'@ Kevin raar
Wat denk je zelf ? Verwacht je aanvallers of verwacht je klimmers , zijn er mogelijke team punten te halen dus verwacht je Quintana of Landa als winnaar .
Verwacht wel wat aanvallers vooruit maar niet zo n grote groep als de afgelopen dagen , denk aan renners die oorspronkelijk voor een klassement gingen zoals Barguil , Majka , Yates , Zakarin en klimmers als Pozzovivo , Ion Izagirre en Gaudu etc waar er misschien als ze het redden er hooguit 2 a 3 overblijven aan de finish
Verwacht eigenlijk dat Froome wat gaat proberen morgen vandaar dat ik Froome kiest als Captain .
Aangezien de aanloop tot de 1e serieuze berg 140 km is zie ik echt wel een redelijke groep vluchters wegblijven. Hoeveel daar van overblijven zodra de echte klim begint, is een tweede. Maar ik voorzie wel weer een soort scenario als de laatste 2 etappes. Sky kan lekker controleren en de voorsprong consolideren. De enige die inderdaad wat te winnen heeft binnen de Sky belangen is Froome. Toch wel benieuwd waar hij 1.39 gaat pakken op Thomas :)
@Snoek Op papier is dat wel een zeer sterk 9 tal voor morgen. Kan helaas niet hetzelfde zeggen haha.
Hangt af hoe erg de klassement renners los gaan op de laatste berg .
Voor bepaalde renners begint de tijd wel te dringen dus hoe geduldig is Quintana of D Martin .
Sta nu 13de en zie dat veel boven me niet Barguil en Majka hebben en wonderbaarlijk hebben veel ook Dumoulin niet , daarentegen wel Roglic en Bardet die bij mij ontbreken ( had Nibali in mijn team) , vind Roglic ook heel erg sterk deze tour .
Dus het zal afhangen van die drie renners en kopman keuze , aangezien ze allemaal Froome en Thomas hebben.
'@ stuff tegen jou zeker
Bijna hetzelfde team / wordt in de bergen D Martin / Barguil tegen Roglic / Fuglsang ( helaas Nibali verloren in de strijd ) , verder nog Gaudu , TJ die het opnemen tegen Jungels en Colbrelli
denk dat je potentieel met eindpunten nu op de nr 1 positie staat , maar ja blijft het klassement zo ?
Je team is net nog iets sterker aangezien Roglic mij wel verrast , zeker als die dit volhoudt
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.