Scorito Tour 2018

1 2 ... 232 ... 255 256
kevinraar

denk je dat de klassement renners strijden voor etappe zege?

cort nielsen eruit en alaphippe kopman?

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Snoek Damn Snoek dat is wel een heel fijn negental !!!
@Kevin Ik zie het morgen weer een vlucht worden, maar kennelijk zijn de gedachten verdeeld over dat vraagstuk.

kevinraar

alaphlippe kopman?
cot nielsen eruit doen of toch valverde als klassement word eindig niet super hoog als vluchters word zit mischien kort weer mee ik twijfel

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Kevin Vraagje, na alle vragen die je hebt gesteld, de tips die je hebt gehad, heb je serieus een team zonder Froome en Thomas ? :)

kevinraar

ja in boycot team sky

wie zal jij eruit doen?
wie zou jij kopman maken?

Laatst gewijzigd
snoek1974

'@ Kevin raar

Wat denk je zelf ? Verwacht je aanvallers of verwacht je klimmers , zijn er mogelijke team punten te halen dus verwacht je Quintana of Landa als winnaar .

Verwacht wel wat aanvallers vooruit maar niet zo n grote groep als de afgelopen dagen , denk aan renners die oorspronkelijk voor een klassement gingen zoals Barguil , Majka , Yates , Zakarin en klimmers als Pozzovivo , Ion Izagirre en Gaudu etc waar er misschien als ze het redden er hooguit 2 a 3 overblijven aan de finish

Verwacht eigenlijk dat Froome wat gaat proberen morgen vandaar dat ik Froome kiest als Captain .

snoek1974

Wel zelf kiezen Kevin , stel alleen vragen of we klassement renners verwachten of aanvallers en maak dan de keuze , is toch veel leuker

snoek1974

'@ cerebral - Barguil en Majka moeten ervoor zorgen dat ik weer een beetje stijg

kevinraar

ik verwaxcht aanvallers neem denk alaphlippe als kopman wie eruit doen? heb echt geen idee help me met dit moelijk dilema

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Aangezien de aanloop tot de 1e serieuze berg 140 km is zie ik echt wel een redelijke groep vluchters wegblijven. Hoeveel daar van overblijven zodra de echte klim begint, is een tweede. Maar ik voorzie wel weer een soort scenario als de laatste 2 etappes. Sky kan lekker controleren en de voorsprong consolideren. De enige die inderdaad wat te winnen heeft binnen de Sky belangen is Froome. Toch wel benieuwd waar hij 1.39 gaat pakken op Thomas :)
@Snoek Op papier is dat wel een zeer sterk 9 tal voor morgen. Kan helaas niet hetzelfde zeggen haha.

Laatst gewijzigd
snoek1974

Hangt af hoe erg de klassement renners los gaan op de laatste berg .

Voor bepaalde renners begint de tijd wel te dringen dus hoe geduldig is Quintana of D Martin .

Sta nu 13de en zie dat veel boven me niet Barguil en Majka hebben en wonderbaarlijk hebben veel ook Dumoulin niet , daarentegen wel Roglic en Bardet die bij mij ontbreken ( had Nibali in mijn team) , vind Roglic ook heel erg sterk deze tour .

Dus het zal afhangen van die drie renners en kopman keuze , aangezien ze allemaal Froome en Thomas hebben.

DeNescafe

Niemand Roglic als (C)? Mocht wat seconde pakken en morgen met de afdaling duikt ie waarschijnlijk met gevaar voor eigen leven naar beneden. Ik zie 't hem wel proberen. Bij mij is ie captain.

snoek1974

Heb m niet anders zou ik m idd overwegen .

kevinraar

cort nielsen maar eruit gedaan hopen dat niet weer zo dag heeft mollema word mij kopman

Cerebral36

Als de vluchters een kwartier krijgen, kunnen de AK mannen het nog steeds onderling uitmaken op de laatste berg natuurlijk. Ik heb Roglic, maar als het een AK gevecht achter de vlucht wordt, heb je weinig aan hem als cap.

Valvuillerdemoz

Iemand die morgen nog ene stuiver geeft voor een van de volgende renners: Stuyven, Colbrelli, Küng of Kragh Andersen. Of maar beter voor de 4 zekere puntjes van Demare gaan? 🙄 🤔 😭

hartstikkebedankt

Colbrelli wellicht voor 10 ploeggenootpunten, heeeeeeeeeeeeeeel misschien Küng top-20 of ook voor 10 ploeggenootpunten en SKA misschien als hij vooruit wordt gestuurd en er dan nog ergens bij hangt. Nu makkelijker? :P

Rawolf

Het klinkt alsof je het evenbreed hebt als mij in de bergen valvuillerdemoz. 6 klassementsmannen, Sagan, alaphilippe en dan Navarro of Kung, impey, demare om op te vullen. Voor morgen hoop ik op Navarro

kloekie

Kopman is goed. Alaphilippe gaat voor de bollen zo niet dan kan ie het vergeten, Volgend ritten zijn niet aan hem besteedt. Maar het is aan Gilbert , Lampaert, Terpstra die dit bepalen en goed kunnen. Alaphilippe is ook nog de beste afdaler. Zie geen probleem.

DeNescafe

'@cerebral, als je voor vluchters gaat dan is Roglic idd geen optie. Bij mij is het hem of Ala. Yates staat erin maar mag zich eerst eens echt laten zien.

Stuff

Morgen:

Froome
Thomas
Dumoulin
Roglic
Valverde
Latour
Fuglsang
Majka
Alaphilippe

Sta nu 9e, en wat @snoek1974 al zegt gaan de verschillen door de kopmankeuze gemaakt worden naar verwachting.
Ik ben nog in dubio. Alaphilippe, Froome of Roglic. Ik ben er nog niet uit. We hebben nog een nachtje 😁

Diede34

https://www.sbs.com.au/cyclingcentral/article/2018/07/23/martin-touched-yates-stage-14-gesture

Ik stel voor dat Martin en Yates morgen eens lekker samen in de aanval gaan. Goed? Afgesproken!

snoek1974

'@ stuff tegen jou zeker

Bijna hetzelfde team / wordt in de bergen D Martin / Barguil tegen Roglic / Fuglsang ( helaas Nibali verloren in de strijd ) , verder nog Gaudu , TJ die het opnemen tegen Jungels en Colbrelli

denk dat je potentieel met eindpunten nu op de nr 1 positie staat , maar ja blijft het klassement zo ?

Je team is net nog iets sterker aangezien Roglic mij wel verrast , zeker als die dit volhoudt

Gids03

Tja wat word het morge en vooral wie kopman maken klassement of bijv flip of een andere vluchter

kevinraar

Mollema

1 2 ... 232 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.