Scorito Tour 2018

1 2 ... 29 ... 255 256
Cerebral36

'@Poeksel Thx man ! Maakt de keuze voor Matthews weer makkelijker :) Mits Bauhaus thuis blijft natuurlijk.

Poeksel

Misschien komen er nog wel meer verrassingen. Lotto die voor De Buyst gaat in plaats van Greipel vanwege het contractgedoe of zo...

Jori

'@ Cerebral: Site van Michelton-Scott oa

@ Starlynk: Exact.
Enige is dus dat Yates wel nu een extra motor voor de ttt en knecht heeft.

@ Poeksel: Of Cav die de tour toch niet haalt en Boasson Hagen daarmee automatisch in je team fietst

Laatst gewijzigd
kevinraar

ewan doet niet mee heb hem maar gewisseld voor demare heb nu nog een half miljoen over weet niet wat ik daar mee moet doen

jsprunk

Hmm.. nu wil ik Yates er toch wel in hebben.. :)

Starlynk

Jongens, gaan jullie nu net doen alsof Adam Yates voor dit nieuws optioneel was? :p

Poeksel

Yates gaat nu volgens mijn berekeningen 352 in plaats van 348 punten halen (positie hoger op de ploegentijdrit). 348 was natuurlijk echt te weinig, maar nu is hij een zekerheidje.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Heb ik net Matthews eruit gehaald ten koste van Ewan gaat hij niet mee. Scheelt ook weer.

Jori

'@ Poeksel: Vergeet ook niet dat Yates nu systematisch 1 plekje hoger eindigt in de massasprints!

Dumoulist

'@Poeksel -10 = 342 (etappezege van Ewan) :P

Wouter van Diepen

Dat is zo naar dat Ewan eruit gaat. Ik had met Demare, Greipel, Dylan en Ewan toch mijn vlakke sprinters klaar. Nu valt Ewan weg en kom ik weer op het fenomeen, of kies ik Matthews of downgrade een andere renner zodat ik Kittel kan nemen.......

Kortom Matthews versus Kittel.

BarryE1

'@Jori Dat is nog maar de vraag want Ewan schijnt zich matig te positioneren ;-)

kevinraar

uran of yates kiezen?

BarryE1

De stagiair van Scorito is ook wakker hoor, of ze lezen mee ;-).

Belangrijk: er is een renner uit je team verwijderd.

Kris Vroem

Durbridge is maar € 500.000,-. Misschien ook nog wel interessant denk ik. Door zijn tijdrit en kan misschien wel wat laten zien op kasseien.

laupie

Mitchelton kan je ook wel opschrijven voor de TTT naast sunweb, BMC, sky

Cerebral36

Weer wat doorgepuzzel en een van de keuzes wordt nu 1 van deze 3: Roglic-Martin-Uran. Allround een no brainer, Roglic, maar gaat hij het 3 weken volhouden en zo niet worden dan Uran of Martin niet interessanter.

kevinraar

ik denk dat ik yates kies voor uran

hartstikkebedankt

Wat een rare beslissing. Ze hebben nu een peloton renners voor op het vlakke maar geen afmaker meegenomen. Het is niet dat de klimondersteuning voor Yates nou zo denderend is met dit team. Impey voor 750K zonder verdere kopman op het vlakke en de lastige aankomsten lijkt me een leuke keuze.

Laatst gewijzigd
nasibal

Hallo MS voor TTT. Al zullen ze natuurlijk Yates er aan moeten blijven houden.

kielabokki

Ewan niet mee maakt het makkelijker.

Maar dan de selectie van Mitchelton zelf.. kan weer gaan schuiven met de poppetjes. Allemaal omdat ze een ploeg voor de TTT sturen. Klootzakken! ;)

Simonhout

Zou Valverde, Nibali, Bardet, Thomas, Dan Martin en Jungels genoeg zijn voor het klassement ? of moet er een froome, dumou of Landa bij ?

Cerebral36

'@Simon Als we dat met zekerheid wisten :) Als Froome en Dumou fris genoeg zijn, zijn dat wel hele fijne renners. Maar ja zijn ze niet fit en zakken ze er doorheen in week 3.....Hoop stiekem dat Froome gewoon niet mee mag :)

Simonhout

Zou voor mij ook veel schelen. Dumou kan het op karakter erg ver schoppen denk ik. Ideaal als hij, net als in de giro, de trui pakt in de laatste etappe.

Dupoepin

'@simonhout

Ik zou een Landa erbij doen aangezien je nu geen rasechte klimmer in je team hebt.

1 2 ... 29 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.