Scorito Tour 2018

1 2 ... 217 ... 255 256
Starlynk

'@Tempo: Demare + Latour ipv Roglic + Pasqualon is 4234 ;)

jlmr1990

Voor morgen:

Sagan (c)
Kristoff
Démare
Degenkolb
Colbrelli
Laporte
Impey
Thomas
Alaphillipe

Laatst gewijzigd
Diede34

Aardig ploegje Jelmer.

Ik weet dit nog op de been te brengen voor morgen:

Kristoff (c)
Sagan
Démare
Colbrelli
Laporte
Thomas
GvA
Moscon
Dumoulin

rosencrantz

opgave Nibali

StijnvanA_

Mijn team kent nu 4 uitvallers: Porte, Cavendish, Groenewegen en Nibali.

Voor morgen wordt mijn opstelling:

Sagan (c)
Kristoff
Démare
Degenkolb
Colbrelli
Laporte
Dupont
Thomas
Froome

Op dit moment bevind ik me op plek 868 met 97,4%, best content mee.

Laatst gewijzigd
Stuff

Morgen:

Sagan (C)
Kristoff
Degenkolb
Colbrelli
Laporte
Demare
Froome
Thomas
Majka/Alaphilippe/Moscon/van Avermaet

Plek 9 nog ff overpeinzen.

hartstikkebedankt

Pff Nibali er ook uit en wat valt die Yates tegen zeg. Dat had ik niet verwacht. Voor morgen:

Sagan (c)
Demare
Kristoff
Degenkolb
Laporte
Dupont
Froome
Alaphilippe

Twijfel tussen Valverde en GVA, iemand een tip? Of beide ten koste van Alaphilippe..

snoek1974

Ga morgen voor

Sagan (c)
Demare
Kristoff
Degenkolb
Laporte
Gva
Alaphalippe
Thomas
Froome

Laatst gewijzigd
IL DON

Ai, de Haai is ook uit de Tour. Zo verlies je 4 renners op een dag (Groenewegen, Greipel, Gaviria en Nibali). En na het uitvallen van Porte zal ik de komende etappes heel erg gaan zakken. De uitvallers van deze Tour zitten uiteraard weer bij mij in het team. Sta nog 135e, maar ik moet mikken op de top 1000. Dat wordt nog een hele pittige klus, vrees ik. Stom spel!

Jasperdewaal11

'@ snoek je vergeet in je rijtje boven boudat nog even een Colbrelli ;)

elstupidoloco

'@il don

Herkenbaar! Ik sta voorlopig op plek 36 met Porte en nibali. Dat gaat keihard zakken worden in de bergetappes + eindafrekening. We gaan voor het bronzen bekertje! Het heeft weer eens een ronde niet zo mogen zijn om top 10 te eindigen. Kruis erover en op naar de Vuelta! Hopelijk gaat de no froome-policy dan eindelijk iets opleveren

kevinraar

Hoeveel renners hebben jullie nog over ik nog maar 15 kittel Groenewegen greipel Porte en nu ook nog Nibali kwijt word helemaal niks meer met mij poule voor morgen heb ik dit
Sagan
Demare
Cort
Dupont
Boudat
Laporte
Van avermaet
Alaphilipe
Dumoulin

kielabokki

ILDON, toch kan je trots zijn. Beter dan zielloos meedoen. Of nu opeens gaan scoren met Dupontjes enz.

JellevanderLinden

Ik ga morgen voor:

- Sagan (c)
- Demare
- Kristoff
- Degenkolb
- Laporte
- Colbrelli
- Dupont
- G. Thomas
- Impey

Hoop met m'n team op een sprintetappe morgen!

Primavoormij

Het lijkt wel alsof alleen mensen die Kristoff hebben nog zin hebben om hun team te posten lol

Ajvenema

Ik hoop dat we Impey wat meer gaan zien nu ze voor die pannekoek van een Yates niet meer hoeven rijden:) Beslissing om Ewan niet mee te nemen en alles op Yates te gooien pakt wel erg slecht uit voor die mannen.

Kruisberg

Ik hoop voor je dat Impey het is gaat laten zien!! Lijkt me wel een mooie rit voor hem om in de vlucht te zitten

IL DON

Morgen:

Sagan (C)
Kristoff
Demare
Colbrelli
Laporte
Greg

Dan heb ik nog 3 plekken over voor de volgende namen:
Thomas (zekere 10 punten)
Kwiatkowski (zekere 8 punten)
Moscon (zekere 8 punten)
Majka (zekere 6 punten)
Jungels (zekere 3 punten)

Ik neig ernaar om te kiezen om Thomas, Majka en Jungels mee te nemen. Ik acht de kans best redelijk dat Sagan of een Quick Stepper de etappe wint. En Jungels eindigt misschien nog wel in de top 20. Met deze keuze verlies ik maximaal 7 punten, maar ik kan ook winnen als het goed valt.

Wat zouden jullie doen?

Pietje Precies

Voor mij is vooral het uitstappen van Greipel zuur (die hadden niet super veel mensen). Gaviria en Groenewegen maken ietsje minder uit, ik denk dat bovenin de ranglijst praktisch iedereen die twee wel had. Plus op hun plekken heb ik nu de ruimte voor luxe opvullers (Thomas, Froome, Moscon) waar de concurrentie misschien genoegen moet nemen met renners als Dumoulin, Latour, Alaphilippe, etc.

Gladiool

Nibali exit is een flinke knauw. Ik droomde even van een mogelijke eindoverwinning. Maar laat Nibali nu juist de top5 renner zijn die moest strijden met andermans Bardetjes. Die ga ik hard, heel hard missen.

vasnd

Nou, dat was dan de laatste doodsteek.
Nibali, Porte, Greipel en Cavendish moesten allemaal concurreren met mannen die nog rondrijden. Helaasch pindakaasch, het is niet altijd feest. Karma voor vorig jaar toen ik Valverde niet mee had :).

kevinraar

Laaste plekje van avermaet of Latour

IL DON

Er is nog wel een klein beetje hoop voor ons, degene die de uitvallers hebben. We moeten met enorm hopen op kopgroepen, die vooruit blijven!

Dus als we een beetje duimen, kan het misschien allemaal nog meevallen..

snoek1974

'@ Gladiool

Heb hetzelfde verhaal , hierdoor moet ik tegen Bardet en Roglic opnemen en daardoor zal ik waarschijnlijk gaan zakken , sta nu 31 ste .

Nu moet Alaphalippe , TJ , Gaudu of Sagan de negende renner zijn in het bergteam waar ik al moet afwachten wat Valverde , Barguil en Majka gaan doen in de Pyreneeën , dus een behoorlijke aderlating voor mijn team maar buiten het spel vooral triest dat een renner zo de tour moet verlaten door zo n kut rookbom , ook Bizar dat die gewoon de Alpe huez uitrijdt en zelfs nog redelijk in de buurt kwam .

Jori

Nou jongens, de vakantie in Slovenië was top en Roglic dit ook maar als teken genomen om top te presteren. In de vakantie lekker geklommen naar de 99,0% , toch lekker als het begint te lopen. Helaas nu wel abrupt einde met 5 uitvallers (Uran, Nibali, Cavendish, Gaviria, Groenewegen).
Maar gezien ik nog Thomas, Froome en Alaphilippe als 7,8 en 9e man kan opstellen, lijkt me de schade mee te vallen, hoewel Kristoff nu natuurlijk een extra, extra zure nasmaak gaat geven.

Kruijswijk reed wel echt geweldig, zonde dat die 15 kilometers hem eigenlijk kapot laten gaan, zodat hij niet meer zo lekker de berg kon opvlammen, vond hem toch wel indrukwekkend. Scorito-technisch was dit natuurlijk beter met 18 punten extra voor Froome en Moscon en natuurlijk ook nog Bernal wel echt imponerend, zoals hij eigenlijk het tempo strak legde en nog steeds binnen 2 minuten eindigt (!!).

Was eigenlijk niet ontevreden met de uitvallers, totdat Gaviria en Nibali er op het einde ook nog bijkwamen. Met name Nibali hakt er wel flink in

1 2 ... 217 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.