Wat een etappe hahaha. Die sprintersetappes worden wel interessant nu.
Movistar snap ik trouwens he-le-maal niks van. Hadden gewoon Sky zich kapot moeten laten rijden en daarna profiteren. In plaats daarvan draaien ze 't volledig om, kan me geen enkel scenario voorstellen waarin dit voordelig is.
Daar gaat de mooie discussie van een aantal dagen geleden dat Cort niet zou sprinten! Heerlijk he.. Nu komen de nieuwe betogen eraan (na morgen) dat het toch allemaal anders was als ze voorheen aangaven.. Conclusie: uiteindelijk gaat het gewoon om geluk, geluk en geluk.. (en een beetje de goede mannen in vorm kiezen).
Ik ben gelukkig pas 2 sprintertjes kwijt, dus dat komt mij alleen maar goed uit:)
Vandaag een redelijke dag. Had Thomas als kopman, dus dat is altijd lekker meegenomen. In totaal 333 punten. Gestegen van plek 1682 naar 942.
Ik vrees wel voor morgen. Ben achtereenvolgens Benoot, Cavendish, Uran, Groenewegen en Gaviria al kwijtgeraakt. De sprintploeg bestaat nu nog uit 5 man, dus ik kan nog opvullen met Sky renners, maar ik moet er toch niet meer gaan verliezen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.