Hier flipje ook niet mee hoor, ik verkies dan Fuglsang nog boven hem. Die zekere 9 puntjes van Flipje heb ik het niet zo op.. Ik hoop dat Fuglsang een goede nacht gehad heeft, hij zal misschien wat meer knechten bij hem krijgen (dat hoop ik dan). Niet vergeten dat Astana zich gisteren ook in de kopgroep bemoeide.. Wellicht springen ze vandaag niet mee om Fuglsang te beschermen..
Ik denk dat een kopgroep wel een kans heeft.. voor sky geen urgentie om de groep terug te halen. Ze hebben wat ze willen. Froome zal aanvallen op de Alp d’huez Onder het mom van de concurrentie uitdagen(maar gaat stiekem gewoon voor geel).
Dit gebeurt dan achter de kopgroep
2e scenario
Het zou eventueel wel kunnen dat movistar voor quintana gaat rijden..
Of de ploeg van Bardet voor de dagoverwinning.
dat renners als fuglsang en yates gisteren tijd verloren, zegt niet veel.
zakarin verloor afgelopen dinsdag ook 1 minuut ten opzichte van de favorieten, maar gisteren zat hij er nog redelijk lang bij en kwam als 15e over de streep. niet dat dit fantastisch is voor zijn doen, maar dit wilt wel zeggen dat fuglsang en yates gisteren gewoon een offday hadden en anders zullen we vandaag gaan zien of het word bewezen dat ze inderdaad gewoon niet goed genoeg zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.