Scorito Tour 2018

1 2 ... 58 ... 255 256
hartstikkebedankt

Deels eens, alleen in scenario 2 niet helemaal eens. In dat geval wordt hij een soort Gesink of Pantano en zo vaak hebben die gasten geen succes. Onmisbaar vind ik dus niet. Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat TJ deze ronde goed het overwegen waard is, mede door het team waar hij in rijdt, alleen de kans op een Urannetje of 3 keer meerijden om de dagwinst acht ik niet zo groot.

Starlynk

'@elstupidoloco: je mist nog het scenario dat TJ zelf op zijn plaat gaat, hij heeft van zijn laatste 6 grote rondes er ook maar 3 uitgereden.

j.ouwerling_351742

'@elstupidoloco:

Met scenario 2 ben ik het ook niet helemaal eens. BMC wil toch een geslaagde tour rijden, zeker met het oog op een mogelijke doorstart en en binnenhalen van sponsoren. Dan komt er druk op TJ te staan. En dat is voor hem niet het ideale klimaat om te presteren. Verwacht dan meer van een Caruso.

Maar scenario 1 en 3 staan als een huis.

Cerebral36

Gaat Rojas deze Tour mee sprinten ? Zoja is het wel een leuke extra sprinter. Maar ja zo niet is het 750k direct de prullenbak in :)

hartstikkebedankt

Volgens de stagiair heeft ie - net als Bennati - 1 ster voor sprinten dus wie weet!

La Primavera

Tejay wint op Alpe d'huez. U bent gewaarschuwd ;)

nasibal

Ik denk dat de centrale vraag omtrent Tejay als volgt te formuleren is:

"Neem je hem mee voor je basis-team in de bergen?"

In het geval van 'ja':

1) Ga naar de dokter
2) Herhaal stap 1 indien nog steeds 'ja'
3) Indien stap 2 meer dan 3x herhaald, verwijder scoritoaccount.

In het geval van 'nee'.:

Vraag je af of je de plek kan missen. Zo ja gaat hij denk ik buiten de bergen om voldoende punten halen voor 1 miljoen. Met voldoende punten bedoel ik niet per sé 100, maar wel een flink aantal met de káns dat hij boven de 100 uit gaat komen. Zo nee, zie stappenplan in geval van 'ja'.

elstupidoloco

'@starlynk

Dat scenario heb ik natuurlijk bewust niet genoemd omdat er gevraagd werd naar redenen om TJ juist wel te nemen 😜

@hartstikkebedankt
Voor de pantano’s van deze wereld zie ik, puur op basis van het parcours, aardig wat kansen.
TJ heeft in deze rol vorig jaar een etappe gepakt in de giro. Qua aanvalslust is het niet direct een landa of majka, maar TJ zou met een beetje optimisme wel in deze rol kunnen rijden. Als je daar de TTT en ITT bij optelt kom je toch op een lekker aantal punten.
Onmisbaar is wellicht wat te optimistisch, maar klinkt wel leuk

Edit:
@nasibal: ik had het niet beter kunnen omschrijven

Laatst gewijzigd
04398

Valt me trouwens wel tegen van de stagiair dat er geen verhaaltje staat bij TJ op scorito, had na alle TJ berichten minstens een leuk verhaaltje bij TJ verwacht van de stagiair om de niet forum-leden toch te overtuigen van TJ of hij gunt ons de eer om te scoren.

WCEendT

'@Nasi
Tejay gaat toch gewoon een Uranetje doen?

nasibal

'@WCEendt

Tejay gaat toch gewoon een Uranetje doen?

Een volledige enorme against all odds gok zijn? Ja mogelijk wel zo'n beetje ja.

We hebben het nog helemaal niet gehad over de Barbero van scorito. Nominaties? Kan Impey op de longlist?

Laatst gewijzigd
BarryE1

'@Nasibal Vond het nieuwe begrip "voorspelspelletje" ook wel aardig, met name omdat je de klemtoon ook nét wat anders kunt leggen.

7 sprinters is een interessante theorie maar met name etappe 1 en 2 voelt dan een beetje als een blinde gok. Best case scenario, je hebt de juiste winnaar en dus de juiste opvulling. Worst case scenario, je hebt niet de juiste winnaar en dus niet de juiste opvulling. Als die beoogde winnaar dan ook nog eens vies tegenvalt met bijvoorbeeld een 5e plaats, deze renner bovendien kopman is en 2 teamgenoten voor de teampunten meeneemt, dan begint het aardig in de papieren te lopen.

elstupidoloco

'@nasibal

Bevin ook maar weer selecteren, of heeft hij de award al eens gehad?

Ab Normaal

'@Cerebral
Lijkt me niet. Movistar heeft al zo weinig knechten voor het vlakke. Denk dus dat Rojas bij die drie moet blijven en geen energie mag verspillen aan meesprinten.

Ab Normaal

En wat kunnen de Izagirres?

nasibal

'@Barry

Thnx, die krijg ik niet meer uit mn kop nu.

Je hebt gelijk met etappe 1 en 2. Dat is de ingecalculeerde gok die je neemt. Kan beide kanten op.

@Elstupido
Het moet inderdaad wel een renner zijn die flink gehyped wordt. Is er in dit topic al geopperd dat Bevin mee gaat sprinten, volgens mij wel he, helemaal in het begin ergens? Zoja, dan zijn we op een juist spoor denk ik. Kragh vind ik ook wel een potentieeltje.

@Ab
Spaans.

Laatst gewijzigd
zomaareens

dalen als een jekko;-P

hartstikkebedankt

Bevin lijkt me de winnaar van vorig jaar. Petit, Boudat of Degenkolb lijken me toevoegingen voor de longlist.

nasibal

'@Hartstikkebedankt

Mooie namen, maar te weinig hype of potentie tot hype tot op heden vrees ik.

ivo001

Smith is ook wel een potentiele kluns

La Primavera

Dupont ook al een paar keer voorbij zien komen.

hartstikkebedankt

'@nasibal, het interessante van hypes is dat ze in korte tijd gecreëerd kunnen worden :D

Cerebral36

'@Ab Ik vind Ion toch wel een hele interessante renner voor deze Tour.

Poeksel

Ik dacht dat er drie voorwaarden zijn voor de Barbero-award:
1) Flink gehyped worden
2) Weinig presteren
3) 500k kosten

Starlynk

Gaudu, al wordt die nog (te) weinig gehyped :p

EDIT: of Vichot

Laatst gewijzigd
1 2 ... 58 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.