Scorito Tour 2018

1 2 ... 59 ... 255 256
nasibal

'@Cerebral

Ion is natuurlijk gewoon een Tejay zonder TTT potentieel.

@Poeksel
Plus huilende mensen tijdens de ronde.

Edit:
Gaudu, Martin, Dupont en Vichot zouden inderdaad wel eens tot prachtexemplaartjes uit kunnen groeien. Toevallig allemaal Frans?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ja of Teunissen als ie toch meegaat, verder weinig potentiële Barbero's als we nummero 3) van Poeksel in ogenschouw nemen

04398

Kragh lijkt me ook wel een goede voor een nominatie dan

nasibal

'@hartstikkebedankt

Met dit budget lijkt 750k me ook nog wel tot de mogelijkheden behoren.

WCEendT

Van Baarle, 50km tijdrit, Sky

Prime

Naessen lijkt me toch ook een outsider voor de Barbero award.

Mollemaestro

Naesen lijkt mij topkandidaat voor deze award!

Ab Normaal

'@nasibal
Dat valt me toch van je tegen.
Ion dicht ik tegenwoordig meer klimcapaciteiten toe dan TJ.

Mollemaestro

Hmm, die voldoet niet aan de prijs-voorwaarde. Dan lijkt de winnaar al bekend met Gaudu.

De bavariaan

Naesen niet man, heeft al aangegeven wattie gaat doen dus de hype is haast niet meer mogelijk lijkt me...

vasnd

Bernal. Dure Barbero.

elstupidoloco

'@vasnd

Daar zat ik net aan te denken. Ik vroeg me of ik bernal zou nemen voor 750k. En zelfs daar twijfel ik over

Jpjedi

Is het vreemd als ik er vanuit ga dat Sunweb niets gaat presteren deze tour?

WCEendT

Ja buitenaards.

nathancouw

Bernal. Dure Barbero.

Bernal, goedkope Quintana.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Ab

@nasibal
Dat valt me toch van je tegen.
Ion dicht ik tegenwoordig meer klimcapaciteiten toe dan TJ.

Dat zou kunnen, al denk ik dat we door de tegenvallende resultaten in de tour de klimcapaciteiten van Tejay over het algemeen de afgelopen jaren toch wel wat onderschatten. Hij kan het echt wel, maar het komt er op beslissende momenten niet uit. Datzelfde vind ik dus van Ion. Of hij in werkelijkheid nou beter klimt of niet , telkens als je hoopt dat het er uit komt geeft hij om welke reden dan ook niet thuis . Ik zie hem in het zog van Nibali ook echt niet naar een top 15 plek klimmen. Of wel, maar dan vlak rond Tejay ;)

WCEendT

'@Nathan
Deze meen je niet toch? Quintana was 500K...

Laatst gewijzigd
WCEendT

Tejay wint de Tour.
Bernal pakt wit.
Matthews groen.
Alleen nog even bepalen wie de bollen pakt jongens :).

Nylz

Ben ik nog op tijd om Gaudu te hypen?

Quintana10

Gaudu pakt het wit + de bollen.
Roglic het geel en Colbrelli het groen.

Dit kan toch iedereen wel een beetje inschatten?

Mollemaestro

Wceendt, Gaudu lijkt mij een mooie voor de bollen

Martinho237

In het kader van hypen en namedropping wil ik ook mijn steentje bijdragen; wat vinden we van Daniel Martinez? Reed in de schaduw van Bernal en TJ een heel behoorlijke ToC. Hij zal naar verwachting weliswaar niet aan de start staan van de Tour, maar toch...

Laatst gewijzigd
jsprunk

Waar is de tijd dat je vol vertrouwen je laatste 500k in Joe Dombrowski stak gebleven?

jsprunk

Dan hype ik Daniel Navarro nog even, nu het nog kan! 500k voor een kopman in topvorm!

Poeksel

'@Martinho237: Er mogen in de Tour niet meer dan vier renners met dezelfde voornaam meedoen en het quotum voor de naam Daniel zit al vol, maar voor de Vuelta kan het een interessante renner zijn (als hij die wel rijdt).

1 2 ... 59 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.