebt gekregen voor het later beginnen in een nieuwe subpoule.

Gids03

Als gaviria morgen zou winnen hoeveelste moet sagan dan worden als gaviria de puntentrui wil over nemen ???

Stuff

Geen idee. Ligt ook aan de punten die beide heren bij de tussensprint halen uiteraard.

Karperdrol

Haha heerlijk weer!
Hoop morgen toch enige info te krijgen over laporte...,zou zonder zijn als zo'n koopje na 1x sprinten al gedag zegt. Anders toch ska opstellen met zekere 6 punten...

pirazzi

Dat hangt ook nog van de resultaten in de tussensprint af.

JimKro

Jeez wat een vragen komen er weer voorbij zeg...

dukeman

Het lijkt hier inderdaad wel een chatbox, niemand antwoordt op elkaars vragen ook. Die kevinraar post de domste vragen eerst en als hij geen antwoord krijgt, post hij ze ongeduldig nog eens. Iedereen komt ook maar aanwaaien met hoe goed ze zelf bezig zijn en welke uitstekende tactiek ze weer eens hebben toegepast: wedstrijdje "wie heeft de langste? ". Het topic gaat zijn doel daarmee een beetje voorbij.

Papa Bart

'@ Jori, lees je post op 9 juli om 21:31 nog eens na. Ik heb vrijwel al je posts gelezen en ik vermoed er een intelligent en rationeel persoon achter.

Als intelligent persoon zul je, omwille van het handhaven van je gezondheid, wellicht een scorito stapje terug moeten doen. Mocht je deze post nog eens lezen dan zul je een paar zaken moeten vaststellen:

1/ het gebezigde proza is onnavolgbaar en...
2/ Het al of niet presteren bij het deelnemen van dit spelletje zal op de kwaliteit van je verdere leven slechts weinig invloed hebben....

Ik kan niet anders adviseren dan in het vervolg een behulpzame hand toereiken aan medeslachtoffers....😎😎😎

Jori

'@Bartje: Hahaha klopt helemaal!
Familie was op bezoek, dus kreeg de rituitslag pas laat door, terwijl ik op de bank zat met mobieltje. In de emotie iets te veel willen vertellen met iets te weinig woorden, maar dit is echt de eerste keer dat ik niet op voorhand tevreden ben met selectie, terwijl ik deze keer meer renners heb overwogen op basis van verwachte punten in plaats van namen alleen.

En dan begint de rit en zit je echt beetje te balen dat je dan het inzicht hebt wat je al veels te lang zocht :p

Fanatiek zeker, maar dat komt eigenlijk meer door het forum en de gezelligheid doch hoge niveau en scherpte. Tevens is het ook de perfecte afleiding als je met andere beundingen bezig bent ;)

strekking andere post: Greg in geel = minder opvulpunten dan Tj en op minder praktische etappes voor mijn selectie en precies de 500.000 die ik nodig had voor mijn selectie, als ik ze dus had gewisseld

Jpjedi

Ik twijfel over Cort voor vandaag. Ik kan beter TJ nemen voor de teampunten omdat ik GVA ook meeneem. Cav en Cort gooi ik er uit.. (Cav gaat sowieso niet sprinten met deze aankomst)

law93

Twijfel over de kopman keuze. Laatste paar km in rechte lijn dus quickstep zal een goede trein op de rails hebben (dus Gaviria?). Toch is de laatste km wat oplopend (dus Sagan?). De trein van Groenewegen zal ook wat ruimte krijgen maar heb nog niet het volste vertrouwen in een top 3 notering vanwege de afgelopen ritten. Dat zal denk ik pas later in de Tour zijn. Wie maken jullie kopman vandaag?

master-pieter

Ik ga op de verassing voor Demare

jelle013

Even terugkomen op een vraag op de vorige pagina, volgens mij is ook Impey aardig op zijn plaat gegaan (zelfde valpartij als Laporte). Daarnaast valt mij op dat veel mensen aan Cort twijfelen.. Ik begrijp niet goed waarom je hem selecteerd (2,5miljoen) en nu een aanloop vals plat is (4km, en volledig recht) je hem dan niet opstelt... Je weet vooraf dat Cort op het volledige vlakken gewoon snelheid te kort komt..

Hier vliegt Laporte er ook uit voor vandaag, zal een opvullertje worden (KÃŧng denk ik) en houd ik vertrouwen in Cort!
Flipje tevens nog als aanvulling daar ik maar 8 sprinters heb...

Succes vandaag allemaal weer :)

Jasperdewaal11

Heeft iemand nog een linkje ergens naar de huidige staat van Laporte want dat is nog mijn enige afweging voor vandaag.

skylimit

Als je Cort vandaag niet opstelt, wanneer ga je hem dan wel opstellen? Dan had je hem beter vooraf niet kunnen selecteren, dunkt mij of anders als je toch een Astana (naast Fulgsang) zou willen was Valgren misschien een betere veelzijdigere keuze geweest.

1 2 ... 148 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.