Scorito Tour 2018

1 2 ... 60 ... 255 256
jsprunk

Terug in de TJ-club! Hele nacht wakker gelegen van het ontbreken van die held ;)
De enige keer dat ik top 1 eindigde had ik hem per slot van rekening ook in mijn team zitten.

BigApple

Is Pasqualon al ge-hyped ? Reed in Luxemburg de pannen van het dak

Cerebral36

'@Nasi Even terugkomend op de verdeling. Verschil tussen de pure AK renners en de pure Sprinters is nu 250k :)

Ralph123

Oke geen team dus

Laatst gewijzigd
JBC

Dumoulin en jungels of majka en bardet...

Wat zou meer punten opleveren

WCEendT

Bardet en Jungels, wat denk je zelf?

jsprunk

'@Ralph: hele teams posten wordt meestal niet gewaardeerd voor de deadline. Het is toch je eigen puzzle en het leukst als je hem zelf maakt. Kijk per etappe wat je team zou worden en of je reserves hebt voor als iemand (tegen)valt en beslis dan of je tevreden bent, of nog iets wilt wisselen.

Cerebral36

'@Ralph Qua sprinters wordt het met jouw team zo even afwachten. Laporte staat er nu nog niet bij op PCS, Bouhanni wel dus die moet je wellicht vervangen. Daarbij vind ik de 1.5 mil sprinters erg moeilijk. Colbrelli doet het de laatste tijd goed maar is volgens mij meer van de wat oplopende sprintjes, dus gaat hij het nu echt beter doen dan vorig jaar? Stuyven is eerst maar afwachten of hij wel gaat sprinten. Als dat allemaal helder is is er ook wat meer duidelijkheid omtrent die keuzes :)

zomaareens

Haussler leadout van colbrelli?

Cerebral36

Tja die Colbrelli....gaat hij mee als 7e sprinter of ga ik toch voor 2 750ktjes. 1 weet ik dan wel, maar de 2e....Haugler zou best leadout kunnen zijn, geen idee eerlijk gezegd :)

Martinho237

Haussler zal in beginsel de rol van piloot krijgen voor etappe 9. Al het andere dat ie nog aan werk kan doen is mooi meegenomen, maar de Haai en zijn ploeg gaan we veel in beeld zien deze tour schat ik zo in. Voor mijn gevoel mag/kan Colbrelli zijn eigen boontjes doppen zonder al te veel verwachtingen dus mijn inschatting is dat ie zijn momenten zorgvuldig gaat uitkiezen.

kokkie1975

7 klassement's mannen, 2 klimmers, 1 tijdrijder, 2 aanvallers en 8 sprinter zullen het voor me moeten doen. Twijfel nog tussen Jungels en Fuglsang en zal zoals bij alle grote rondes nog wel een keer of 99 mijn team wijzigen en uiteindelijk balen dat ik niet bij mijn eerste keus gebleven ben :)

Dupoepin

Iemand andere inzichten dan ik over of Froome/Kristoff of Thomas/Kittel?

Mollemaestro

Dupoepin, een van die combinaties heb ik en de ander niet.

Imbatido

Colbrelli is wel echt een rare vogel. Vorig jaar kwam hij er in de massasprints niet aan te pas, en toen had hij in principe een hele ploeg als ondersteuning. Ook in de Giro sprintte hij in het verleden zelden mee. Nu lijkt hij aardig op zichzelf te zijn aangewezen. Haussler heeft het hele jaar niet met hem samen gereden, Koren is dan nog eerder 'leadout'. Maar ik denk dat die twee vooral mee zijn om Nibali te helpen in de vlakke ritten door Bretagne.

Laatst gewijzigd
04398

Volgens de NOS(die nog liever korfbal uitzenden dan wielrennen) gaan de rappe Haussler en Colbrelli op zoek naar dagsuccessen. Neem aan dat de stagiair van de nos ook regelmatig dit forum leest voor hij zulke uitspraken doet van onze belastingcenten.

Cerebral36

Wat ik moelijk vind aan Colbrelli is dat dat (in mijn geval) betekent dat als je hem niet meeneemt de alternatieven zo ruk zijn. Je hebt alleen Pasqualon en dan de 750k sprinters. Dat maakt Colbrelli best aantrekkelijk als 7e sprinter (of je moet voorkeur voor Stuyven of Hagen hebben als 7e).

Laatst gewijzigd
BigApple

Haussler voor dagsuccessen ?? - ontslaan die stagiaire. Wat een quatsch. Das jaren geleden dat Haussler voor de winst reed.

Imbatido

'@04398: Haha, dat zuigen ze mooi uit de duim dan bij de NOS. Zelfs in het persbericht wordt er buiten Nibali nergens over ambities van anderen gerept.

@Cerebral36: Ik zie anders genoeg alternatieven voor een niet-sprintende Colbrelli. Voor een wel-sprintende Colbrelli ook wel.

04398

'@bigapple, moest het ook 2 keer lezen voor ik het geloofde, maar het staat er echt.

Cerebral36

'@Imbatido In de categorie 1 mil en lager en dan even als sprinter dus ?

Imbatido

'@Cerebral36: Bij de renners van 1,5 miljoen en minder heb je weinig zekerheid. Het is afwachten wat Cofidis en Trek gaan doen. Wat betreft Colbrelli zul je moeten overwegen of je de gok neemt dat hij nu wel serieus gaat meedoen in de massasprints of juist niet. Als hij daar niet meedoet dan zijn alle sprinters een beter alternatief.

Cerebral36

'@Impatido Dat laatste ben ik zeker met je eens. Vrees dat dat een gok zal blijven met wat er tot nu toe over gezegd is. Bedoelde meer aan te geven dat alles onder de 1.5 best bar is. Laporte valt denk ik af. Geen van de rest zie ik een zekere top 15 rijden meerdere keren.

Jpjedi

Greipel of Roglic.

Gezien de staat van dienst zal Greipel meer punten pakken. Roglic heeft met Groenewegen een teammaatje in de selectie maar Greipel zou de enige van Soudal zijn. Dan zou ik Benoot erbij zetten maar moet ik op andere plaatsen weer schuiven..

steefje9

Wat is jullie mening over GVA. Denk dat hij zijn prijs zeker waard kan zijn als ze de ttt winnen of kort eindigen en dat hij vervolgens met de punchaankomsten en kasseienrit voor de boeg ook in de top kan eindigen en miss zelfs het geel even kan gaan dragen. Of is dit erg positief bekeken?

1 2 ... 60 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.