Scorito Tour 2018

1 2 ... 233 ... 255 256
jlmr1990

Majka en Yates gaan morgen hopelijk punten opleveren.

Thomas
Froome
Valverde
Landa
Yates
Majka
Fuglsang
Latour
Alaphilippe

bakfiets

Ik verwacht vluchters vooruit morgen maar geen 20. Thomas kopman. Bij mij.

Karperdrol

Ik heb G. Thomas nog op het bankje zitten....twijfel om hem in te brengen voor jungels of fuglsang

kevinraar

Hoort Mollema bij de beste dalers?

Diede34

'@Karperdrol: Hoe kan je in hemelsnaam G op het bankje kwijt :O Bij mij is de bank fantastisch gevuld met Colbrelli, Laporte, Demare, en Küng. uiterst gezellig daar...

Karperdrol

'@diede
Valverde, bardet,d. Martin, thomas, yates (verwacht ik in de kopgroep) zakarin, latour en sagan voor de zekere punten.
Dan twijfel ik dus tussen fuglsang, jungels en g.martin

Stuff

Ik zou iedere willekeurige renner op de plek van Zakarin zetten. Die heeft nog niets laten zien. Daarnaast is dit de slechtste daler van het hele peloton. Wat toch wel makkelijk is morgen.

Ajvenema

Welke zekere punten krijg je voor zakarin dan?

kasjaar

Troostpunten

Karperdrol

er staat; en sagan voor de zekere punten.
Niet zakarin, geeft niet was vast laat voor je haha.

noah rs

Kung of Gesbert voor vandaag?

Wouter van Diepen

Achten jullie de kans groot dat Zakarin zou gaan aanvallen vandaag? Zit namelijk in dubio met Latour, Caruso en Zakarin. Caruso is een lastige keuze. Stelde hem op werd hij 4e, had hem gebankt werd hij 5e.

Laatst gewijzigd
mschuts

Ik verwacht Flipje vandaag zeker in de kopgroep. Kan hij morgen lekker "rustig" aan doen in de F1 etappe, donderdag ook en dan vrijdag weer mee in de aanval om zo zijn bergtrui veilig te stellen. Kortom Flipje weer captain vandaag!

elstupidoloco

'@wouter

Relatief vlakke aanloop vandaag, waardoor een Zakarin niet automatisch in de vlucht zal zitten ook al wil hij wel.
Staat inmiddels op 10 minuten en daarmee zal hij wel wat ruimte kunnen krijgen. Maar Zakarin en dalen, ik durf niet te kijken

romanoww

Met de regenval vandaag in combinatie met de eerdere extreme droogte zou het wel eens glad kunnen worden in de afdalingen. Als dat maar goed gaat...

kevinraar

dit word de dag van mollema

klassikl

Ik ga vandaag voor Yates als kopman. Heeft al meerdere keren aangegeven voor een rit te willen gaan. En ik moet toch iets doen om nog een kleine sprong omhoog te kunnen maken.

fringale

...

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Op basis van de opmerkingen van Alaphilippe vanmorgen moet hij haast wel in de vlucht zitten vandaag. Kopmanschap nummer vier voor hem :p

Stagiair

Twijfel tussen Cort en Van Garderen...

hartstikkebedankt

Ik kies Alaphilippe of Majka vandaag als (c), kans voor Majka is minstens zo groot dat hij erbij zit als bij Yates en heeft net wat meer niveau in de bergen laten zien dan Yates. Alaphilippe klinkt ook wel weer aanvalslustig en vandaag zou op zich een goede dag zijn. Echter als Majka en Flip beide mee zijn, zie ik Majka vandaag toch in het voordeel.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Roglic (c) even oorlog maken op het laatste colletje en de afdaling.

Pom titcock

Cort of jungles vandaag?

BarryE1

Het is toch geen Cort-etappe? Die top ligt veel te cort op de finish. Heb ook geen hoge dunk van Jungels verder, die valt scorito-technisch behoorlijk tegen, maar die kan wel 3 + 10 scoren.

rosco

Twijfel tussen d. Martin em Tj.

Tj mss mee in de vluchtersgroep?????

1 2 ... 233 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.