Scorito Tour 2018

1 2 ... 66 ... 255 256
Cerebral36

Hmmm zo te zien Van Baarle niet mee. Dat zou dus Bernal wel mee betekenen als we het nieuwsbericht moeten geloven. Blijf hem dan heel duur vinden met zijn 3 mil. Benieuwd of ze gaan aangeven dat hij voor het wit gaat. Baal wel van die prijs want wilde hem graag mee op de fiets :)

Laatst gewijzigd
janstof

De TTT en ITT zijn belangrijk maar denken jullie niet dat de mannen die hier minder op scoren zoals een de moviestar mannen, bardet, Nibali d. Martin in de bergen er zo'n oorlog van makken dat renners als jungles die tijd pakken met de tijdritten er zo hard vanaf gaan dat dit met de tijdritten niet valt te compenseren?

Dupoepin

Als ze oorlog gaan maken is dat alleen maar een voordeel voor renners als Dumoulin en Jungels die in een eigen tempo de berg op gaan. Oorlog maken betekent dat ze aan gaan vallen, maar gelijk weer stil vallen als ze bij worden gehaald.

Stanvangrunsven

In hoeverre gaat een Roglic veel punten verdienen? Leuke renner met al eerder gemeld een hoop potentieel, maar gaat hij de nodige punten pakken? Overweeg om Zakarin te nemen ipv Roglic.

Meningen?

WCEendT

Bernal gaat volledig voor eigen kansen en krijgt van Froome alle vrijheid, zie Twitter @TeamSky.

Ik denk niet dat Roglic 300 punten gaat pakken punt.
of
Ik denk dat Roglic veel punten gaat pakken punt.

P.S.
Vergeet jullie niet aan te melden voor de betaalde FlitsWiel poule georganiseerd door Jorik112 en mijzelf :).
1 berichtje naar mijn WF inbox met je telefoonnummer en ook jij bent erbij!

Laatst gewijzigd
fietsumerin

verwachten jullie nog wat van pozzovivo? als hij goed is eindigt hij vaak kort in de punch etappes en uitgedunde klassementsgroepjes, maar wel een giro in de benen

Zadelpen

Ik krijg net het bericht binnen dat Nibali er deze tour helemaal niks van gaat bakken. Doe u er uw voordeel mee.

Jpjedi

Mooi, dan zet ik hem er in 😂

Falco Waterman

'@WCEendT

Waar staat dat Bernal vrij mag koersen? Kan ik nergens terug vinden.

snoek1974

Blijft een lastig spelletje omdat je renners moet afwegen waar je ze kan inzetten en als je verander , verander je gelijk in alles mee , zo heb ik nu

Froome - Valverde - Kruiswijk - Kwia

Maar je kan voor hetzelfde budget ook deze 4 hebben

Bardet - Nibali - Porte - Moscon

Voor beide optie wat te zeggen

bakfiets

De mannen voor het klassement vind ik ook heel lastig. Ik heb ook al heel veel combinaties gemaakt en er valt inderdaad voor veel combinaties iets te zeggen. Maar als ik dan kijk wie er niet bij staan dan valt voor dezelfde combinaties een hele hoop mitsen en maren. Echt lastig dit jaar.

Casey

Kruijswijk...

- Geen fantastische daler.

- Ploegentijdrit, redelijk OK.

- Tijdrit individueel , niet onaardig

- Puncher? Neuh..

- Zie hem niet vooraan zitten in de rit over de kasseien.

- Dan moeten er dus punten worden gehaald waarbij de finish boven op de berg ligt, mits er geen ontsnapping vooruit blijft etc etc etc etc etc.. : )

Persoonlijk heb ik genoeg redenen om Kruijswijk niet in mijn selectie op te nemen.
Niet met dit parcours!

janstof

'@dupoepin als een landa echt gaat aanvallen dan en hard bergop gaat dan kan een jungles bijvoorbeeld wel eigen tempo rijden maar dat maakt weinig uit , voorbeeld landa vorig jaar of barguil vorig jaar. Die konden door de toppers soms ook moeilijk gevolgd worden

Dupoepin

Dat klopt, als er 1 gaat en die kan vooruit blijven hebben renners als Jungels een probleem. Maar ik reageerde op het oorlog scenario.

zomaareens

ik heb serieuze kwesties in mijn hoofd over Porte.. zelfs als ie de tour wint... halen niet de nr 5-8 vant klassement meer punten?
Eindigt ie kort na afdalingen? hij kan natuurlijk best defensief gaan rijden na een goede ploegentijdrit, is tevreden met podium, hoeft niet aan te vallen.. tijdritje aan het einde...

renners als yates-landa-bardet-uran enzv die wel moeten aanvallen bij porte in de buurt te geraken, gaan die niet veel meer punten halen?
en porte sprint die mee in een finish na afdaling? kijk dat ie een van de sterkste klimmers is dat zie ik ook. maar 3 finishes bergop..

wie volgt mij? of weerlegt dit?

zomaareens

owja en deze Yates. nl A. valt die ook aan? of is dat een defensieve meneer?

Poeksel

Yates won de laatste etappe in de Dauphine met Catenaccio... niet iedereen was daarover te spreken.

Laatst gewijzigd
Dupoepin

Ik zit er sterk over te twijfelen om Gaviria niet mee te nemen. Ik heb eens naar zijn stats gekeken en voor mijn gevoel wordt hij heel erg gehyped. Vorig jaar Giro nagenoeg weinig tegenstand en in de ronde van Zwitserland dit jaar geklopt door Sagan, Demare en Colbrelli, die in de tour allemaal meedoen.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ja, die kun je gerust thuis laten.

steefje9

Het blijft een QSer

mschuts

'@Dupoepin. Vind Gaviria ondanks dat hij wel eens verslagen wordt net als iedere topsprinter wel vaak constant hoog finishen. Daarnaast telt hij mee voor het jongere klassement, dus extra punten de eerste dagen en gaat in principe punten pakken met de TTT

Boci

In die etappes dat hij geklopt is, is hij dus ook iedere keer 2e geworden. Ik zou hem niet in zijn geheel vergeten dus.

zomaareens

Zegt iemand eens iets zinnigs in het voordeel van Porte? Waarom wel nemen?

Ab Normaal

'@zomaareens
Omdat de potentie er is...

Flater

Porte is een potentieel winnaar. Dus daarom kun je hem nemen.;)

1 2 ... 66 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.