Scorito Tour 2018

1 2 ... 216 ... 255 256
Gladiool

Poeh... Weer een topdagje voor de équipe. Plekje 13, nr 1 in de WF forumpoule en dan had ik Froome als kopman en Fuglsang op de bank.

We schieten als een raket omhoog! :D

fmvbeest

Dumoulin is echt wel heel sterk. Hij zit wel een beetje gevangen in het Sky spel, maar vind het erg indrukwekkend.

Starlynk

Bij Team Starlynk nog maar 15 man over voor het restant van de Tour, maar desondanks stormen we alsnog richting een toch minstens bronzen bekertje met 5 man bij de eerste 8 vandaag. Beter dan ik verdien met een aantal belabberde keuzes door slaapgebrek, maar goed, we accepteren het maar.

Of het morgen een sprint wordt moet ik trouwens nog maar zien. Of Trek moet opeens enorm veel vertrouwen hebben in Degenkolb na zijn Roubaix-overwinning.....

hupske

Morgen wordt moeilijke etappe om te voorspellen. Jumbo, Quick Step en Lotto zullen niet hun best doen om kopgroep terug te halen.
Enige die ik misschien zie rijden voor de sprint is UAE en Cofidis.

Verder kan en mag Impey nu ook wel mee sprinten lijkt mij. Yates heeft het totaal niet.

Primavoormij

Moet toch toegeven dit ik de kwaliteiten van Dumoulin en Roglic zwaar heb onderschat. Van Dumoulin had ik het simpelweg niet verwacht na zijn inspanningen in de Giro. Bij Roglic had ik altijd het idee dat hij zijn eenweekse koersen won door in de bergen minder tijd te verliezen dan hij won in de TT. Leek mij daarom niet erg geschikt voor een GT. Maar daar zit ik dus goed naast, hoewel de derde week natuurlijk nog wel moet komen.
Yates is voor mij echt de miskoop van deze tour. Ik had wel gelezen dat zijn falen eventueel te maken had met de hitte en dehydratie. Ik hoop daarom dat hij vanaf etappe 14 wel is op te stellen als vluchter.

rosco

Morgen blijft een groep weg, en wint Boasson Hagen.

Gids03

Nibali naar ziekenhuis mischien gebroken wervel 🤣

ditisdavid

Nibali zou mijn vijfde uitvaller in de Alpen en zesde in totaal zijn. Wat een feest weer deze Tour, die 98% is dus echt weg binnenkort.

vasnd

'@gids03 en dat is lachwekkend omdat?

Dumoulist

Nibali zou mijn 8ste uitvaller zijn. Wat een dramatische Tour zeg. Benoot, Porte, Cavendish, Kittel, Groenewegen, Gaviria en Uran allen abandon. Omgerekend is dat zo'n € 23.750.00 euro. Nog wel op 85% maar ik denk dat we die getallen over een weekje kunnen omdraaien.

Hopelijk haalt mijn team Parijs nog.

Laatst gewijzigd
kasjaar

Ik ben tot nu toe alleen 3 sprinters kwijt en Yates kun je daar op dit moment ook nog aan toevoegen haha.

Hoop dat ik de 99% vol kan houden. Daar lijkt 't tot nu toe nog wel op.

wesley1983

Er zijn er hier toch veel aan het klagen die eigenlijk daar geen redenen toe hebben.
@Dumoulist, ik neem mijn woorden terug. Jij mag dat blijkbaar wel, 4 renners (indien Nibali ook uitvalt) die opgeven door pech en 4 topsprinters kwijt. Eigenlijk allen vooraf goede keuzes, mss Cav en Kittel niet zo maar kon ook anders uitgedraaid hebben. Wat een pech man!

Dumoulist

'@wesley1983, Had wel het vertrouwen in Kittel en we hadden toch een relatief hoog budget. Cavendish was een gokje maar ik zag hem die 2.5 mil wel waard zijn. Enfin, ik heb geen Matthews en Greipel dus wellicht dat iemand anders het nog beter doet..

RemcovanderMaas

Ik hoop dat mijn mannen hun goede benen nog terug vinden in de alpen, Yates is een drama en Fuglsang / Jungels / Martin en Valverde mag beetje beter.
Sta wonderbaarlijk nog op 99,2% maar ik zak erg snel nu.
Hoopte op een sprint morgen, en dan stapt vandaag Gaviria af .....

snoek1974

Gaviria en Groenewegen vallen uit maar die hebben sloten aan punten opgeleverd en waren samen met Sagan mijn sprint kopmannen , maar Kristoff , Degenkolb , Demare en Laporte staan in de rij om deze posities in nemen , de eerste drie zijn ook gestegen naar nr 2 , 3 en 4 v het punten klassement en wie weet wat Alaphalippe en Gva in een heuvelachtig sprintje doen .

Uit mijn bergteam valt Nibali misschien weg , die zou zwaarder vallen want die moet ik dan vervangen door TJ , Gaudu of Alaphalippe of kiezen voor de 8 vaste punten van Sagan .

Ab Normaal

'@arjenzvob en hartstikkebedankt
Ik zou niet zo mopperen op Sky maar op al die andere die ze in een zetel, over de rode loper, naar Parijs brengen.
Waar gisteren Nibali zijn ploeg liet rijden in dienst van Sky en Dan Martin zijn uierste best deed om Froome naar Dumoulin te rijden, was het vandaag de beurt aan Bardet en Movistar om hun diensten gratis aan Sky aan te bieden.

Iedereen klaagt er wel over maar ieder jaar vechten ze om wie Sky mag helpen.

Slechts de Nederlanders en good old Valverde proberen nog iets te doen.

kevinraar

boudat word ze geld wel waard jullue allemaal maar zeggen dat niks word voor 1 miljoen is een goede morgen zelfs kan op top 5 met al die sprinters die eruit zijn

martijn2308

Omdat de helft is uitgevallen.. meer geluk dan wijsheid

Gids03

Vasnd@ lachwekkend ???? Ik vind het juist heel erg voor die jongen had nog wel wat kunnen doen in de bergen maar hoop dat t mee valt en dat hij morgen van start gaat 😄

YungNikopolidis

'@Gids03 jij snapt het gebruik van emojis niet echt he?

hartstikkebedankt

'@Ab de tactiek van Sky werd toch ook beloond vandaag?

snoek1974

'@ Kevin raar

Verwacht niet dat Boudat bij de eerste 5 zal sprinten want naast Sagan , Demare , Kristoff , Degenkolb , Laporte , Colbrelli en DuPont verwacht ik ook dat renners als Richeze ( nu Gaviria niet meer meedoet ) en heuvelsprinters als Gva , Pascallon en Gilbert hoger zullen eindigen , al weet je natuurlijk nooit en dan weet je nog niet of Boasson Hagen , Stuyven , Cort en Theuns voor hun kansen mogen sprinten

Laatst gewijzigd
kasjaar

Ik heb GVA maar opgesteld bij gebrek aan beter. Heb maar 3 fatsoenlijke opvullers namelijk. Denken jullie dat hij morgen iets kan/gaat proberen?

tempo789

*** Scorito's optimale team na etappe 12 ***
Score:
4231
Kosten: 55,50 miljoen

SAGAN Peter
THOMAS Geraint
GAVIRIA Fernando
VAN AVERMAET Greg
ALAPHILIPPE Julian
GROENEWEGEN Dylan
DEGENKOLB John
KRISTOFF Alexander
FROOME Christopher
MARTIN Daniel
GILBERT Philippe
DUMOULIN Tom
LAMPAERT Yves
BERNAL Egan Arley
GREIPEL André
COLBRELLI Sonny
VALVERDE Alejandro
ROGLIC Primoz
PASQUALON Andrea
CARUSO Damiano

Ab Normaal

Zeker omdat ze geholpen worden ja.
Waarom zou je ze er mee helpen als eindelijk iemand het lef heeft. Meeprofiteren, laat ze het werk maar dan en dan om beurten wegrijden. Opsouperen doe knechten!

1 2 ... 216 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.