Scorito Tour 2018

1 2 ... 203 ... 255 256
Simonhout

Weet iemand waar je de tour vanuit het buitenland kan streamen ?

Niballie

Via de NOS (app) gewoon. Werkte in Tsjechië ook vorige week.

Laatst gewijzigd
JimKro

'@stupido

Jij hebt hem in ieder geval nog opgesteld. Ik schrijf alvast de traditionele 50 punten bij in het rijtje ‘misgelopen.’

Rutgerca

Ala bergtrui tot aan Parijs?

elstupidoloco

'@jimkro

Met dank aan Porte 😉
Maar ik had hem überhaupt altijd opgesteld voor deze etappe. Achteraf makkelijk gezegd natuurlijk. Maar Alaphilippe is veel meer dan alleen een goede puncher.

mschuts

Uran breekt

fedjo97

Wat stom om Alaphilippe niet op te stellen...
Dwaas dat ik ben!

duimp30

Sinds wanneer kan Greg zo klimmen dan?

Simonhout

Chill dat Uran en Jungels door het ijs vallen toch nog 2 van mijn bergteam afgeschreven.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Niet blij met Greg niet mee en het rijden van Uran maar de rest van mijn klimmers is goed en Alaphilippe wel mee.

Diede34

Vanochtend nog Gaviria eruit gehaald voor Moscon, dat gaat mooi 19 punten schelen :(

Gladiool

Wat een grap deze etappe.

JimKro

Valverde eindigt achter in de groep, top dagje X)

pirazzi

K. Klassementsrenners

Poeksel

Valverde kopman, Flip niet opgesteld, Greg niet opgesteld. En toch gestegen :o

nasibal

'@Poeksel

Voeg daar Latour aan toe die helemaal aan het eind van het groepje eindigt omdat hij om onverklaarbare redenen nog even een sprintje van Bardet aan moest trekken...
Ook hier nog steeds ruim 50 plekken gestegen, top 200 weer in zicht. Maakt het extra pijnlijk.

Overigens mezelf flink te pakken hier. Flink zitten twijfelen tussen Latour en flip. Kijkende naar het parcours van de komende twee dagen besloten dat áls Flip wat wilde, het vandaag zou moeten zijn. Toen 1 minuut voor de start de post van @Kasjaar gezien dat Flip achterin het peloton zat en daarom Latour er maar weer in gekieperd. Stom, stom, stom.

Laatst gewijzigd
Starlynk

7 man in de 1e groep klassementsrenners.. Dat gaat te weinig zijn, vrees ik. De kasseienetappe wordt me dan toch fataal met Porte en Uran (7,5 miljoen budget poef). Wel nog wat gestegen vandaag. Hoop dat ik uiteindelijk nog 90% kan halen.

JimKro

Ah ik ben ook gestegen. Nou ja dan is zo’n dagje toch best prima. Toch lekker dat een Uran te kort schiet. Bij mij valt alleen Jungels licht tegen, maar die gaat echt nog wel zijn punten sprokkelen in andere ritten. En vergeet de teampunten niet.

Primavoormij

Een erg frustrerende etappe om te kijken omdat ik Ala niet had opgesteld ten faveure van De Gendt. Uiteindelijk viel het nog eniszins mee omdat de klassementsmannen toch nog de posities 7-20 bezetten. Daarnaast wel tevreden over mijn bergteam. Met Froome, Thomas, Valverde, Nibali, Fuglsang, Martin, Yates en Latour ga ik zeker nog wel wat plekken inlopen. Leken allemaal wel in orde. Als ik zo kijk naar de mensen die boven mij staan, zitten er genoeg bij die maar slechts 6-7 echte klassementsmannen hebben waarvan sommigen ook nog eens tegengevallen zijn (zoals Uran, Barguil, Zakarin, Jungels etc.).

Gladiool

Geldt voor mij ook. Alle 9 de klimmers in de favorietengroep.

kasjaar

Sorry @nasibal, heb daardoor zelf ook 50 punten mee gelopen haha.

Had er wel expliciet bij gezet dat 't niet per se iets hoefde te betekenen ;)

kasjaar

'@primavoormij, hetzelfde geld dan dus ook voor mij gelukkig. Maar ben wel bang voor spelers die achter me zitten met meer klassementsrenners.

bartje

als men had gezegd," Bartje, gozer je gaat nog stijgen vandaag" had ik 'men' keihard uitgelachen! In de postzegel! Maar zie, gewoon de top dertig weer in, ondanks het niet opstellen van GvA, en ondanks het kopman maken van Valverde, het zou niet mogelijk moeten zijn...

Nou is het na vandaag dan wel echt afgelopen, kan niet anders.....

Overigens, als ik Dumoulin zou hebben dan had ik hem voor de etappe van morgen meegenomen. Een niet al te steile slotklim bergop. Op zijn lijf geschreven. Ik kan dus eigenlijk niet verliezen, morgen. Of mijn cluppie doet het goed, of Dumoulin wint. Ik zet het bier vast koud 😎😎😎

IL DON

Ik ben gezakt van Plek 45 naar plek 126. Helaas Greg niet opgesteld vandaag. En Jungels en Majka zakken er doorheen. En Kwiat en Moscon was ook voor niks, want Thomas pakt niet de gele trui. Morgen Gaviria erin voor Moscon.

Ben wel blij dat de AK-renners pas vanaf plek 7 de plekken innemen. En Dan. Martin en Thomas heb ik, dus schade kon erger. Eigenlijk best een aardige dag, redelijk de schade beperkt gehouden. De punten van Greipel en Gaviria van zaterdag en zondag mis ik nu wel enorm.

Primavoormij

'@kasjaar op welke plek sta jij nu? Ik op plek 90 in de WF forumpoule. Er is eigenlijk vrij weinig mis met mijn selectie behalve dan dat de keuze voor Moscon ipv Van Avermaet niet goed heeft uitgepakt. Daarnaast wat verkeerde opstellingen zoals vandaag met Alaphilippe, de kasseienrit met Greipel en Gaviria, Mur de Bretagne met Latour en ten slotte de de pech van de de klassering van Greipel en Gaviria (kopman).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 203 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.