Scorito Tour 2018

1 2 ... 214 ... 255 256
jelle013

'@ajvenema Klopt, het zijn 6pt, dan levert Gaviria meer op ;)

Diede34

Waar zijn de Teejay fans? hij gaat t weer eens proberen...

steefje9

Vroeg ik me ook al af @tompot. Enorme kopgroep met goeie klimmers

dazzler2120

'@Tompot Nou, zo'n grote kopgroep kost niet veel meer energie dan in het peloton zitten.

siets

Toch wel bijzonder dat ze de kopgroep zo ver laten rijden met Kruijswijk in de gelederen.. net of ze hem totaal niet serieus nemen inderdaad..

JimKro

Het is ook een kwestie van kunnen. Zelfs voor Sky. Als ze vanaf het begin volle bak achter de kopgroep aanrijden zijn ze in no-time Rowe, Poels, Moscon etc. kwijt.

steefje9

Groenewegen dnf

Diede34

Groenewegen Abandon :(

Ik heb nu Benoot, Porte, Kittel en Groenewegen al verloren. Pijnlijk wel...

JimKro

Beginnen anderen ook al een beetje moe te worden van iedere keer na 3 shots weer naar Alaphilippe te schakelen die ergens gekke bekken naar de camera zit te trekken? Blijkbaar moet er altijd een soort Franse joker zijn, liefst in de bollentrui.

Ok, zeikmodus uit haha.

Laatst gewijzigd
kielabokki

De klimploegen doen een slag vandaag en gister. Ploegen met veel sprinters gaan het toch niet worden deze Scorito.

Elpiedro

worden leuke sprint etappes zo nog, geen sprinter meer over (gelukkig nog wel in mijn team)!

Primavoormij

Opgave Greipel.

mschuts

Zabel ook

hartstikkebedankt

Morgen maar eens Valverde, GVA en Alaphilippe spelen. Er zijn zo weinig sprinters over dat die wel eens mee kunnen gaan doen voor een top-10. Daarnaast nog wel Sagan, Demare, Kristoff, Degenkolb, Laporte en Dupont rijden dus daar is nog wel een aardig team mee te smeden.

Diede34

Wat hebben we over?

Gaviria
Sagan
Demare
Laporte
Kristoff
Degenkolb
EB Hagen
Colbrelli
Stuyven
Dupont
Pasqualon
Boudat
Arndt

vasnd

Opgave Gaviria........
Greipel Gaviria Groenewegen kwijt.
Zware dag..

JimKro

Sodeju

wesley1983

'@ diede: schrap maar Gaviria ook

Diede34

Wie gaat er in hemelsnaam morgen rijden voor de sprint dan. FDJ?

Jasperdewaal11

Nou Cofidis, FDJ, Bora en Wanty gaan rijden haha

Kruisberg

Maar wie heeft die sprinters niet gekozen dan? Maakt dus niet veel uit. Ze hebben ook genoeg punten opgeleverd voor wat ze waard waren.

TheStrikers

Kittel Groenewegen en Gaviria kwijt. waarvan de meeste mensen toch wel Groenewegen en Gaviria in zijn team had

christidoc

Een redelijk gedeelte heeft Greipel waarschijnlijk niet. Gaviria en Groenewegen zullen de meesten wel hebben. Ik alle 3, en had Cavendish ook. Mijn sprintteam is gehalveerd op dit moment.

Connotador

'@ Diede34 en Jasperdewaal11

Daarnaast hebben nog Trek, Bahrain en UAE interesse om te rijden lijkt me. Ook zie ik het Dimension Data wel doen.

Laatst gewijzigd
04398

Kruiswijk gaat de tour winnen, mark my words ;)

1 2 ... 214 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.