Scorito Tour 2018

1 2 ... 205 ... 255 256
Jun Allrich

Mollema niet en van Sagan en Alaflip voor de zekere punten

steefje9

Wie helpt mij uit de brand! Voor een spel in de regio (sta momenteel 7e) heb ik nog 1 wissel die ik na de val van porte kan gebruiken.
Ik wil kiezen uit:

-Quintana
-Bardet
-roglic
-fuglsang

Wie zien jullie het vaakst hoog eindigen en uiteindelijk het hoogst geklasseerd staan in Parijs? Qua klimwerk denk ik quintana maar overal zie ik fuglsang miss wel beter scoren. Wat is jullie mening.

Bvd.

Vandaag blij met de keuze om alla te selecteren. Jammer dat Uran en Jungels wat tegenvallen

kevinraar

Morgen voor klassement renners eindigd Mollema tussen plek 11 en 20

kasjaar

'@steefje, ik weet niet hoe de puntentelling werkt. Maar ik verwacht Quintana hoger in de eindrekening maar lager in punten in etappes. Bardet lager eindklassement maar stuk meer punten in etappes en Fuglsang nog 1 stapje lager in klassement soortgelijk aan punten bardet.

Ik zou voor Bardet gaan, behalve als de puntentelling voor 't eindklassement erg in 't voordeel is van Quintana. Weet ook niet of je teampunten krijgt voor overwinningen van Valverde of landa. Of voor witte trui Latour in geval bardet, dat zou ik ook mee laten rekenen als ik jou was.

Jun Allrich

'@kevin

dan gaat hij toch langer bij de favorieten moeten blijven als gisteren....

Laatst gewijzigd
kevinraar

Hij eindeigde als 15 van de klassement renners top 20 moet wel lukken als het voor de klassement renners is

Poeksel

Mollema is niet helemaal fit, maar top 20 moet wel lukken ja.

steefje9

'@kasjaar.

Geen teampunten helaas anders was de keus iets makkelijker. Enkel punten voor etappes de nr's 1 t/m 20. En eindklassement 1 t/m 10.

Ik kan zelf pas de tour kijken vanaf zaterdag ivm vakantie @curacao en waardeloos internet. Dus streamen was helaas niet mogelijk. Dus moet afgaan op verslagen en commentaren van de experts hier.

Btw: is het nog mogelijk deel te nemen aan de wf forum poule? Door vakantie erbij ingeschoten..

Laatst gewijzigd
martijn2308

Wie kan mij helpen??
Ik mag nog 2 x wisselen bij ons tourspel.. maar ik moet kiezen tussen quintana/landa/yates en fuglsang. Zit zelf te denken aan quintana en yates

royfitters

Froome of Valverde captain vandaag?

Koenniiee

Gister ging Bardet na het tempo van Sky ook nog aan. Ducrox vond hem er niet best uit zien, maar vandaag is Bardet mijn captain. Verwacht zelfs Froome wat secondes verliest vandaag, maar niet veel. Op z’n Froome’s dus. Bardet, Daniel en Quintana voorop.

En @Steef ; ik doe precies hetzelfde spel, bij het ED. Van plek 3 naar 5 gegaan gister, wilde een wissel op zal houden maar dat gaat niet want dan ga ik nog meer zakken. Uit lijstje Quintana, Bardet, Fuglsang en Thomas heb ik die laastje gekozen. Miss is dat nog een optie voor je en anders is de keuze vrij lastig. Al heeft Quintana na vandaag nog maar 2 bergop aankomsten, andere is punch en daar eindigt hij niet korter dan Bardet.

Dus als je Quintana van plan bent dan kun je dat alleen vandaag nog doen. Nadeel aan Quintana is trouwens ook dat hij alleen naar de groep kijkt en niet aan zet voor een plekje hoger, zoals Thomas, Bardet.

(En nu maar hopen dat je niet in mijn poule zit)

Laatst gewijzigd
jsprunk

Ik zit vastgeroest op mijn plek :)
Al 4 etappes lang tussen plek 380 en 390, haha

Koenniiee

Haha! En kun je nog wisselen? Hopelijk heb je nog ijzers in het vuur. Jsprunk

jsprunk

Mijn klassementsmannen sprintten behoorlijk gisteren, had alleen geen aanvallers. Hoop dus vandaag en morgen wel wat te stijgen. Thomas of Froome in het geel haalt meteen ook de 0 voor Poels weg.

TimodeJ

Gisteren m'n eerste forse verliezer in de persoon van Uran. Zat er wel aan te komen na zondag, maar voor m'n team is het matig. Ik had geen plek voor Flipje in m'n team, en had voor die etappes Tiesj meegenomen. Zit nu wel een beetje in klimmersnood.

ronvisser

Ben benieuwd of we iets van Caruso gaan zien vandaag. Het lijkt me dat hij na het wegvallen van Porte en het door de mand vallen van TJ toch wel een vrije rol zal hebben. Heeft een goed voorseizoen gehad.

kevinraar

Nibali val erde bardet of dumoulin als kopman

mschuts

'@jlmr1990 Majka haakte al af voor de top samen met Mollema en Zakarin

DavidN

Vandaag toch maar Jungels vervangen door Latour, voor de rest mijn bergteam behouden: Martin, Froome, Valverde, Dumoulin, Thomas, Roglic, Fugslang, Latour en Majka.

De statistieken van mijn team tot nu:

- aantal punten/miljoen:
Scoren het hoogst: Degenkolb (137), Sagan (92), Colbrelli (85), Gaviria (78), Laporte en Kung (64)
Scoren het laagst: Fuglsang (7), Roglic (9), Froome en Dumoulin (10)

- aantal punten/aantal keer ingezet
Scoren het hoogst: Gaviria (56), Sagan (51), Kung (48), Latour (47), Valverde (46)
Scoren het laagst: Impey (6), Laporte (11), Roglic (13), Jungels (16)

- aantal punten/(aantal keer ingezet x prijs miljoen)
Scoren het hoogst: Kung (64, 1x gespeeld), Latour (47, 1x gespeeld) Degenkolb (23), Kristoff (13), Colbrelli en Martin (12)
Scoren het laagst: Dumoulin (3), Froome (3), Fuglsang (4), Roglic (4), Jungels (6)

Zoals reeds eerder aangegeven zou een streefcijfer voor deze laatste parameter ongeveen 11 zijn indien je richting de 6000 punten wil verdienen enkel op basis van de ritten.

kevinraar

Van wie verwachten jullie het meest Nibali Bardet valverde of dumoulin?

dazzler2120

Pfoe gisteren met Zakarin en Uran een beetje een onthoofding ervaren in mijn team. Nu *achteraf* toch voor mijn andere optie willen gaan wat ik in mijn hoofd had; thomas/fuglsang ;") Maarja, achteraf is alles zo makkelijk praten he

Starlynk

'@Steefje9 (en andere geïnteresseerden): Hier nogmaals de link om deel te nemen aan de WF forum-poule:

https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2018/wielerflits-forum-poule?code=aa4b3aa7-b837-4b9e-8140-fbe24db78c72

pieterdeconinck7

Barguil viel gisteren nog aan (op de voorlaatste col dacht ik) en eindigt uiteindelijk als 46e op 10'57" ...
Bewust tijd verloren om vandaag de bollen te pakken?

TimodeJ

Hij kon gewoon niet Pieter. Leek echt nergens op wat hij deed.

ploep

Er heeft gister een jongen lekker zitten slapen, die vandaag in één klap zijn aankoopbedrag gaat goed maken ;)

1 2 ... 205 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.