Scorito Tour 2018

1 2 ... 69 ... 255 256
Stuff

Ah interessant, Thomas mag z'n eigen wedstrijd rijden tot de 1e rustdag.

Frankschlekopznbek

'@Jimkro hoeveel punten denk jij dat er gehaald kunnen worden?

Lancearmstronghero

Een week dit forum niet gelezen; nu, onder genot van een pilsje toch gedaan. Hele team weer overhoop 🤣

Pantano

Quintana rijdt iedereen aan flarden in de bergetappes en houdt genoeg tijd over om te verliezen in de tijdrit.

Mark my words. Colombiaantje is volledig gefocust op tourwinst.

hartstikkebedankt

Thomas mag dus onafhankelijk van Froome over de kasseien jakkeren, dat is wel even een interessant en welkom berichtje.

Gaviria staat er nu ineens naast en levert wat mooie opties op

Laatst gewijzigd
janstof

Valverde staat garant voor punten, dat is zeker (behalve als hij uitvalt) alleen zoals sommige aangeven zijn de punten voor het eind AK ook belangrijk. Ik heb zelf porte die ik top 3 verwacht met zijn itt en ttt en goede voorbereiding. daarnaast zal het of nibali of bardet worden, dan is Valverde voor 5 miljoen ook weer een grote hap. Ook gezien het aantal renners moet ik dus aan afweging maken, Valverde + 1 miljoen/500 k rijder (TJ/g.Martin/Latour) waarbij je moet verwachten dat 80% van de punten van Valverde komen of een combi van bijvoorbeeld D.Martin ( mindere versie Valverde + minder kans teampunten) + kruijswijk/jungels/Zakarin. Waarbij ik toch denk aanvoptie 2 omdat die denk ik uiteindelijk meer punten binnen haalt.

Phoenix0000

Doen we nu net of dat we nog niet wisten dat Thomas schaduwkopman was?

hartstikkebedankt

'@Phoenix vaak is dat een (vrijwel) nietszeggende term bij Sky, ik vind het wel fijn om dat iets geconcretiseerd te zien

Laatst gewijzigd
janstof

Thomas mag 1 week vrij fietsen, staat 1 a 2 minuten voor op froome naar de kasseien, heeft al ruim 190 punten bij elkaar gefietst en mag naar de rustdag Froome gaan helpen omdat Froome zich goed voelt ? Of zou hij toch zelf door mogen daarna? Blijft lastig....

Dupoepin

Ik vind het wel een interessant bericht. Dit is namelijk niks voor Sky. Voelt Froome zich toch vermoeid?

Valvuillerdemoz

Is toch ideaal om de aandacht wat bij Froome weg te halen?

Lassayd

Heeft het zin om moscon of Kwiatkowski te selecteren? Mogen ze ergens voor eigen kans gaan?

Dupoepin

'@Valvuillerdemoz
Ik neem aan dat dat sarcasme is.

Laatst gewijzigd
Drostje

'@Lassayd. Voor de teampunten en tijdritten: ja. Ik verwacht dat zij weinig vrijheid zullen krijgen in de kasseien of punchetappes.

pirazzi

Tot de eerste rustdag mag G. Thomas voor eigen kans gaan. Daarna alle ballen op Froome als die nog in koers is.

Pom titcock

Wie gaat er meer punten pakken dan?
Greg of Kwiat?
En moeten we TJ meenemen om de puntjes te sprokkelen?

Dupoepin

'@superheldkuijer

Dat ligt aan welke ploeg jij ziet winnen in etappe 3. Kwiatkowski is allrounder, maar na de berichtgeving van Thomas verwacht ik dat Kwiat bij Froome moet blijven in de 1e week. TJ zelfde verhaal, hangt van etappe 3 af.

Poeksel

'@superheldkuijer: TJ zakt er (na veertien etappes in het geel gereden te hebben) doorheen in etappe 17.

vasnd

Valverde heeft (verplicht) rust gehad. Levensgevaarlijk.

Imbatido

Dimension Data met Cavendish en Boasson Hagen.
Trek met Degenkolb en Stuyven.
Cofidis met Bouhanni en Laporte vrees ik.
Het wordt ons helaas niet makkelijk gemaakt.

Laatst gewijzigd
rosco

Velen hebben het over Froome, reserve kopman Thomas en Moscon. Zelf denk ik dat Bernal voor verrassend veel punten kan gaan halen. Een top 5 in de eindklassering acht ik zeer goed mogelijk, daarbij nog eens de punten in het jongerenklassement, teampunten voor de eventuele gele trui, de ploegentijdrit.

Denk dat hij hoger eindig als G. Thomas.

Wat is jullie mening over deze aanstaande sensatie?

Superm00n

Zit te twijfelen over het volgende koppel:

Bardet/bouhanni of yates/cavendish.

Tips?

Pietertje

'@ Niek Kuijer

Misschien proberen toch Mollema erin te fietsen ipv Kwiat? Dan neem je bijvoorbeeld geen Bardet maar Dumoulin :)

Cerebral36

'@Rosco Ik zie Bernal puur meegaan voor de ervaring en natuurlijk zijn klasse om Froome te helpen. Ik zie hem echter nog geen hoge ogen gaan gooien in het AK. Wellicht wit en top 15 maar denk dat top 5 wel erg hoog gegrepen is. Hmmm omdat ik toch een 8/8 verdeling wilde zit ik nu toch opeens zonder Bardet en met......Bouhanni smh :)

Laatst gewijzigd
thewout79

Ik zit te twijfelen tussen Matthews of Van Avermaet
wie gaat vaker bij de eersten eindigen in de etappes

1 2 ... 69 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.