Fringale, ik weet net hoeveel prijzen er zijn, maar als er één prijs is moet je toch de renner als kopman opstellen waarmee je de beste kans maakt om te winnen, mits dat een redelijke kans is? En daarbij rekening houdend met de meest waarschijnlijke kopman van de concurrentie. Als de tweede/derde prijs ook de moeite waard is, is Demare wel weer het overwegen waard. Al zou ik niet voor 16:20 vertellen wie je kopman maakt, want misschien leest de concurrentie wel mee...
@Jori: Ik zou het gek vinden als Greg niet meesprint. Hij kan nog vierde worden in het puntenklassement tenslotte. Anderzijds, misschien wil Alaphilippe om die reden ook nog punten pakken...
Waren er vorig jaar niet pakweg 120 000 deelnemers aan de Tour? En nu maar 30 000? Lijkt me duidelijk dat 99% een stuk moeilijker te behalen is.
Merk je toch ook als je een slechte dag hebt, dat je dadelijk een paar procenten kan zakken, maar die procenten goedmaken is een stuk lastiger. Ook het gemiddelde is telkens best hoog en je zit er al snel onder. Ik vind het niveau een stuk hoger nu. Als je betaald hebt, speel je ook een stuk serieuzer denk ik. Een beetje zoals in pokeren, als het om geld gaat, gaan spelers zich ook anders gedragen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.