Scorito Tour 2018

1 2 ... 154 ... 255 256
kasjaar

En Cav lijkt er nu toch eindelijk voor te gaan :)

Edit: en wordt vervolgens bijna omver gereden door Groenewegen..

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Gemixte gevoelens, Greipel en Degenkolb prima, Cavendish viel gelukkig weer tegen, baal ervan dat ik Alaphilippe niet heb opgesteld, baal er nog erger van dat ik Greg niet heb, dit begint nu ook lekker mee te sprinten.

JimKro

God die Cavendish. Huilen :p

nasibal

Greipel.

La Primavera

Die Wanty Groupe Gobert renners rijden echt een geweldige Tour dusver zeg. Mensen met Dupont mogen zichzelf gelukkig prijzen helaas.

kasjaar

Kenny Hummel.

master-pieter

Pasqualon ook!

Koenniiee

DD, kunnen we nu even stoppen met dat recreatief rijden en gewoon vol voor Hagen gaan. Mijn Tourpoule wacht en dat is alles behalve recreatief!

Kpenty

De nummers 2,3,4,5,7 en 8 in mijn team en ik heb Demare als kopman😁

christidoc

Pff. één van de laatste wissels die ik in mijn team gemaakt heb is Kittel voor Cavendish om wat meer geld in mijn klimteam te kunnen stoppen. Ik ben een faalhaas.

Jeffrey81

Redelijk gescoord, alleen jammer van Cav. 21e....potverdrie! Hij doet het erom! Ik lees dat Groenewegen hem in de wielen reed? Heb ik ff gemist.

kasjaar

'@koenniiee, die rijden gewoon voor Cavendish net als Groenewegen dat ook doet ;)

kasjaar

'@Jeffrey, als je 't beeld vanaf bovenaf terug kan kijken is 't duidelijk onderin beeld te zien. Zal vast nog wel te zien zijn ergens.

Koenniiee

'@Kasjaar; haha ja dat snap ik, maar ik heb niet voor niets Hagen meegenomen omdat ik denk dat Cav het niet lang volhoudt in deze vorm. Ze hebben nu al 3x voor hem gereden en volgens mij is het nu wel mooi geweest.

PatrickLefevreisking

Lieve mensen met Magnus Cort,

Weten jullie wat er met deze beste man aan de hand is?
Naar mijn idee was hij een zekerheidje voor de top 10 in de massasprints maar hij heeft tot dusver niks laten zien.

kasjaar

'@koenniiee, ik kan me je frustratie goed voorstellen haha. EBH was nergens te zien vandaag wat waarschijnlijk betekent dat hij zich inhield voor morgen. Ik zou m opstellen als ik jou was. ;)

Jeffrey81

'@kasjaar, ik geloof je :) Had het alleen zelf even gemist, haha. Maar wellicht later nog even ergens terugkijken dan....

Overigens is mijn troost dat ik ipv Cav anders Cort had gekozen. Dus was ook mooi lood om oud ijzer geweest eigenlijk.

ditisdavid

Waarom heb ik ook al weer en Hagen en Cavendish mee?

christidoc

'@PatrickLefevreisking

https://www.procyclingstats.com/rider.php?id=132428&season=2017
Check zijn Vuelta.

Starlynk

'@patricklefevreisking: Bij Astana is het alle ballen op Fuglsang en Cort is degene die Fuglsang op het vlakke moet beschermen, dus die sprint niet mee.

vasnd

Cav wissel met Kristoff why oh why. Gegokt en verloren :).

PatrickLefevreisking

'@christidoc die resultaten zijn inderdaad niet best. Ik heb echter meer naar de recente resultaten (Zwitserland, Yorkshire) gekeken en die zagen er nog niet zo slecht uit.

@Starlynk zou jammer zijn als dit waar is. Aangezien er meer sprinters in ploegen met klassementsmannen zitten en ik Fuglsang niet heel veel hoger zie halen als plek 4/5 in het klassement. Zonde voor iemand als Cort die het opzich best in zich heeft om top10 te sprinten, en op een wat lastigere aankomst zelfs voor de overwinning mee te doen.

nasibal

Colbrelli jongens?

Drostje

Ik denk dat Colbrelli achter de valpartij zat

nasibal

'@Patrick
Het blijft de Tour. Plek 4/5 is niet niets.

IL DON gaat hard trouwens, topper!

Edit: De held is alleen even vergeten zich voor de WF-poule in te schrijven.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 154 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.