Scorito Tour 2018

1 2 ... 49 ... 255 256
Cerebral36

Over Roglic en Porte. Tuurlijk zijn het 2 risico renners maar het zijn ook het soort renners die je slopen als ze wel los gaan en je ze niet hebt. Maar feit blijft ook dat als je Froome Valverde en Porte wilt je ergens zeer serieuze opofferingen moet maken...Dan is het inderdaad wijzer 1 van de 3 weg te laten, maar kies maar :) Heb nu Froome ernaast maar met deze TTT setup is dat bijna Harikiri :)

ploep

Navarro Daniel?

Laatst gewijzigd
mschuts

'@sportfanaat. Hoezo Porte of Kung in het geel t/m etappe 9? Zou dan eerder Avermaet verwachten ivm de punchetappe(s) tussendoor.

Iban Mayo

'@Cerebral: Froome eruit laten met de vroege TTT voelt inderdaad als een aderlating, maar kan uiteraard prima opgevangen worden door een Thomas/Moscon/Bernal in de etappe's daarna, welke een stuk goedkoper zijn.

christidoc

'@Jasper

Ik weet dat je kan zien welk team gestart is. Bij mij gaat het er om dat ik niet kan zien welke van deze deelnemers bij de voorsten geëindigd zijn en wie er op achterstand binnen gekomen zijn. Bij TTT's aan het begin is het niet moeilijk. Daar kun je het klassement pakken en dan zie je direct wie bij de eerste groep zaten en wie niet. Maar bij TTT's tussendoor is het heel lastig te zien. Dus weet iemand wat anders?

Cerebral36

'@Iban Deels mee eens. Voorlopig eerst Sky maar afwachten want als Bernal niet mee gaat valt jouw scenario al beetje weg. Voor nu heb ik hem even in gefietst ten nadele van Nibali om eens te kijken wat dat doet, maar er ontstaat overal wel een zwakte als je 2 AK van 5 en 1 van 4.5 hebt :)

Laatst gewijzigd
Wouter van Diepen

'@Christidoc,

Bij TTT van de Dauphine, die ook tussendoor was, kan je het in principe uitrekenen door te kijken naar het AK. In de eerste 2 etappes waren de tijdverschillen niet zodanig groot, dus als je na de TTT kijkt na het AK, kan je enigszins inschatting maken hoe de binnenkomst per team is gegaan.

Vergt iets meer analyse en rekenen en daardoor tijd hehe.

Laatst gewijzigd
BarbaStok

'@Poeksel
Zweeler, toegevoegd aan startlijst

sportfanaat

'@Mschuts, Porte of van Avermaet voor het geel, Küng in het wit. Het is inderdaad goed mogelijk dat van Avermaet het geel in etappe 5 of 6 overneemt of zelfs al na etappe 3 krijgt omgehangen. En mocht Sky de TTT winnen is Kwiat natuurlijk ook een grote kanshebber op geel. Dus scorito team maar met Froome, Bernal/Moscon, Kwiat, Porte, GvA en Küng beginnen?

elrio

'@christidoc bij www.cqranking.org kan je zien wie in het team binnenkwamen en wie er tijdens de TTT gelost waren (nou ja dat moet je dan zelf bedenken).

Starlynk

3m voor Bernal.. pittige keuze hoor. Groot talent, maar gaat hij het nu al laten zien in de Tour?

joenique

'@ Starlynk, 3m is wel veel voor een gok hé. Vrees er voor

jsprunk

Ik zit inderdaad ook met 2/3 van Froome, Porte en Valverde.
Had nu Valverde er naast, maar dat is in strijd met regel 2 van Scorito: altijd Valverde meenemen.
Moeilijke keuze tussen de andere 2. Ik vind Porte zijn tijdritten eigenlijk zwaar tegenvallen dit jaar (muv de klimtijdrit in Romandië). En qua afdalingen is hij ook de minste van de drie. Denk dus toch dat hij het bokje wordt, al roep ik tegen iedereen dat Porte favoriet is voor de winst :)

joenique

Nu ik naar m'n team kijk; ziet er goed uit MAAR dan als je denkt wie ik niet heb (voorlopig): Quintana, Valverde, Porte, Landa, Dumoulin, Yates, Zakarin, Uran, ... Aiaiaiai als dat maar goed gaat gaan

Frankschlekopznbek

Joenique! Wat goed om te horen!! Ik heb die mannen ook allemaal niet. Dit stelt me gerust, thanks.

Elpiedro

Ik heb nu ook een team ZONDER: Froome, Quintana, Valverde, Porte, Landa, Zakarin - wel bijna alle 3m-4m klassement renners....vooral het missen van Valverde kan ik niet aan

joenique

Inderdaad Valverde ga ik op één of andere manier er nog moeten kunnen infietsen

hartstikkebedankt

Ik ook en het eventuele weglaten van Nibali zit mij ook niet lekker

Niballie

Genoeg alternatieven voor Valverde dit keer.

Nylz

Ik heb tot op heden Valverde standaard in m’n team gehad maar begin nu toch te twijfelen. Pakt natuurlijk veel punten in de punchetappes, maar er zijn alternatieven die ook veel punten pakken in die etappes. En in de bergetappes zijn er sowieso renners die sterker zijn.

Maar ja... Valverde weglaten..

William Schuurman

Hier nu ook een team zonder Quintana, Valverde, Port, Bardet, Nibali, Landa...
Blijft lastig, maar ik spreid liever het budget over een tweetal renners er vanuitgaande dat er vrij veel kan gebeuren alvorens bovenstaande renners punten gaan pakken in de etappes.
Hopen dat de voorsprong groot genoeg is teneinde hoog te blijven staan op de ranglijst.

Cerebral36

'@Nylz Dat is nu ook mijn grote twijfel. Als ik Martin en Ala heb dan wordt Valverde toch wat minder belangrijk. Daardoor kunnen dan wel Porte Froome en Nibali mee....Dan is het dus Valverde Froome Porte Kruiswijk (zonder NIbali/Bardet) of Froome Porte NIbali/Bardet en Martin.

Wijon

Wie denken jullie dat Dimention Data naar de tour gaat sturen? Gaat alles op de sprint of nemen ze ook nog wat anders mee?

BarryE1

Regel 1: Sagan aanklikken
Regel 2: Valverde aanklikken
Regel 3: zie regel 1 en 2.

hartstikkebedankt

'@Wijon 3 van het rijtje Slagter, Pauwels, Cummings en Kudus? En dan Cavendish, Hagen, Vermote, Renshaw en R. Van Rensburg. Zoiets denk ik.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 49 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.