Scorito Tour 2018

1 2 ... 71 ... 255 256
Cerebral36

Ik had vooraf gezegd als hij rijdt neem ik hem mee. Er niet van uitgaande dat hij 3 mil zou worden haha. Erg van hem gecharmeerd.

Laatst gewijzigd
Lassayd

Haha nu moet je je ook aan je woord houden ;)

Cerebral36

Hmmm dan moet ik ook Velverde erin fietsen eigenlijk :) Dat waren vooraf mijn 1e 2 picks voor de prijzen bekend waren. Het kan anders lopen haha

Lassayd

Ik had hetzelfde met Landa en nu heb ik er helemaal geen vertrouwen in haha.

Kpenty

'@rosco

Welke grote ronde heeft Bernal gescoort dan?

Jori

'@kpenty: Tour 2019, soevereine 11e plek zodat hij net niet bij het grote publiek bekend raakt en in alle luwte de Vuelta gaat winnen

Blaagstra

Goed werk allen. Het wordt steeds duidelijker wie je niet moet nemen.

Wellicht handig feitje: de sprinter met hoogste topsnelheid gemeten bij aankomst vlak= haarinkrulmarcel. Een no brainer, lijkt me. Die gaat r weer min. 4 pakken, ondanks de qs suprematie dit jaar en geen eigen trein. Net als vorig jaar toen ie ook zelf zn pad maakte. Interessant zijn juist de plekken erachter

Lassayd

Hij heeft wel een trein alleen geen goede trein ;)

Malathion

Ah. Vorig jaar was Dylan nog degene met de hoogste snelheid, niet? Lekker naar jezelf toe redeneren toch.

Cerebral36

Haha Jori :) Prima verwoord. Ik haat het om die of die vragen te stellen, maar ik kom er echt niet uit. Bardet of Nibali ? En heb er al wat reacties over gelezen. Ik heb nu Nibali maar Bardet blijft maar knagen zeg maar. De vorm van Nibali even daargelaten. In zelfde vorm wie is er dan beter. Maakt dan toch het team van Nibali het verschil ? Tijdrit Bardet veel slechter ?

Lassayd

Ik zou toch voor Nibali gaan. Bardet zie ik door zijn slechte tijdrit nooit de tour winnen en Nibali zijn tijdrit is toch wel beter dan die van Bardet. qua dalen en afmaken zijn ze redelijk gelijk denk ik.

Poeksel

De EV van beide renners zal niet veel schelen, Cerebral. Dus gewoon een muntje opgooien en de keuze is gemaakt.

klassikl

Simpel. Als je kan kiezen tussen een Fransman en ieder ander. Kies je niet de Fransman ;).

Cerebral36

Mooie antwoorden mannen :) Ga er nog eens over nadenken en even PCS op naslaan.

hartstikkebedankt

Zijn hier mensen die Kittel gewoon pakken voor 4 miljoen? Hij is ook naar mijn mening eigenlijk de beste sprinter maar dat geklooi met zijn trein dit jaar heeft nog niet voor veel goeds gezorgd. In de Tour staat ie er altijd.

Pietertje

Ik heb geen Kittel

bakfiets

Ik heb een team gemaakt met quintana, landa en valverde. En dan is het helemaal nog niet zo'n verkeerd team.

Valvuillerdemoz

Had hem eerst wel. Maar vind hem toch te duur. En gezien alle dure toppers en dat hij in zijn nieuwe team zijn draai nog helemaal niet lijkt te hebben gevonden, heb ik hem weer eruit gedaan. Heb nu met Cavendish een goedkoper initiatief. Volgens mij rijdt Kittel nooit zo best in de Tour als Cav ook meedoet (en op de fiets blijft. )

Mollemaestro

Eventjes kijken wat Cavendick bij Brits kampioenschap klaar weet te spelen.

Treenert

'@ Pantano: zat je bij Lancearmstronghero in de kroeg?

Zadelpen

Mezelf een cursus ‘The Art of pooling’ kado gedaan. En na het tot mij nemen van de info kom ik tot de volgende conclusie: er zijn maar twee kandidaten voor geel op het Parijse eindpodium: Porte of iemand van Movistar.

Het lijkt een boute stelling maar niets is minder waar, deze twee gaan uitmaken wie het wordt. Daar is ons team dan ook volledig op afgestemd. Uiteraard moet je dan ergens in je sprintploeg een groot offer maken. Deze tacktiek, het zogenaamde totaalpoolen, zorgt er mede voor dat u in de bergen bij iedereen de ventielen uit de aders fietst. En de bonuspunten zullen als een heuse tsunami de concurrentie verdwaast achter laten. Aldus de theorie.

Gaviria er uit, Movistar er in.... soms kan het leven zo makkelijk zijn he.

Mochten er geen wijzigingen en of ongelukken gebeuren, dan zal er weinig meer veranderen hier. Immers: never change a winning team Zadelpen.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Iemand nog naar het terras dit weekend om Stuyven te spreken? Roubaix winnen is geen 1.5M waard..
Ben wel fan van deze jongen, maar als hij verder niet mee sprint, is het zonde van het geld.
Ik denk dat de stagiair de categorie 1.5M sprinters perfect heeft ingeschaald: het is de firma kan niet, mag niet, of wil niet.
Een sprinter minder of een Wanty-sprinter, that's the question..

Phoenix0000

There is No sprinter like a Wanty sprinter.

Jun Allrich

Ik ben het eens met Zadelpen alleen denk ik dat je Porte moet vervangen door Nibali.

Jun Allrich

Trouwens als nuchtere Belg heb ik nog een opmerking over de Nederlandse renners. Ik zie op Poels, Van Baarle en Terpstra niemand die zijn geld gaat waard zijn deze Tour. Dumoulin? Nee ik dacht het niet.. Gesink en Kelderman? Nooit ook maar 1 momentje in overweging genomen. En Groenewegen is die zonder de chauvinistische bril ook nog 4 miljoen waard? Mollema? Nee ik zie niet waar die punten gaat halen.
Misschien ben ik er ook helemaal naast en moet ik gewoon een team maken met alleen Hollanders...

1 2 ... 71 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.