Scorito Tour 2018

1 2 ... 48 ... 255 256
Kris Vroem

Dupont gaat naar de Tour :)
Geen Vanspeybrouck

Dupoepin

Klassementsrenner 7 € 26.500.000
Klimmer 2 € 1.750.000
Aanvaller 4 € 5.250.000
Sprinter 7 € 22.500.000
Totaal 20 € 56.000.000

Laatst gewijzigd
Karperdrol

joe

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

3 semi sprinters bij Wanty.
Lekker links laten liggen dus.

04398

'@michaelrasmussen, we kunnen er veel van denken maar hij gaat niet mee dus wat maakt het uit ;)

wat denken jullie wie is de beste sprinter bij WGG, pasqualon, dupont of smith?

Poeksel

Pasqualon>Dupont>Smith. De prijzen kloppen dus wel...

@karperdrol: sttt

Laatst gewijzigd
Niballie

'@04398

Op het vlakke zou ik in principe zeggen Dupont en dan Smith en Pasqualon voor de wat lastigere aankomsten. Echter, vorig jaar Tour met Vanspeybrouck ipv Dupont gingen ze gewoon lekker, a la Roompot, ieder voor zich.

Wouter van Diepen

Inmiddels gevonden wie de man wordt voor Wanty in de sprints.

Kay010b

Ja dupont..

Poeksel

Dan hebben jullie ook deze zin wel gelezen: "Vorig jaar haalden we in drie etappes het dagklassement van de ploegen binnen, en ook daarin zal Dupont in de eerste week een belangrijke rol spelen."

Tourminator

En deze zin:

"Ik geloof dat Timothy Dupont capabel is om top 5 te sprinten", laat Hilaire Van der Schueren optekenen over de andere West-Vlaming in de selectie.

Niballie

'@ Poeksel

Ja, ze gaan dus weer lekker met zijn allen sprinten. Toch blijkt wel dat ze in Dupont het meeste vertrouwen hebben. Op zich terecht, gezien vorig jaar. Uit mijn hoofd was een 7e plek van Vanspeybrouck de beste notering toen.

@Tourminator

Koopje dus, voor 750k!

Laatst gewijzigd
Wouter van Diepen

'@Poeksel:

Klopt, maar wat zou dat in gaan houden?

Pietje Precies

Die gaan weer los van elkaar sprinten. Vorig jaar waren ze bijzonder trots op dat dagklassement en het is leuk extra geld rapen.

hartstikkebedankt

Ik neem 'm maar mee denk ik, die Dupont

YungNikopolidis

In tegenstelling tot alle voorgaande rondes pas vandaag beginnen met het samenstellen van mijn team.

Grote voordeel: heel veel extra uren over die anders in Scorito hadden gezeten door het steeds opnieuw samenstellen van je team (bekendmaking selecties/blessures/vorm/prijzen etc) . Grote nadeel: 49 pagina's op dit forum scannen.

Denk dat de crux van deze ronde is om een juiste verdeling te maken in het aantal sprinters tov klassementsrenners. En wat zou het lekker zijn als de meeste selecties -zoals tijdens de Giro- gevrijwaard worden van pech...

Karperdrol

'@poeksel,

haha heb mijn reactie bewerkt.

christidoc

Is er een site waar je makkelijk kan zien waar een renner geëindigd is bij een TTT? Bij procyclingstats geven ze wel het team aan, maar dan weet je niet welke renners vooraan geëindigd zijn.

Jasperdewaal11

'@ christidoc als je bij Procyclingstats klikt op de betreffende wedstrijd zie je wie er in de teams zat ;)

sportfanaat

Paar factoren die volgens mij essentieel zijn bij het kiezen van de juiste renners en waar ik mijn keuzes vanaf heb laten hangen:
- pech/geluk, er zijn natuurlijk renners die vaker ziek worden, vallen of altijd op het verkeerde moment lek rijden, maar dit is lastig te voorspellen.
- is er net als vorig jaar één sprinter die erboven uit steekt?
- de goede teamgenoten van de sterkste sprinter kiezen, die zelf ook voor etappes kan gaan. Gaviria/Jungels/Alaphillipe of Groenewegen/Roglic/Gesink/Kruijswijk, Sagan/Majka, Colbrelli/Nibali enz.
- wie wint de TTT, BMC of SKY. Porte en Küng zeer waarschijnlijk in geel en wit tot etappe 9 of Froome/Thomas in geel en Bernal/Moscon in het wit.
- Stel er komen waaieretappes in de eerste week, welke teams/kopmannen verwacht ik dan vooraan?
- Gaat etappe 9 doorslaggevend zijn voor het klassement of komen de GC mannen en groupe binnen. En welke klassieke mannen moeten knechten en welke mogen voor eigen kans gaan in deze etappe?
- Bergetappes: zelfde trent als in de Giro en dus weinig kans voor aanvallers? Of krijgen we twee finales? Zijn de beste dalers in staat om bergop aan te klampen?
- Zijn de GC mannen die punten scoren in de bergen ook sterke tijdrijders?
- Is voor de knechten Soler, Latour en Bernal de witte trui ook een doel?

kom ik op 9 GC mannen 28.25 ML, 7 Sprinters 22.75 ML, 3 aanvallers en één jonge tijdrijder.
Maar dat kan morgen weer anders zijn;)

Jorik112

Ook voor de Tour organiseren WCEendt en ik een betaalde Scorito poule met 5 euro inleg, voor meer informatie zie de post van WCEendt op pagina 9, stuur hem een PB met je telefoonnummer of Google eens op reddit fliswiel.

Inmiddels al 31 betaalde deelnemers en 50 aanmeldingen.

fietsumerin

Zakarin of uran, zakerin dit jaar alles op de tour maar uran vorig jaar niet gekozen en bang dat hij ze niveau van vorig jaar weer aan tikt in de tour . Twijfel twijfel

Laatst gewijzigd
Nylz

Daniel Navarro?

BarbaStok

Voor de sprint: Reinardt JvRensburg start ook

Poeksel

'@BarbaStok: Waar lees je dat? En verwacht je dat DDD a la WGG voor het dagploegenklassement gaat?

1 2 ... 48 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.