Scorito Tour 2018

1 2 ... 249 ... 255 256
fringale

'@jori : geen kommentaar 😉

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Hoeveel inactieve teams zouden er deze tour zijn tot betaalfase? Iets van 90% ofzo? Zet het bij beste 1% komen ook wel even in perspectief.

Poeksel

Fringale, ik weet net hoeveel prijzen er zijn, maar als er één prijs is moet je toch de renner als kopman opstellen waarmee je de beste kans maakt om te winnen, mits dat een redelijke kans is? En daarbij rekening houdend met de meest waarschijnlijke kopman van de concurrentie. Als de tweede/derde prijs ook de moeite waard is, is Demare wel weer het overwegen waard. Al zou ik niet voor 16:20 vertellen wie je kopman maakt, want misschien leest de concurrentie wel mee...

@Jori: Ik zou het gek vinden als Greg niet meesprint. Hij kan nog vierde worden in het puntenklassement tenslotte. Anderzijds, misschien wil Alaphilippe om die reden ook nog punten pakken...

Laatst gewijzigd
JimKro

'@Phoenix

Hoe bedoel je dat precies?

Pietje Precies

Momenteel sta je:
- met 4000 punten op plek 10055 (= 69,84%)
- met 3800 punten op plek 14754 (= 55,75%)

Alles daaronder heeft denk ik de hoop opgegeven / zijn niet echt serieuze deelnemers.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Anderzijds is het aantal in tien minuten gemaakte teams ook afgenomen sinds het betaald is, dus betwijfel of 99% moeilijker is.

dukeman

Waren er vorig jaar niet pakweg 120 000 deelnemers aan de Tour? En nu maar 30 000? Lijkt me duidelijk dat 99% een stuk moeilijker te behalen is.
Merk je toch ook als je een slechte dag hebt, dat je dadelijk een paar procenten kan zakken, maar die procenten goedmaken is een stuk lastiger. Ook het gemiddelde is telkens best hoog en je zit er al snel onder. Ik vind het niveau een stuk hoger nu. Als je betaald hebt, speel je ook een stuk serieuzer denk ik. Een beetje zoals in pokeren, als het om geld gaat, gaan spelers zich ook anders gedragen.

Diede34

Haha de stagiair die vorige keer A.Nibali boven op een bergop aankomst neerzette heeft nu Bardet als nr. 5 ingevoerd in een massasprint

Laatst gewijzigd
JimKro

Dat zal wel aan de dataleverancier liggen :p

Poeksel

Goeie kopmankeuze Fringale! Je lijkt het net (of zelfs ruim) te redden?

Laatst gewijzigd
Edd1e

Oh nee toch niet.

kevinraar

slechte score ben geneindigd op 83.6 procent kut zooi waarom lukt het me nou nooit eens om de 90 procent te halen

Milsen

'@kevinraar in de Vuelta heb je weer een kans

Cerebral36

99,5 % 153e algemeen en 7e in de fw competitie. Eerste wielrenbekertje binnen :) Op naar de Vuelta na een toch wel erg saaie maar ook mooie Tour.

kevinraar

dan zal het wel weer niet lukken nog gewoon steeds de verkeerde renners mee

Laatst gewijzigd
Gids03

Was weer top tot de vuelta 👍👍👍

Diede34

Haha wel mooi dat je met Sagan meer dan 1000 punten hebt gescoord Kevin :P

kevinraar

hoe zie jij mij team? je kan toch niet op naam zoeken?

Laatst gewijzigd
StijnvanA_

Met 5822 punten op plek 204 geëindigd. Eindelijk dat verdomde bekertje binnen met 99,3% ;)

Sharkdyl

99,3% ✔
2e jaar op rij bekertje ✔
Tevreden en genoten ✔
Jammer Fringale en Stuff!
Op naar de Vuelta..

Twaburov

'@Stijn: gg, ik 206, ook eindelijk het bekertje :D

hupske

Zo vandaag nog even van plek 228 naar 149 gestegen.
99,6% behaald. Heb je dan bij elk wielrenspel zo goud bekertje achter je naam staan? :D

Geweldige speech van Thomas haha.

elstupidoloco

'@kevin

Het kan in ieder geval niet aan Boudat hebben gelegen!

kevinraar

Heb er 100 punten mee gehaald

TimodeJ

Ja klopt Hupske! Ik haalde hem in de afgelopen giro, en had hem er deze tour ook bij staan.

Ikzelf uiteindelijk op 1026 (96,9%) geëindigd. Niet echt top, maar met 7 uitvallers werd het me ook wel echt lastig gemaakt. Tot de Vuelta allemaal!

1 2 ... 249 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.