Scorito Tour 2018

1 2 ... 155 ... 255 256
Kris Vroem

Colbrelli knechtte voor nibali denk ik

Papa Bart

Handhaaf me maar net in de 99% elite. Het daarbij geraken een record voor Papa, handhaven dus ook 😀
Voor morgen wordt het wel weer even puzzelen. Een pittige etappe, maar is de finale selectief genoeg om een Gaviria er af te rijden? Of gaat Gaviria nu zelfs rijden voor Flipje en Alaflipje?
Behoud Greg het geel? Gaan de AK mannen zich er mee bemoeien?

Of wordt dit er eentje voor Benoot? Blijft er een clubje aanvallers weg?

Pfoei...

Kris Vroem

Poeh Greipel was wel goed. Denk dat t goede koop gaat zijn voor 3 miljoen. Wel jammer van laporte met zijn val. Leek goed in vorm te zijn en dat voor een miljoentje.

Pietertje

Parijs is nog ver! Groetjes vanaf plekje 1

RemcovanderMaas

Sta nu op 99,6%
Prima tussenstandje, baal alleen van vriend Cort

Misterlucky96

Vandaag ook gegokt en verloren door Laporte op te stellen in plaats van Alaphillippe.... is toch weer 24 puntjes... Wist niet of Laporte al was hersteld van valpartij 2 dagen terug.

jsprunk

Erg tevreden met Degenkolb en Kristoff tot nu toe.
(Bijna) Maximale eruit gehaald vandaag, al was dat niet top. Handhaven op 99% met slechts 6 sprinters is prima.

JimKro

Ik zie nu inderdaad dat Cav in 6e positie van z'n fiets werd gereden door Dylan en toen zijn benen stil hield. Helaas :p

Koenniiee

Cav gaf zich ook al snel gewonnen, trouwens.

@Jimkro; daarvoor hield hij al in. Maar tikkie' kreeg hij inderdaad.

Laatst gewijzigd
JimKro

Degenkolb profiteert van een geweldige lead-out elke etappe. Sterk werk van Stuyven en co.!

Edit: @Koen, ja klopt inderdaad ik zie het nu ook. Dat belooft ook weinig goeds voor de rest van de tour als hij echt alleen doorsprint als hij kans heeft om te winnen. Anders was dit gewoon een prima top 10 en daarvoor heb ik hem mee.

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Morgen wordt een leuk ritje. Ben benieuwd of Cort dan wel eens mee wil doen. Is wel etappe voor hem lijkt me

Gids03

Is er iets bekend over dan martin ??die was toxh ook gevallen kan aleen niks vinden of hij iets er aan over heeft gehouden .

snoek1974

Twijfel morgen over de 9 de plek tussen Degenkolb - is die goed genoeg in vorm om ook in een heuvel etappe top 10 te rijden en Dumoulin is scherp , kans groot dat die bij de eerste 20 rijdt. Kans teampunten bij winst Matthews en witte trui Kragh Andersen .

RemcovanderMaas

Lastige keuze Snoek, ik zit zelf te dubben tussen Degenkolb en Moscon .....

nasibal

Ik Degenkolb en Dan Martin.

Allemaal gewoon maar Degenkolb pakken dan?

RemcovanderMaas

Ik denk het wel, schat dat Moscon niet “mag”

rosco

Alaphilippe morgen in het geel.

rosco

Verder verwacht ik morgen al klassementsrijders, morgen froome die probeert tijd terug te winnen.

tempo789

*** Scorito's optimale team na etappe 4 ***
Score:
1626
Kosten: 46.50 miljoen

SAGAN Peter
GAVIRIA Fernando
KRISTOFF Alexander
KITTEL Marcel
GREIPEL André
VAN GARDEREN Tejay
GILBERT Philippe
GROENEWEGEN Dylan
JUNGELS Bob
COLBRELLI Sonny
VAN AVERMAET Greg
SCHAR Michael
CARUSO Damiano
ALAPHILIPPE Julian
DÉMARE Arnaud
PASQUALON Andrea
THOMAS Geraint
DUPONT Timothy
LAPORTE Christophe
BERNAL Egan Arley

Om de sfeer binnen BMC Racing Team goed te houden krijgt vandaag Caruso de voorkeur boven Bevin.

Wederom een totaal onrealistisch team, want wie besteedt er nou maar 46.50 miljoen als het budget 56 miljoen is? Had je het maar gedaan, dan stond je nu bovenaan.

Jori

Degenkolb reed ook de ttt uit, inclusief klim, daar twijfel ik niet over.

Roglic, Uran, Thomas, Moscon voor 1 plek twijfel ik over. Roglic en Uran hebben leuk sprintje, Thomas heeft 6 extra punten en neiging om ook vooraan mee te doen en meeste van allen dus Moscon zoals hij in vuelta liet zien. Maar mag Moscon, mag Kwiat of mag niemand, dat laatste is vaak genoeg bij sky :p

Het hart zegt Roglic, verstand zegt Thomas, hoop zegt Moscon en Uran verrast me gewoon te vaak :p

nasibal

Als jij er niet over twijfelt, betekent dat dan dat ik hem beter thuis kan laten Jori? :p ;)

kierewietje

Kan demare het mogelijk aan morgen?

Lance Beenstrong

In 2004 won hushovd en zaten ook andere sprinters er goed bij. Heb de laatste km even teruggekeken op YouTube, en vond de zwaarte wel meevallen. Kan alleen niet het profiel van de hele etappe terugvinden. Als Demare, Kristoff, Gaviria en Greipel dat overleven geef ik ze wel een kans. Als echter op de klimmetjes al serieus gas wordt gegeven door bijv. een Nibali dan wordt het natuurlijk wel lastig.

KennyvHummel

heeft een Majka de inhoud en explosiviteit om morgen top 15 te rijden? Ik verwacht toch wel wat speldenprikken tussen de klassementmannen (en hoop op vuurwerk)
Kan een leuke opvulling zijn met teampunten Sagan

Laatst gewijzigd
romanoww

Hamvraag, is er een neutralisatie laatste 3 km?

1 2 ... 155 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.