Misschien valt een van de die 3 (Valverde, Landa of Quintana) tegen maar ze zullen vast niet alle compleet 3 door hij ijs zakken. Ik zeg niet dat ze gaan domineren maar ze hebben die potentie wel.
Idd iedereen heeft wel een renner die hij niet kies waarvan hij hoopt dat die niet ineens toch gaat presteren.
Over zand strooien gesproken.. zou Roglic nou echt alleen maar voor etappes gaan zoals hij zelf beweert, of zich toch "gewoon" op het podium richten (zoals de rest van de wielerwereld vreest)?
Ik had hem er al uit gegooid, maar als Bouhanni wegvalt, komt er ineens weer budget voor Roglic, Uran, of Zakarin ipv Majka.
The Dutch LottoNL-Jumbo team said Roglic will go for stage wins in the Tour. At the most, he will ride the first week to see how he goes along with his team’s general classification rider Steven Kruijswijk. “I’ll look for stage wins,” Roglic said.
http://www.velonews.com/2018/06/news/former-ski-jumper-roglic-lands-tour-de-france-contenders-list_469671
En in alle communicatie van TLJ wordt Kruijswijk aangeduid als dé klassementsman.
Ik wissel overigens geen sprinter in voor een AK-man, maar ik wissel Bouhanni naar Laporte, waardoor ik 1M over houd.
Ik zit toch met die derde rit in mijn maag. Nooit bij stilgestaan dat diegene, die na rit 1 en 2, uit het winnende TTT-team het hoogst in het klassement staat de gele trui pakt. Bij BMC lijkt me dat GvA, maar bij Sky????? Deze kwestie zullen ze daar ongetwijfeld besproken hebben omdat het dan juist tactisch wordt. Welk scenario is dan het meest voor de hand liggend? Lijkt me niet dat ze dat iemand gaan gunnen binnen het team, of juist wel en wie dan?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.