Scorito Tour 2018

1 2 ... 176 ... 255 256
kielabokki

Goed bezig Il Don. Volhouden.

kevinraar

Wesley ik sta ook op 86 procent

wesley1983

Mooi Kevin, ik sta daar blijkbaar in goed gezelschap!

Laatst gewijzigd
Twaburov

Latour wacht op niemand.

Pietje Precies

Ja, precies, dat is het nare met woorden op papier. Net ff een ongelukkige woordkeuze, slordig lezen of gewoon een andere interpretatie en je hebt inderdaad gelijk een discussie die soms wat onvriendelijk overkomt. In real life zou je zien en horen hoe iemand iets brengt, etc. Maar we zitten zeker op één lijn @vasnd!

Denk ik ook @kasjaar, alleen het is jammer als die lui niet meer 'durven' te posten. Gewoon lekker doen als je iets interessants of grappigs of wat dan ook te melden hebt! Het was een kleine jaloerse sneer van mij richting de luitjes die hier enkel komen melden hoe hoog ze staan. Aan die luitjes: wacht maar tot de échte bergen mannen, dan zit Team Zadelpen je in de nek!

Haha leuk gevonden Twaburov! Gelukkig werd er door de andere ploegen (wel) op Roglic gewacht, was een dure les geweest voor hem.

Laatst gewijzigd
kasjaar

Pff, hoor nu net dat Dumoulin en Bardet elkaar eruit gereden hebben. Dumoulin's voorwiel spaken los, Bardet's achterwiel band kapot. Lijkt net Formule 1...

Je zal ze maar beiden hebben opgesteld vandaag.

Wielerfan999

Vandaag en gisteren een ingecalculeerd verlies geleden, door geen Daniel Martin, Valverde, Alaphilippe, Gilbert, Van Avermaet en Colbrelli hebben in mijn team. Vandaag valt het nog mee door de klassementsrenners die relatief hoog eindigen maar door gisteren wel naar 80% gezakt. Verder geen probleem, dat verwacht ik weer in te halen in de bergen. Overigens wel een leuke brug naar onze betaalde Flitswiel poule, die hier een aantal keer gepromoot is, waarin ik 59ste van de 65 sta. Het niveau is moordend en ik moet nog heel wat doen om die mannen terug te halen, maar Parijs is nog ver.

Daarnaast ben ik nog benieuwd in hoeverre mensen hier renners hebben geselecteerd wat betreft de kasseienrit, of mensen hier specifiek renners voor hebben geselecteerd of mede hiervoor hebben geselecteerd. Ik wel, namelijk.

Sjonge Jonge

'@Wielerfan999: het nadeel van veel kassei favorieten vind ik dat ze het risico lopen niet voluit mogen te gaan vanwege het verdedigen van hun kopman (vanmarcke, naesen, wellicht Stuyven en in mindere mate terpstra en van avermaet). Dat maakt het lastig om hiervoor vooraf al keuzes te maken.

Maar goed, eerst 2 sprint ritten. Voor mij nu nog de twijfel tussen twijfelachtige sprinters Colbrelli (sprint hij mee?), laporte (genoeg hersteld van zijn blessure?) en Cort tegenover opvullers van avermaet, jungels en alaphilippe.

kasjaar

'@sjonge jonge jonge jonge, Terpstra en van Avermaet zullen daar zeker mee gaan doen. Dat werd voor de tour al bevestigd vanuit kamp BMC en QS.

jeroen13

Beste Tourliefhebbers

Ik hou gedurende de Tour De France een blog bij over deze spektakelrijke wedstrijd. Op mijn website vind je voorbeschouwingen terug met jawel ook de befaamde sterren. Hiernaast maak ik ook samenvattingen van de vorige ritten. Ik hoop van harte dat jullie eens een kijkje nemen en mij laten weten wat jullie ervan vinden. In de reactiezone kan je ook tips/vragen/mededelingen kwijt. Sorry voor de reclame maar het leek mij een goed idee om jullie (echte koersfanaten) hierbij te betrekken.
Hier de link naar mijn website: https://jeroendegraeuwe13.wixsite.com/mijnsite

Spread the word :)

JimKro

Ik vind het met name bijzonder dat er meestal tijdens of na een ronde opeens tig berichten verschijnen van mensen die hier nog nooit eerder iets gepost hebben om te komen melden dat ze in de top 100 staan of zijn geëindigd. Benadrukt maar weer eens hoeveel concurrenten hier meelezen ;)

Pietje Precies

Ziet er goed uit en je kan mooi schrijven! Ik zou alleen opletten dat je de stukken niet te vol gooit met deftige woorden / spreuken.

Tommytom

Inmiddels op de 1e plek in de Wielerflits pool! Ondanks toch een aantal verkeerde keuzes. Moet helaas toegeven dat ik verwacht te gaan zakken nog, ondanks dat ik de Tour winnaar (thomas) in mijn team heb.

Inmiddels heeft van Garderen meer dan 100 punten opgeleverd. Hij was zijn geld waard! Alles wat hij vanaf nu verdiend is bonus....!

christidoc

'@Jori
Mijn keuze is inderdaad goed uitgevallen. Gelukkig maar, want ik was hard aan het twijfelen om QS er in te doen. Nu weer de twijfel voor morgen. Gaat Cavendish eindelijk is wat doen? Hoe is het met Laporte? Zou Thomas nog in de top 20 komen?

Laatst gewijzigd
kevinraar

Morgen Sagan voor kopman?

jeroen13

Bedankt voor de mooie woorden @pietje precies. Met jouw tip zal ik zeker rekening houden want ik overdrijf inderdaad soms wel :)

wesley1983

Ik wil toch nog eens @jellevanderlinden bedanken. Door hem de move van Latour nog eens bekeken in etappe 5 en opgesteld vandaag ten nadele van Fuglsang. Thx, mag ook eens gezegd zijn want zijn 2e plaats zijn gouden punten!

Ajvenema

Ik vind het ook grappig dat mensen boven de 90% staan, en dan nog komen vragen of ze gaviria kopman moeten maken ofzo, of dat Colbrelli meesprint. Laat maar weer zien dat je ook een beetje mazzel moet hebben zo af en toe:p

Koenniiee

Had ik maar gekozen voor Pasqualon (wat een Tour voor hem tot dusver) in plaats van Laporte. Al heeft die laatste ook wat pech waardoor hij niet meer punten heeft gepakt. Voor morgen durf ik het wel aan, maar dat komt meer omdat ik het met EBH nog niet aan durf en ik 1 opvuller voor punten wel genoeg vind.

Overigens bij Unibet doet Laporte niet eens mee. Misschien toch vanwege die zogenaamde opmerking dat hij zich zou richten op zondag (kwam hier ergens voorbij).

Zadelpen

95% voor team Zadelpen... het gaat zo fantastisch dat ik er verder geen woorden vuil aan ga maken. Hier rest alleen maar stilte en bewondering.

Onze bergjongens blijken goed in vorm, twee dagen overleven en we zitten in een zetel. Nog even een uurtje peinzen over de heren Arndt en Laporte, maar dan staat er wederom een leuk gezelschap aan de startmeet. Stijgen wij morgen nogmaals dan kan ik alvast een hoge toren gaan uitzoeken om vanaf te gaan blazen.

Chàteau Tige de Selle, we komen er aan!

Diede34

Over Laporte, ik neem toch aan dat hij zeker niet op zondag wacht als hij zich al weer wat beter voelt. Zaterdag kunnen alle fransen natuurlijk allemaal iets extra's...

Poeksel

Morgen gaat het peloton naar elkaar kijken. TLJ, Katusha, Lotto etc verwachten dat Quick-Step de kopgroep wel terughaalt, maar Terpstra en co hebben geen zin om het alleen te moeten oplossen. Gevolg: het peloton misrekent zich en de kopgroep blijft weg. De verrassende winnaar: Fabien Grellier

kevinraar

Sagan kittel bof Groenewegen wie van die drie zouden jullie kopman maken

kasjaar

'@Kevin, sagan. Altijd de meeste zekerheid voor eigenlijk ook wel de meeste punten. Bovendien gaat 't laatste stukje ook nog eens licht omhoog.

kasjaar

'@ajvenema, dat Colbrelli meesprint vind ik nog niet eens zo'n idiote vraag. Ik vraag me dat dagelijks af haha. Snap verder wel waar je op doelt hoor. ;)

1 2 ... 176 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.