Valverde staat garant voor punten, dat is zeker (behalve als hij uitvalt) alleen zoals sommige aangeven zijn de punten voor het eind AK ook belangrijk. Ik heb zelf porte die ik top 3 verwacht met zijn itt en ttt en goede voorbereiding. daarnaast zal het of nibali of bardet worden, dan is Valverde voor 5 miljoen ook weer een grote hap. Ook gezien het aantal renners moet ik dus aan afweging maken, Valverde + 1 miljoen/500 k rijder (TJ/g.Martin/Latour) waarbij je moet verwachten dat 80% van de punten van Valverde komen of een combi van bijvoorbeeld D.Martin ( mindere versie Valverde + minder kans teampunten) + kruijswijk/jungels/Zakarin. Waarbij ik toch denk aanvoptie 2 omdat die denk ik uiteindelijk meer punten binnen haalt.
Velen hebben het over Froome, reserve kopman Thomas en Moscon. Zelf denk ik dat Bernal voor verrassend veel punten kan gaan halen. Een top 5 in de eindklassering acht ik zeer goed mogelijk, daarbij nog eens de punten in het jongerenklassement, teampunten voor de eventuele gele trui, de ploegentijdrit.
Denk dat hij hoger eindig als G. Thomas.
Wat is jullie mening over deze aanstaande sensatie?
'@Rosco Ik zie Bernal puur meegaan voor de ervaring en natuurlijk zijn klasse om Froome te helpen. Ik zie hem echter nog geen hoge ogen gaan gooien in het AK. Wellicht wit en top 15 maar denk dat top 5 wel erg hoog gegrepen is. Hmmm omdat ik toch een 8/8 verdeling wilde zit ik nu toch opeens zonder Bardet en met......Bouhanni smh :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.