Scorito Tour 2018

1 2 ... 215 ... 255 256
IL DON

Greipel, Gaviria en Groenewegen uit de Tour. Daar gaan mijn kansen om in sprintetappes weer in te lopen. Balen!

Jeffrey81

Misschien gaat Astana alsnog voor Cort rijden dan, haha

hartstikkebedankt

Ja inderdaad, Cort moet nu eindelijk een keer lossen uit het peloton dus die heeft de kracht nog wel

fedjo97

Matthews Groenewegen en Gaviria exit. Kristoff Demare, Colbrelli en Sagan nog over. Baal best van Gaviria...

04398

Er blijft op deze manier geen sprinter meer over straks gaat Froome ook nog sprints en de groene trui winnen

04398

Hoop dat Cort inderdaad nu wel gaat mee sprinten anders is mijn hele sprint team na de klote blijft weinig van over op deze manier

04398

Waarom rijdt Movistar op kop? laat Sky lekker rijden dan zitten Froome en Thomas straks weer alleen en als ze geluk hebben zit Valverde er nog voor.

Thijmen1411

Er blijft niks over van de sprinters, straks gaat die dekselse Dupont (die ik op het laatste moment uit m'n team had gezet voor Martinez omdat ik 9 sprinters er één teveel vond) nog een etappe winnen!

kasjaar

Wat een etappe hahaha. Die sprintersetappes worden wel interessant nu.

Movistar snap ik trouwens he-le-maal niks van. Hadden gewoon Sky zich kapot moeten laten rijden en daarna profiteren. In plaats daarvan draaien ze 't volledig om, kan me geen enkel scenario voorstellen waarin dit voordelig is.

Thijmen1411

Heb TJ en Martinez vandaag overigens niet opgesteld voor de "zekere" punten van Gaviria en Moscon...

jelle013

Daar gaat de mooie discussie van een aantal dagen geleden dat Cort niet zou sprinten! Heerlijk he.. Nu komen de nieuwe betogen eraan (na morgen) dat het toch allemaal anders was als ze voorheen aangaven.. Conclusie: uiteindelijk gaat het gewoon om geluk, geluk en geluk.. (en een beetje de goede mannen in vorm kiezen).

Ik ben gelukkig pas 2 sprintertjes kwijt, dus dat komt mij alleen maar goed uit:)

Starlynk

3 sprinters kwijt, 2 klassementsrenners kwijt en een 3e al gelost, geen Kruijswijk en toch ben ik euforisch :D Hup Steven!

kielabokki

Het gaat helemaal niet alleen maar om geluk. Maar goed, die discussie geloof ik inmiddels wel.

Pietje Precies

'@jelle013, als je Cort voor 2.5 meeneemt, heb je daarna inderdaad een hoop geluk nodig ;)

Papa Bart

'@\starlynk misschien wel mijn slechtste scorito dag ooit en toch, als die kleerhanger de rit wint ga ik HELEMAAL UIT MIJN DAK!

fmvbeest

Bernal werkt de kopmannen 1 voor 1 weg....

JimKro

Ik ben hier echt even goed ziek van. Wat jammer zeg.

Marsthinaikos

Movistar echt het lachertje van deze tour!

arjenzvob

Wat heb ik toch een schijthekel aan sky... trots op de Nederlanders!

ditisdavid

Vijf man bij de beste acht! In de breedte heb ik daarentegen een keiharde klap gehad de afgelopen 24 uur met het verlies van Cav, Uran, Groenewegen en Gaviria.

wesselvanoers

Toch was het dus wel wijsheid dat alle de 3 de movistars te veel geld kostten en ze daarom geen van 3 mee te nemen

Diede34

Morgen Richeze voor de winst?

hartstikkebedankt

Bah altijd wordt die tactiek van Sky beloond

Btw, de nummer 29 finisht op ruim 22 minuten poeh

Laatst gewijzigd
TimodeJ

Vandaag een redelijke dag. Had Thomas als kopman, dus dat is altijd lekker meegenomen. In totaal 333 punten. Gestegen van plek 1682 naar 942.
Ik vrees wel voor morgen. Ben achtereenvolgens Benoot, Cavendish, Uran, Groenewegen en Gaviria al kwijtgeraakt. De sprintploeg bestaat nu nog uit 5 man, dus ik kan nog opvullen met Sky renners, maar ik moet er toch niet meer gaan verliezen.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

'@Timo
Bij gebrek aan sprinters komen er heus wel een paar AK mannen bovendrijven, niet voor de eerste zes wellicht maar zeker top twintig, de laatste kilometer gaat nog wat omhoog ook. Dus Valverde, Martin, Enzomeer. Opvullen levert misschien niet al te veel op, vergelijkenderwijze...

1 2 ... 215 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.