Scorito Tour 2018

1 2 ... 50 ... 255 256
Rawolf

'@barry

Regel 1: Sagan aanklikken
Regel 2: Froome aanklikken

Gegeven: froome wint

Uitvallers: Porte, Martin

Cerebral36

'@Random Ik kon je volgen tot Uitvaller: Martin. Leg uit :)

BarryE1

Porte voor deze prijs kan toch eigenlijk alleen maar tegenvallen? Ja, ik heb ook "gezonde" verwachtingen bij deze renner maar wanneer heeft ie dat nou ooit waargemaakt? In principe is Porte ieder jaar in potentie de winnaar!

En sinds wanneer is Valverde alleen maar een puncheur? Die heeft meer bewezen een ronderenner te zijn dan Porte?!

Ik sluit overigens beide renners nog niet uit maar dat is deels op parcours en deels op onderbuik want op basis van resultaten en qua puntenpakker is het toch altijd Valverde>Porte.

christidoc

'@elrio

Dank je. Je kan zelfs zien hoe laat iedereen binnenkwam eronder.

bijv: http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=33420

Cerebral36

'@Barry Hoe meer ik alle geluiden hoor, hoe meer ik ook over Porte ga twijfelen. Helemaal eens met wat je zegt. Iedereen van 5 mil kan natuurlijk uitvallen maar weinigen hebben het verleden zo tegen als Porte. En als Sky de TTT wint (wat ik gewoon denk) dan gaan alle voordelen van de teampunten ook de boot in. En denken we serieus dat Jungels hier top 10 kan rijden? Dat zou hem nl wel erg interessant maken. Ik zie het echter niet gebeuren.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Cerebral
Je moet je eigen intuïtie volgen.
Ik heb me vorig jaar ook Uran er uit laten praten.
Als jij een goed gevoel hebt over Porte moet je het doen. Sterker, als ie presteert ben je spekkoper ondat bijna niemand ‘m neemt.

Jungels is een taaie. Hangt er lang aan en daalt goed. Bovendien een van de beste AK renner op de kasseitjes. Als er pas laat oorlog gemaakt wordt in de bergetappes kan hij hoog eindigen.
Gaat direct de vlam in de pan, dan wordt het lastig voor ‘m.

joenique

Cerebral, hij kan veel meer dan top 10 rijden ;)

Ralph123

Jungels kan wel goed pieken

Cerebral36

'@Ab Je hebt helemaal gelijk. Mijn gevoel zegt Valverde dus die gaat sowieso mee. Dan moet Froome of Porte afvallen. Ja dan is dat toch Porte vrees ik. Ik weet dat Jungels meer kan, heeft hij 2 keer bewezen in de Giro. Maar dit veld is wel heel sterk bezet. Maar als ik toch Valverde en Ala al heb kan ik wellicht Martin laten gaan voor Jungels en 500k in de pocket haha

foqu1ta

Ik zie bij een ander spel de beste man McLay staan, maar wat zijn de kansen dat hij meegaat? Hij staat bij scorito er niet eens tussen, heb iemand geloof ik zijn naam hier zien noemen maar verder niks meer van gehoord.

Cerebral36

'@Ab Vraagje. In Scorito krijgt Jungels welgeteld 0 sterren voor de kasseien., Zitten ze er nou zo ver naast dan. Weet eerlijk gezegd Jungels zijn kasseienkwaliteiten niet echt namelijk.

Ab Normaal

'@Cerebral
Hij heeft PR voor beloften gewonnen.

Cerebral36

Twijfel nog beetje tussen hem en Kruijswijk. Ik zie Kruijswijk beter meekomen in de bergen en Jungels meer allround punten pakken. En scheelt 5 ton.

nasibal

Jungels kan hier absoluut top 10 rijden. QS kan in de TTT prima minimaal 5e worden. In de heuvels, kasseien en ITT zal Jungels bij de voorste klassementsmannen rijden. Een steady top 15 (gerekend van de AK-mannen) in de bergetappes moet vervolgens prima voldoen voor een top 10 plek denk ik.

Top 5 wordt een ander verhaal...

ChrisSalbutamol

Zit nu toch al 2 dagen te twijfelen tussen de pareltjes Benoot of toch Martin voor de opvulling in de bergen... Iemand een idee?

Oli4smit

Martin vorig jaar mooi 23e geworden en kopman van wanty, kan een mooie verassing zijn
Benoot doet daarentegen wel vaker mee voor de knikkers...
ik zou een muntje opgooien

Cerebral36

Heb nu een team staan waar ik erg tevreden over ben. Echter zijn er altijd wel wat dingetjes. Denk dat ik allround een heel sterk team heb maar daardoor vrees ik net iets te weinig te hebben voor de echte bergen en mijn sprintteam is niet zoals ik het echt zou willen :)

jsprunk

Jungels is 3 kilo lichter dan vorig jaar Giro en piekt volledig naar AK Tour. Die gaat echt wel top 10 rijden.

nasibal

Jongens, ik zeg het maar gewoon vast, dit gaat geen normale scorito worden:

1) Ik heb Hagen thuisgelaten,
2) Ik heb Cav mee
3) Ik heb Tejay mee
4) Nibali blijft thuis
5) Deze post is al 6x geedit

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Haha puzzel puzzel :) De enige manier dat ik mijn sprintploeg enigszins kan opleuken is ipv Gaviria + 750k sprinter Greipel en Kristoff/Cort te nemen. Gaviria weglaten lijkt gekkenwerk maar deze keuze is onverwachts interessant :)

nasibal

Ik zie overigens zojuist dat ik EXACT evenveel uitgegeven heb aan mijn AK team als aan mijn sprintteam.

De truc om alles passend te krijgeren? Die dekselse Yates een enkeltje 'uit mn team' cadeau doen.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Nasi Ik heb nu een gat van ruim 6 miljoen tussen die 2 :) Klote sprinters haha. In praktijk is dat dan maar 1 renner. Switch ik die van AK naar sprint is het ook vrijwel gelijk.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Cerebral

Jij wil zeggen dat je ruim 6 miljoen meer aan AK renners uitgegeven hebt dan aan sprinters? Wil jij wel een fietscomputer winnen?

Cerebral36

'@Nasi Zoals ik al zei. Het is 1 extra AK renner die dat verschil maakt. Zit me alleen suf te dubben wie ik eventueel kan slachtofferen. Heb nu wel 7 spinters maar dan wel 1 van 1 en 1 van 1.5 mil. Vrees dat dat toch beetje te summier is :)

barceman

Als je het uitrekent moet Valverde wel heel erg goed presteren in de bergen om 5 miljoen waard te zijn. Denken jullie echt dat hij dit waard is, of beter bijvoorbeeld martin en fuglsang kan nemen.

1 2 ... 50 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.