Scorito Tour 2018

1 2 ... 213 ... 255 256
Elpiedro

Wat moet ik nou met Uran doen? Is hij zich aan het sparen voor een etappe in week 3? Of gaat ie het vandaag al proberen...Ik nijg naar zekere punten van of Moscon

Fcmitch

Uran werd gisteren de massagetafel opgedragen, die gaat het vandaag niet proberen.

Koenniiee

Ja laten we vooral al Dumoulin de top 5 in praten. Bij Froome weten we wat hij kan in de 3e week, laten we dat bij Dumoulin vooral even afwachten. Vandaag opnieuw een finale voor ‘m.

hartstikkebedankt

Uran exit

Elpiedro

Haha dat is duidelijk dan! Mjin eerste uitvaller, dus kijken of ik de 99.7% kan vasthouden

ditisdavid

Mijn derde uitvallers, na Benoot en Cav. Geen kans dat ik die 98% houd vrees ik...

Gids03

Jammer van uran .
Wat verwachten we van alaphilipe vandaag ???

Matt89

Die gaat gewoon weer in de aanval. Ik neem hem in het geval de vluchtgroep voor de dagzege mag strijden (ik denk het overigens niet) en de verwachting dat hij de bollentrui met succes verdedigt. Alternatief is bijvoorbeeld Moscon, maar dat zijn ook maar maximaal 18 punten.

Laatst gewijzigd
Crashtester

Hier komt Flipje er vandaag ook weer in denk ik, samen met De Gendt, ten koste van Yates en Fuglsang.

Primavoormij

Hier Yates en Fuglsang er gewoon in voor Ala en De Gendt. Slechts 1 slechte dag zegt nog niet zoveel. Verwacht ook niet dat de kopgroep standhoudt.

siets

Flip hier eruit denk ik.. 3 dagen in de kopgroep is wel hard.. Daarnaast denk ik niet dat de kopgroep voor de dagzege zal strijden. Dan toch liever een SKY knecht, verwacht daar wel 18 punten van vandaag.

mschuts

Verwacht Flipje ook wel weer. Was gisteren inderdaad in de aanval maar was er bij de 2e berg volgens mij al af en behoorlijk wat tijd verloren, dus relatief nog kunnen sparen denk ik. Zal sowieso nu wel voor de trui gaan.

Matt89

Bij nader inzien toch twijfels over Alaphilippe. 6 zekere punten tegen 4 zekere punten van G Martin. Ik verwacht eigenlijk dat de klassementsrenners voor de dagzege gaan strijden. In dat geval is een top 20 plaats van G Martin logische dan een top 20 plaats voor Alaphilippe.

bakfiets

Ik heb net besloten yates en fuglsang er wel weer in te doen. Die rijden toch nog voor een klassement. Dus we zien het wel. Ik speel 1 iemand van sky voor de teampunten. Alleen geen yates als captain meer voor mij.

jelle013

Hier flipje ook niet mee hoor, ik verkies dan Fuglsang nog boven hem. Die zekere 9 puntjes van Flipje heb ik het niet zo op.. Ik hoop dat Fuglsang een goede nacht gehad heeft, hij zal misschien wat meer knechten bij hem krijgen (dat hoop ik dan). Niet vergeten dat Astana zich gisteren ook in de kopgroep bemoeide.. Wellicht springen ze vandaag niet mee om Fuglsang te beschermen..

Ajvenema

'@jelle013, hoe krijgt flipje 9 punten? Zijn dat er niet gewoon 6 voor zn bollentrui?

fedjo97

Vandaag kiezen tussen Jungels, Alaphillipe en Sagan. Ik verwacht dat flip de trui wel eens kwijt kan raken aan Barguil vandaag. Jungels is niet erg fris meer na zn val en zou dus bij de beste 17 moeten eindigen om meer punten te verdienen dan Sagan. Lastig deze...

bart1e

Majka kopman maken een te grote gok? Of beter save voor Thomas gaan... lastig!

Wexweasel

Ik denk dat een kopgroep wel een kans heeft.. voor sky geen urgentie om de groep terug te halen. Ze hebben wat ze willen. Froome zal aanvallen op de Alp d’huez Onder het mom van de concurrentie uitdagen(maar gaat stiekem gewoon voor geel).
Dit gebeurt dan achter de kopgroep

2e scenario
Het zou eventueel wel kunnen dat movistar voor quintana gaat rijden..
Of de ploeg van Bardet voor de dagoverwinning.

Prinz

Daniel Martinezzzzz

wesselvanoers

dat renners als fuglsang en yates gisteren tijd verloren, zegt niet veel.
zakarin verloor afgelopen dinsdag ook 1 minuut ten opzichte van de favorieten, maar gisteren zat hij er nog redelijk lang bij en kwam als 15e over de streep. niet dat dit fantastisch is voor zijn doen, maar dit wilt wel zeggen dat fuglsang en yates gisteren gewoon een offday hadden en anders zullen we vandaag gaan zien of het word bewezen dat ze inderdaad gewoon niet goed genoeg zijn.

Jasperdewaal11

Porte, Benoot en Cav weggespeelt in mijn ploeg. Gelukkig geen Uran in mijn ploeg anders was het toch wel karig geworden.

siets

hmmm... Flipje op de voorste rij, die lijkt toch weer voor de kopgroep te gaan.. toch maar erin vandaag ten koste van een SKY knecht.. en dan op hoop van zege

kasjaar

Yates en Alaphillipe niet mee. Caruso zei dat hij er vandaag weer voor zou gaan en heb 't gevoel alsof G Martin langzaam beter wordt, dus zij hebben de plekken over genomen.

BarryE1

Flip gaat na al die inspanningen + de inspanning van vandaag op de 1e (en 2e col) toch nooit met de kopgroep mee de Alpe d'Huez op? Dat is dus max 6 punten?!

1 2 ... 213 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.