Scorito Tour 2018

1 2 ... 72 ... 255 256
jsprunk

Ik denk dat Van Baarle van alle Nederlanders de minste kans heeft om zijn geld waard te zijn ;)

Casey

'@ Jun Allrich

Weet je zeker dat je nuchter bent als je het over van Baarle hebt? 🙂

Jun Allrich

tja die kost bijna niks en de kans dat Sky de gele trui vanaf etappe 3 heeft is vrij groot...

Stuff

Ben je serieus over van Baarle of loop je te trollen?

Thijmen1411

'@Jun Allrich
Ondanks die vrij grote kans dat Sky de gele trui heeft van etappe 3, zie ik om een of andere reden toch weinig kans voor Van Baarle om teampunten te pakken..

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

mollema kan in de punchetappe's heus wel top 8 rijden.en dan nog in 3 of 4 bergetappe's ook,waarbij ik een goede mollema ook dicht bij etappewinst zie komen,dus dat kunnen toch aardig wat punten opleveren en ook nog top 10 in het eindklassement ! reken maar uit

MichielH

Als je niet meedoet scoor je ook niet veel punten, dat klopt.

hartstikkebedankt

Mollema acht ik bijna kansloos voor een etappewinst in de bergen als hij nog redelijk kort staat in het klassement. Toch niet iemand van de ferme versnelling op zo'n col.

jsprunk

Ik denk dat Mollema van de 2.5M klassementsmannen met afstand de minste punten gaat scoren.

Jeffrey81

'@Jun Allrich: als je alleen maar Hollanders zoekt, moet je Mollema (Groningen), Gesink (Gelderland), Kelderman (Utrecht), Poels en Dumoulin (Limburg) sowieso niet hebben.

Blijven uit jouw rijtje Groenewegen (Amsterdam) en Terpstra (Beverwijk) over. Vooral de eerste lijkt me geen slechte keus. Succes!

wesselvanoers

welke renner heeft volgens jullie het hoogste puntenpotentieel?
yates vs zakarin

yates heeft voordeel bij de TTT terwijl zakarin voordeel heeft bij de ITT
bergop doen ze niet veel voor elkaar onder, maar ik neig meer naar zakarin toe.

iemand idee hoe de daalcapaciteiten zijn bij deze renners?

jsprunk

Hoogste potentieel lijkt me Yates. Of hij er ook meer gaat halen is een tweede vraag. Mijn gevoel zegt ja, maar het zou zomaar anders kunnen zijn.

jsprunk

Nou, volgens mij ben ik er wel. Nog één plekje van 750. De krapste bezetting zit in de tijdritten, dus een tijdrijder met een aardige ploeg. Het gaat nu tussen:
Küng
Impey
Lampaert
Castroviejo
Bodnar

Ga ik nog een weekje over nadenken

Rawolf

Kan je in de ttt punten scoren als je renner gelost is?

Wouter van Diepen

Ik heb nog 1 miljoen over en wil dit investeren in een klimmer. Nu zu ik dat Ion Izagirre maar een miljoen kost. Maar vraag ik me af of hij redelijk pinten kan pakken in zo Tour scorito technisch. Of kan je beter dan voor een Guiliaume Martin gaan?

Dupoepin

'@randomwielerliefhebber

Ja, in de daguitslag maakt het niet uit of je renner als laatste eindigt als de ploeg wel binnen de punten zit. Dan krijgt hij automatisch de punten van de ploeg. In de klassementen maakt het wel uit, al krijgt de renner wel gewoon teampunten van renners die 1e staan in een klassement.

hans1984

'@Woutervandiepen
Vorig jaar heeft Ion genoeg pinten gepakt. Dat was wel nadat hij afgestapt was en van ellende maar het terras heeft opgezocht.

Dupoepin

'@rosco

Je gaat er nu zomaar vanuit dat Bernal het wit pakt in etappe 3? Wanneer Moscon eerder over de streep komt pakt hij het wit. Daarbij vergeet je het scenario dat Thomas het geel kan pakken in die etappe. Wanneer Bernal dan wel in het wit komt scheelt het nog maar 1 punt. Daarbij eindigt Thomas in sprintetappes vaak in de top 20 en sprokkelt zo nog wat puntjes erbij.

In dat scenario wordt die 3 miljoen voor een knecht toch minder interessant, of niet?

Phoenix0000

Klasseringen in etappe 1 en 2 bepalen toch wie uiteindelijk van winnende ploeg etappe 3 het geel aantrekt? En niet wie als eerst over de streep komt.

Is een reden waarom ik denk dat Greg wellicht als opvulling sprintteam in etappe 1 en 2 te gebruiken is.

Pom titcock

Ik had eerst Stuyven in mijn team, nu is bekend dat degenkolb nummer 1 sprinter wordt binnen trek.
Degenkolb meenemen of hebben jullie een goed alternatief?

Dupoepin

'@superheldkuijer

Het is nog even afwachten wat Cofidis doet met Bouhanni. Als hij niet mee wordt genomen is Laporte een goed alternatief.

Dupoepin

'@Phoenix000

Je hebt natuurlijk gelijk wat betreft de volgorde van binnenkomst binnen een ploeg in etappe 1 en 2. Ik ga er echter blind vanuit dat Sky de TTT gaat winnen met minstens een halve minuut verschil.

jsprunk

Wordt wel tijd dat Cofidis een keuze maakt. Het lijkt er in ieder geval op dat ze niet met beide sprinters gaan starten.
Heb nu Bouhanni er bij, mocht hij niet mee gaan, is de switch naar Laporte snel gemaakt. Maar dan wordt het weer opnieuw nadenken over die 1M die over blijft.

christidoc

'@Phoenix/Dupoepin

De nummer 2 en 3 gaan meer punten opleveren dan de nummer 1 na etappe 3.

Bode80

'@christidoc
Idd. Mooi voorbeeld is Thomas en Froome vorig jaar. Thomas had geel maar met Froome harkte je per etappe meer scoritopunten binnen.

1 2 ... 72 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.