Scorito Tour 2018

1 2 ... 201 ... 255 256
hartstikkebedankt

Ik maak Valverde gewoon captain, mocht ie er af waaieren dan gaan we daarna gewoon voor Froome

Flater

Ik ben ook best tevreden met mijn bergteam, ik mis uit de top 10 van de grootste kanshebbers op Tourwinst volgens Unibet alleen Froome en Quintana.
Valverde
Landa
Dumoulin
Nibali
Roglic
Fuglsang
Yates
Thomas

En dan als 9e man kan ik kiezen uit Alaphilippe en G. Martin waarbij de keus vandaag op de eerst is gevallen. Mocht er een kopgroep vooruit blijven zie ik hem ook werkelijk als groot kanshebber om de rit te winnen.

ronvisser

'@Flater: Dat is inderdaad een heel net bergteam.

Ik baal toch wel erg van het bergteam dat ik nu nog kan samenstellen. Porte was uiteraard een vaste waarde geweest, en Benoot nog een leuke back-up. Ik verkies nu Sagan boven Allaphilipe op plek 9. Liever de zekere punten. Mocht Thomas in het geel komen, dan kan ik nog Moscon gaan opstellen.

wesselvanoers

ik denk dat ik ook een mooi bergteam heb alleen wel wat tekort ga komen als ik kijk naar jullie teams..

Nibali (C)
bardet
Yates
thomas
roglic
zakarin
Dan Martin
Fuglsang
Latour

geen Froome, en geen movistar mannen die ik toch wel ga missen in de bergen.. bij mijn team heb ik alleen twijfels over Zakarin aangezien niet veel mensen hem hebben gekozen zie ik op het forum

momenteel sta ik op 96.5% en daar ben ik tevreen mee. eerlijk gezegd weet ik niet goed of ik ga stijgen of dalen in de komende 2 weken met dit bergteam, maar we hopen op een mooi resultaat.

verder nog even een dilemma: latour of alaphilippe. de bookmakers geven alaphilippe wel een heel grote kans, maar we hebben in de vorige vuelta gezien dat het een drama is om alaphilippe op te stellen in bergritten (onvoorspelbaar). Latour pakt hoogtwaarschijnlijk het wit en kan top 15 rijden, want wat verkeerd hij in een goede vorm.

Knutsel

Goed na lang wikken en wegen dus toch voor D. Martin gekozen. Deze mannen moeten het gaan doen:

Valverde
Nibali
Bardet
Thomas
Roglic
Martin
Uran
Fuglsang
Latour

Ben benieuwd naar vandaag!

Karperdrol

Nibali (C)
Valverde
Bardet
Dan Martin
Zakarin
Yates
Thomas
Jungles
Fuglsang.

deze heren moeten het voor mij gaan doen, met G. Martin en Latour op het bankje.

Vjatsjeslav

Bij mij worden het:

Nibali (c)
Froome
Valverde
Bardet
Thomas
D. Martin
Fuglsang
Jungels
Sagan

Sta nu op 98,4%, benieuwd of ik deze plaats kan vasthouden met dit bergteam.

rosco

Valt mij op dat er weinig mensen kiezen voor landa en met name quintana. Denk zelf dat quintana toch de beste klimmer is over 2 weken.

En mss wel nu porte weg is samen met bardet de grootste uitdager van froome is. Zie valverde nog wel door het ijs zakken als de echte klimmers gas gaan geven

Ajvenema

Jullie hebben allemaal veel vertrouwen in Nibali, ik zou hem graag kopman maken, maar nog liever zie ik eerst even hoe het nou echt zit met z'n vorm in de bergen...

BarryE1

Overigens wil ik hierbij even wat gebeurtenissen callen, scheelt een hoop gedoe achteraf:
Thomas de Gendt rijdt na vandaag in de bollentrui;
De gele trui zien we vandaag in de aanval.

elstupidoloco

'@barry

Gele trui in de aanval was al gecalled 😜

Mittavic

Wat denken jullie van Bernal vandaag?

Edit: of laat ik het anders vragen:

Bernal of Alaphilippe vandaag opstellen?

Laatst gewijzigd
Jun Allrich

.

Laatst gewijzigd
daannnnn

'@Mittavic Que si, que no

Jun Allrich

tja wie heb je nog?

of doe maar Bernal voor de teampunten...

jsprunk

'@rosco: klopt. Maar had je dat vertouwen in Quintana ook toen er nog een ploegentijdrit en een kasseienetappe gereden moesten worden? Het risico daar, plus het feit dat Quintana meestal achter in zijn groepje eindigt, hebben mij doen besluiten dat hij geen 5M waard is. En ik denk dat ik daarin niet de enige ben.

BarryE1

'@Elstupido Dan zijn de credits voor jou, sluit ik me daar bij aan en probeer ik mee te liften op jouw succes!

Pietje Precies

Precies, het had zelfs gekund dat Nairo tot nu toe nog geen enkel punt (voor je) had gepakt. Die muurtjes zijn immers niet zo zijn ding.

Ik verwacht dat hij bergop erg goed gaat zijn, misschien zelfs wel de beste van allemaal. Maar hij koerst normaliter niet super aanvallend, is geen geweldige daler, is niet al te rap en het boeit hem volgens mij ook niet zoveel of hij vooraan of achteraan de groep eindigt. Wel hier en daar een prima kans op teamgenootpunten.

Hij zou heel goed podium kunnen rijden deze Tour en misschien zelfs wel meer, maar qua Scorito is 5 miljoen dan wel zo bizar veel geld.

rosco

'@jsprink, je hebt zeker een punt w.b. kasseienetappe en TTT. Maar w.b de bergen is hij m.I toch een zekerheidje en doorvoor heb ik hem ook gekozen en 5 miljoen voor betaald. Zonder val, ben ik er van overtuigd dat hij top 5 eindigt in eindklassement. Schat quintana hoger in dan Valverde in de eindstand.

Jun Allrich

'@ rosco

dat is niet zo belangrijk, ik schat dat Valverde (veel) meer punten gaat opleveren dan Quintana

Mittavic

'@Jan Allrich

Dit is mijn opstelling tot nu toe:

nibali (c)
froome
dumoulin
d.martin
g.martin
majka
fuglsang
garderen
bernal of alaphilippe

Bank:
Niet veel meer over door uitvallen van porte. De rest zijn sprinters.

Laatst gewijzigd
Orange

Valverde (C)
Froome
Thomas
Yates
D. Martin
Fuglsang
Latour
G. Martin
Alaphilippe

Neem vandaag de gok op een eventuele vluchtgroep. Morgen zal Alaphilippe, en eventueel G. Martin, plaatsmaken voor zekere punten. Het gemis van Porte is nu al groot.

Matt89

Wat een vertrouwen in Nibali zeg. Ik snap die hype na een afdaling niet zo. Nibali gaat in de afdaling echt niet weg rijden bij onder andere Valverde, Bardet, Froome en Dumoulin. Bergop rijdt Nibali zelden weg van zijn directe tegenstanders.

kasjaar

'@matt89, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Mijn inziens heeft hij ook alleen maar de tour gewonnen vanwege pech van concurrenten, zie hem dat zeker niet herhalen.

Connotador

Afdaling is niet echt pittig; lastig om daarin een verschil te maken.

Lijkt me een sprint tussen de favorieten te worden. Wel geef ik na het uitvallen van Rojas en Vuillermoz de kopgroep een aardig kansje.

1 2 ... 201 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.