Hmmm zo te zien Van Baarle niet mee. Dat zou dus Bernal wel mee betekenen als we het nieuwsbericht moeten geloven. Blijf hem dan heel duur vinden met zijn 3 mil. Benieuwd of ze gaan aangeven dat hij voor het wit gaat. Baal wel van die prijs want wilde hem graag mee op de fiets :)
De TTT en ITT zijn belangrijk maar denken jullie niet dat de mannen die hier minder op scoren zoals een de moviestar mannen, bardet, Nibali d. Martin in de bergen er zo'n oorlog van makken dat renners als jungles die tijd pakken met de tijdritten er zo hard vanaf gaan dat dit met de tijdritten niet valt te compenseren?
Bernal gaat volledig voor eigen kansen en krijgt van Froome alle vrijheid, zie Twitter @TeamSky.
Ik denk niet dat Roglic 300 punten gaat pakken punt.
of
Ik denk dat Roglic veel punten gaat pakken punt.
P.S.
Vergeet jullie niet aan te melden voor de betaalde FlitsWiel poule georganiseerd door Jorik112 en mijzelf :).
1 berichtje naar mijn WF inbox met je telefoonnummer en ook jij bent erbij!
Blijft een lastig spelletje omdat je renners moet afwegen waar je ze kan inzetten en als je verander , verander je gelijk in alles mee , zo heb ik nu
Froome - Valverde - Kruiswijk - Kwia
Maar je kan voor hetzelfde budget ook deze 4 hebben
Bardet - Nibali - Porte - Moscon
Voor beide optie wat te zeggen
Kruijswijk...
- Geen fantastische daler.
- Ploegentijdrit, redelijk OK.
- Tijdrit individueel , niet onaardig
- Puncher? Neuh..
- Zie hem niet vooraan zitten in de rit over de kasseien.
- Dan moeten er dus punten worden gehaald waarbij de finish boven op de berg ligt, mits er geen ontsnapping vooruit blijft etc etc etc etc etc.. : )
Persoonlijk heb ik genoeg redenen om Kruijswijk niet in mijn selectie op te nemen.
Niet met dit parcours!
ik heb serieuze kwesties in mijn hoofd over Porte.. zelfs als ie de tour wint... halen niet de nr 5-8 vant klassement meer punten?
Eindigt ie kort na afdalingen? hij kan natuurlijk best defensief gaan rijden na een goede ploegentijdrit, is tevreden met podium, hoeft niet aan te vallen.. tijdritje aan het einde...
renners als yates-landa-bardet-uran enzv die wel moeten aanvallen bij porte in de buurt te geraken, gaan die niet veel meer punten halen?
en porte sprint die mee in een finish na afdaling? kijk dat ie een van de sterkste klimmers is dat zie ik ook. maar 3 finishes bergop..
wie volgt mij? of weerlegt dit?
Ik zit er sterk over te twijfelen om Gaviria niet mee te nemen. Ik heb eens naar zijn stats gekeken en voor mijn gevoel wordt hij heel erg gehyped. Vorig jaar Giro nagenoeg weinig tegenstand en in de ronde van Zwitserland dit jaar geklopt door Sagan, Demare en Colbrelli, die in de tour allemaal meedoen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.