Scorito Tour 2018

1 2 ... 44 ... 255 256
BarryE1

Geen Bauhaus.

elstupidoloco

Het moet voor froomey op de kasseien toch wel een schok worden dat hij dan niet voortdurend op zijn metertjes kan kijken. Ellebogen wijd, op het koffiemolentje. Maar misschien heeft Sky ook wel een middeltje tegen kasseienallergie. In dat geval wint froome de etappe

04398

Denk niet dat Thomas voor zichzelf mag rijden. Ik hoor Poels ook al sinds dat hij bij Sky is gekomen zeggen dat hij schaduwkopman is als hij samen met Froome aan de start staat, is alleen vorig jaar in de Vuelta met mooi resultaat afgelopen.

dazzler2120

'@04398 Ja perhaps, Thomas heeft echter 1 voordeel t.o.v. Poels;
een Brits paspoort.

BarryE1

'@Tompot Probeer 'm maar eens te selecteren bij Scorito ;-)

Treenert

Zó ff paar weken weggeweest voor mijn werk, nog voldoende tijd om in dit forum nog wat onzinnige dingen te roepen. ;)
In eerste instantie dacht ik; Tsjonge wat een geld maar bij nader inzien, ik heb immers de helft van de gewenste renners niet, heeft Scorito een redelijk budget ter beschikking gesteld. Door de diversiteit aan ritten is het nog lastig genoeg om de juiste mannen te hebben.

RemcovanderMaas

Treenert, er zijn al weer 44 pagina's gevuld met onzinnige dingen, paar meer of minder maakt niet uit :-)

Phoenix0000

Als schaduwkopman moet je toch juist zorgen dat je goed staat als kopman klassement vergooit?

Dan moet je toch niet gaan wachten als Froome lek rijdt. Zeker niet in etappe negen. Daar rijden Kwiat, Moscon, van Baerle ook nog in de rondte.

Thomas moet dan inderdaad rijden alsof hij zelf kopman is. Dat Poels dat nooit echt gelukt is, zeker niet in een eerste twee weken doet verder niet ter zaken. Thomas kan dit natuurlijk wel en zal op zeker een minuutje of 2 voor Froome staan bij ingaan etappe 10.

Phoenix0000

'@ditisdavid

Dat Benoot andere keuzes maakt zegt toch in principe genoeg? Hij Zal er heus geen modderfiguur slaan maar is geen top 20 zekerheidje als de andere namen waar hij even tussen werd gezet

Phoenix0000

Ik verwacht Thomas, Dumoulin, Valverde in top klassement na etappe 9. Samen met mannen als Sagan, Avermaat, Matthews.

michael rasmussen

'@Dupoepin :(Heel herkenbaar, maar het alternatief is Porte of Bardet en die komen bij mij echt niet in mijn team. Porte heeft de TTT als voordeel, maar zijn verleden niet. Bardet zie ik met deze weinige klim mogelijkheden geen 400 punten halen. Dus ja dan toch maar de haai in mn team. Maar de twijfel blijft.)
Voor mij topfavoriet nr1.

Karperdrol

Wie is volgens jou nou topfavoriet? Nibali of bardet?

janstof

Zelf twijfel ik ook over Thomas, chter ga ik hem niet kiezen, en de voornaamste reden is dat Servais knaven laatst het volgende heeft gezegd: " in de begin jaren lieten we EHB meesprinten, die viel en brak zijn sleutelbeen waardoor wij 1 man minder hadden . Die vrijheid gaven wij daarna niet meer. Bij sky ischet teamspirit voor 1 man. Als iemand top 15 kam rijden in het AK en er word gezegd dat hij zich moet laten lossen voor de kopman , dan Moet hij dat accepteren .

Oftewel Thomas zal goed in het AK staan als hij en froome goed presteren. Heeft froome het zwaar dan zal Thomas zich moeten laten zakken

Quintana10

De Greg is bij mij trouwens een zekerheid. Die zie ik nog wel 6 etappes in het geel rijden.

Primavoormij

Wat losse flodders:
- Volledig eens met het verhaal van BarryE1 over Matthews en EBH.
- Thomas samen met Groenewegen en Sagan zijn bij mij de drie renners waar ik nog geen moment over heb getwijfeld.
- Ik heb me nu Valverde in mijn team geklikt en dat ziet er toch verdomd esthetisch uit .
- Ik krijg TJVG maar niet uit mijn team gefietst.

Poeksel

Is er eigenlijk al een praatgroep voor mensen die TJ in hun team hebben?

jsprunk

Haha, mag ik me ook aansluiten bij die praatgroep?
Ik vrees een beetje dat ik weer dezelfde fout aan het maken ben als de afgelopen edities: te veel subtoppers en te weinig echte toppers, omdat die zogenaamd te duur zijn. Terwijl achteraf vaak blijkt dat de duurste mannen "gewoon" in het optimale team zitten.

Waarom heb ik wel Jungels en Roglic, maar geen Dumoulin? Waarom wel Dan Martin en geen Valverde?
Waarom heb ik de beste klimmer (Quintana), de beste daler (Bardet), de beste puncher (Alaphilippe) en de beste tijdrijder (Dumoulin) allemaal aan de kant staan?

Ik ga nog even terug naar de tekentafel :)

nasibal

'@jsprunk

Heb je uberhaupt 20 namen ingevuld? Ik kom met de sprinters trouwens niet meer lekker uit sinds jij me overtuigd hebt Matthews thuis te laten en Ewan vervolgens zelf thuis moest blijven.

Tejay praatgroep, ik ben een knipperlichtlid

Laatst gewijzigd
michael rasmussen

De Haai

RemcovanderMaas

Matthews is wel een hoofdpijndossier. Ik heb hem er zonder twijfel in gezet en verwacht ook dat hij toch weer voor de groene trui gaat.
Maar dan lees je sommige reacties hier ..... de twijfel groeit

jsprunk

Ja, ik heb toch echt 20 namen staan :)
En ik heb zelfs voor elke etappe met potlood een team staan waar ik toch tevreden over ben. En toch...

Sprinters is inderdaad lastig. Ik heb nu 6 "echte" sprinters staan, aangevuld met Stuyven (wellicht nog switch naar EBH of Colbrelli), Naesen en Impey voor het geval ze mee gaan sprinten. Ik tel er op dat ik steeds wel 2 opvulplekken ga gebruiken en dat het risico bestaat dat ik Impey en met name Naesen voor niks heb gekozen, maar 1,5 miljoen voor deze twee mannen vind ik nog steeds een stuk fijner dan 3,5M voor Matthews.

Jasperdewaal11

'@jsprunk

Bardet de beste daler ? Niet Nibali of Sagan ? ;)

jsprunk

Sagan, Kwiatkowski en Alaphillipe zijn wellicht betere dalers, maar ik bedoel uiteraard van de klassementsmannen. En ja, dan schat ik Bardet hoger in dan Nibali.

Bram the Legend

Valverde kan ook een aardig stukje dalen,

snellerfietsen

Bardet beter dalen dan Nibali? Lol

1 2 ... 44 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.