Scorito Tour 2018

1 2 ... 74 ... 255 256
Lassayd

Misschien valt een van de die 3 (Valverde, Landa of Quintana) tegen maar ze zullen vast niet alle compleet 3 door hij ijs zakken. Ik zeg niet dat ze gaan domineren maar ze hebben die potentie wel.

Idd iedereen heeft wel een renner die hij niet kies waarvan hij hoopt dat die niet ineens toch gaat presteren.

Thijmen1411

'@bartje
Leuk om niet meer over Sky, BMC, Sunweb, QS en Movistar na te hoeven denken omdat je daar geen potentieel koppeltje in ziet, maar dan denk ik dat jouw selectie heel veel punten gaat verliezen bij de TTT...

Laatst gewijzigd
Lassayd

Niet alleen bij de TTT ;)

Nylz

Ik snap sowieso die hele koppeltjesfetish niet.

jsprunk

Over zand strooien gesproken.. zou Roglic nou echt alleen maar voor etappes gaan zoals hij zelf beweert, of zich toch "gewoon" op het podium richten (zoals de rest van de wielerwereld vreest)?
Ik had hem er al uit gegooid, maar als Bouhanni wegvalt, komt er ineens weer budget voor Roglic, Uran, of Zakarin ipv Majka.

Koenniiee

Waarom zou je een sprintplek dan weer opofferen voor een 'AK'-man? Met een sprint heb je 'zekere punten', of is dat juist het probleem voor jou en zie je geen zeker punten? Ik zie een Cort toch vaak minimaal top 15 rijden en dat zijn dan al veel zekere punten.

Poeksel

Hoezo beweert Roglic dat hij voor etappes gaat? Heb je een bron?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Misleidende posts? Ik voel me niet aangesproken.

jsprunk

The Dutch LottoNL-Jumbo team said Roglic will go for stage wins in the Tour. At the most, he will ride the first week to see how he goes along with his team’s general classification rider Steven Kruijswijk. “I’ll look for stage wins,” Roglic said.

http://www.velonews.com/2018/06/news/former-ski-jumper-roglic-lands-tour-de-france-contenders-list_469671

En in alle communicatie van TLJ wordt Kruijswijk aangeduid als dé klassementsman.
Ik wissel overigens geen sprinter in voor een AK-man, maar ik wissel Bouhanni naar Laporte, waardoor ik 1M over houd.

Poeksel

Ik denk dat dat een interpretatie van de journalist is, niet van TLJ/Roglic zelf. Zover ik weet gaat heeft Roglic gewoon een vrije rol.

jsprunk

Ja, een vrije rol. Betekent dat dan dat hij achterstand gaat pakken om bergritten te winnen, of gaat hij voor een klassement rijden zonder druk?
Het scheelt nogal in de Scoritopunten als je een man van 3M hebt die rijdt als een aanvaller en 5 van de 7 bergritten laat lopen.

Poeksel

Hij gaat niet bewust achterstand pakken. Na de eerste week gaat ie kijken of ie voor het klassement wil gaan of voor ritten.

Ralph123

Ik denk dat Roglic de Barguil wordt van vorig jaar. En toch krijg ik geen 3mil vrij. Maarja, speculaties

Jopster

Wel of geen Froome. Ik weet dat die gek t voor elkaar krijgt om 2 grote rondes achter elkaar goed te presteren, maar de concurrentie is zo groot.

jsprunk

Haha Jopster, ik denk dat iedereen met die vraag zit. Volgens alle bookies en zijn concurrenten is hij "gewoon" de favoriet, maar de zware Giro en zijn slechte ervaringen met kasseien zijn zaken die tegen hen spreken.

Treenert

Ik zit toch met die derde rit in mijn maag. Nooit bij stilgestaan dat diegene, die na rit 1 en 2, uit het winnende TTT-team het hoogst in het klassement staat de gele trui pakt. Bij BMC lijkt me dat GvA, maar bij Sky????? Deze kwestie zullen ze daar ongetwijfeld besproken hebben omdat het dan juist tactisch wordt. Welk scenario is dan het meest voor de hand liggend? Lijkt me niet dat ze dat iemand gaan gunnen binnen het team, of juist wel en wie dan?

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Zou het dan echt? Froome niet starten!!

ditisdavid

Iedereen Thomas en/of Bernal nu in de ploeg?

Jopster

vraag wordt wel heel snel beantwoord. Zou de keuze wel iets makkelijker maken haha

Lassayd

Laat het aub waar zijn ;)

Jeffrey81

Shit.... ik had m al niet omdat ik er niet in geloofde.....

jsprunk

Ik had hem inderdaad ook al niet :)

Treenert

Dan toch maar een extra Movister er bij in.

@ditisdavid: of geen enkele Sky

Laatst gewijzigd
Wouter van Diepen

Froome door organisatie geweerd uit de Tour. AD meldt het onder andere.

Jeffrey81

Meen je niet Wouter! ;)

1 2 ... 74 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.