Scorito Tour 2018

1 2 ... 76 ... 255 256
04398

'@nasibal, heeft Bernal die status wel al dan, hij is net een half jaar bij de ploeg heeft nog nooit een grote ronde gereden en Thomas is wel een Brit dus lijkt me dat hij wel de voorkeur krijgt

kevinraar

thomas kopman bij sky?
wie kiezen thomas of Yates?

Wopperr

Hmm, had froome niet.
Nu zijn thomas en bernal opeens veel meer waard. Gooit alles toch wel opeens om.

Nu twijfel:
Thomas, Bernal ruilen voor Roglic en Fuglslang (kost mij 1 miljoen meer) Gaat waarschijnlijk ten koste van een sprinter
Of gewoon bernal ruilen voor Roglic...

Jun Allrich

'@kevinraar alletwee natuurlijk :-)

rosco

Wat denken jullie van Kragh van Sunweb, kan voor 500.000 euro een meevaller zijn. Verwacht toch enkele top 20 plaatsen en in de TTT punten en mss een paar dagen meedoen voor de witte trui.

nasibal

@nasibal, heeft Bernal die status wel al dan, hij is net een half jaar bij de ploeg heeft nog nooit een grote ronde gereden en Thomas is wel een Brit dus lijkt me dat hij wel de voorkeur krijgt

Gras is groen, maar niet alles wat groen is is gras. Het gaat er niet om of Bernal dan als kopman uitgespeeld wordt, het gaat er om of Bernal de vrijheid krijgt om zn eigen ding te doen. Bij Froome als kopman achtte ik die kans 0, bij Thomas als kopman acht ik die kans groter dan 0. Bij géén echte kopman acht ik die kans wéér iets groter.

jsprunk

Thomas wordt gewoon kopman, maar het Sky-regime zal wellicht wat losser zijn. Al zet mij dst meer aan om Kwiat er nog in te krijgen dan om een klassementsman op te offeren voor Bernal. Die jongen is 21 en heeft wat mij betreft al teveel koersdagen gehad dit jaar tot nu toe. Daaarnaast heeft hij zijn seizoen niet afgestemd op de Tour. Voor 3M vind ik dat echt een grote gok.

Dupoepin

Thomas en Bernal meer waard? Ze worden juist minder waard. Een Sky zonder Froome is niet zoveel waard hoor. Ik zie Thomas de Tour niet winnen, Bernal moet zich eerst nog maar waar maken in een ronde. Die komt om te leren. Kwiatkowski is zo'n beetje de enige renner die nu meer waard wordt. Goede punch, kasseien en de afsluitende tijdrit. Maar dat zijn voor etappe overwinningen. Voor het algemeen klassement zal je nu moeten kijken naar Movistar en BMC.

kevinraar

daar heb ik het budget niet meer voor kan maar 1 van de twee kiezen

Laatst gewijzigd
JBC

Wat wordt er van jungels verwacht? Zou iemand hem nemen boven fugelsang?

kevinraar

heb nog 3.5 mi8ljoen over voor thomas of yates

BarbaStok

Goede beslissing van de Fransen. Bernal kopman, no way! Thomas kopman op papier, en ze houden schaduw koplui Kwiat en Poels achter de hand. Als Bernal het na 1½ week echt leuk blijkt te blijven doen, is dat een witte trui maar niet iets waar ze een hele ploeg op afstemmen.

hartstikkebedankt

Als Froome niet start neem ik Thomas sowieso en neem ik 2 van Movistar

pierlo12

Geen Froome is voor mij ook geen Thomas. Sunweb nu mijn gok voor de TTT dus Kragh en Matthews mogen met Tom mee.

Imbatido

Ik denk ook dat Thomas en Bernal juist minder interessant worden. De winstkansen van Sky in de TTT dalen in ieder geval aanzienlijk, en daarmee ook de kansen op het geel voor één van hen. Anders was het niet ondenkbaar geweest dat er tot in Parijs iemand van Sky in het geel zou rijden. Nu is het maar de vraag of Sky überhaupt eens het geel in de ploeg heeft. Thomas is leuk om te hebben, maar zonder bonuspunten van Froome ben ik toch een stuk minder enthousiast over hem.

Laatst gewijzigd
Marsthinaikos

Mocht Froome inderdaad niet starten vraag ik me echt af of je wel iemand van Sky moet nemen. Die ploeg krijgt dan zo'n klap. En dan het publiek wat ze zal haten, veiliger wordt het er niet op voor ze.

Twaburov

TJ wordt nu wel weer interessant.

Dupoepin

Sky heeft gereageerd dat ze er vertrouwen in hebben dat Froome gewoon mag starten. Als hij mag starten hebben we pas echt een probleem met de poule.

jsprunk

Gallopin ook exit. Dat zal Bardet ook niet leuk vinden met het oog op de TTT.

Dupoepin

Mensen die Gallopin hebben mogen ook hun 750k aan iemand anders besteden.

Mollemaestro

Heel erg kut deze 3 ontwikkelingen (Vroem, Fritzl en draffin). Had geen van deze renners, maar voor de renners die ik had wordt het iig voor de TTT een klap. Had 4 man van Sky zonder Vroem en Jodi.

Jpjedi

Bardet is nu ook geen 4mln meer waard imo. Gat wordt te groot na de TTT

jsprunk

Dat scheelt een paar punten aan de eindafrekening, maar maakt voor Scorito geen wereld van verschil in mijn ogen.

WCEendT

Groenewegen 4 miljoen? Iemand?

michael210690

Begin ook te twijfelen over Groenewegen. Zag er niet bijzonder sterk uit vandaag

1 2 ... 76 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.