Scorito Tour 2018

1 2 ... 77 ... 255 256
pierlo12

Laat Groenewegen vooral thuis jongens!

Frankschlekopznbek

Ik denk dat sky er alles aan gelegen is om Thomas, Jodi en misschien zelfs Poels kort in het klassement te houden. Thomas heeft de mogelijkheden om een vergelijkbare tour te rijden met dumoulin. Jodi geeft aanvalsopties, en Poels biedt derdeweekperspectieven. Hoe denken jullie hier over?

Papa Bart

Zou SKY zo eigenwijs zijn en uit protest de hele ploeg thuis kunnen houden? Als het startverbod blijft staan?

Cerebral36

'@Bartje Als het geen torenhoge boete oplevert zie ik ze dat zo doen eerlijk gezegd :)

WCEendT

Ik zie ze dat totaal niet doen, hebben met Thomas (zeker in hun ogen) gewoon een kandidaat voor podium.

Papa Bart

'@cerebral, ik kan wel de verplichting terugvinden in de regels maar niet (de hoogte van) eventuele sancties. Sterker, met de toevoeging van de tien nieuwe WT koersen is de absolute verplichting voor deelname in elke WT koers in ieder geval ten dele komen te vervallen, althans juridisch aanvechtbaar lijkt me.

Hoe dan ook dat wordt nog een heet weekje!

Cerebral36

Wat een dag joh: Froome wellicht exit, Kelderman naar gevallen op de al problematische schouder, Gallopin exit...

Threeohthree

Even deze discussie hoor: Waarom zijn SKY renners nu precies minder waard omdat ze wellicht de TTT niet gaan winnen? Dauphine wonnen ze ook ruim en daar was ook geen Froome. Of spelen we het balletje onrust in de ploeg?

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Three Waar het mij om zou gaan is dat ze zonder Froome (mijns inziens) minder zeker zijn van winst t.o.v. BMC. Daarmee vallen mogelijk veel potentiële teampunten weg. Hierdoor worden ze dan dus allemaal indirect minder waard.

Laatst gewijzigd
04398

minder zekere overwinning voor team sky in de TTT? in de dauhpine wonnen ze de TTT en van de 7 renners die daar aan de start stonden zullen er 5 eventueel 6 met v. Baarle erbij ook starten in de Tour dus ook al start Froome wel of niet maakt ze niet meer of minder kansrijker voor de TTT.

Cerebral36

In de Dauphine was de tegenstand niet van het formaat BMC ploeg die er nu gaat staan. Je moet je dus niet te blind staren op die ene TTT van de Dauphine. Het verschil was daar 38 sec. Geen Porte, geen Kung o.a. En ik zeg niet dat ze geen kans maken op de overwinning. Alleen ik denk dat het verschil nu dusdanig kleiner wordt dat in mijn optiek een BMC overwinning opeens meer mogelijk is dan met Froome.

Laatst gewijzigd
Dupoepin

Precies wat Cerebral36 zegt. Je mist de teampunten. Daarbij kan Froome zich prima staande houden t.o.v. de andere toppers, is Froome een echte leider en wordt zo'n ploeg helemaal om hem heen gebouwd. Als dat komt te vervallen komt ineens alle druk en aandacht op Thomas terecht. En Thomas heeft nog niet echt laten zien dat hij in een 3 weken koers foutloos kan rijden. De reden dat Bernal in de Tour mee gaat doen is omdat ze hem niet de druk wilden meegeven die een eventuele kopmanschap in de Vuelta zou geven. Ze willen Bernal dus voorzichtig brengen. Met het uitvallen van Froome verschuiven al die posities wat onrust met zich mee brengt. En met het uitvallen van Froome wordt Sky er in Frankrijk niet popuairder op ofzo.

Timber

Ik denk dat Sky met Thomas, Bernal en Kwiatkowski ook zonder Froome nog best een leuke Tour kan rijden.

kevinraar

ik twijfel nu echt heel erg thomas of Yates nemen

Koenniiee

Ik denk dat ik Degenkolb er toch maar even in fiets. Opportunisme viert hoogtij!

Laatst gewijzigd
zomaareens

Degenkolb zo goed vandaag dan Koennie? Heb nie gezien.

Dupoepin

Ik denk dat het vraagstuk Kittel vandaag ook is opgelost.

Zadelpen

Als Froome niet mee mag, moet mijn ploeg op de schop. Ik heb/had Froome niet. Als ik het nu ff snel overzie: Bernal wordt Uran, Quintana wordt Gaviria, Cavendish wordt Fuglsang. Dan mis ik wel een jong trui kandidaat. (Buiten de sprinters om)

Dan moet daar nog wel even de Zadelpen formula overheen, en dan blijkt dat de cohesie ineens ontbreekt.

Hoop dat Froome wel mee gaat, want ik had zo een mooi team staan. Vervelende ASO’s! Anders moet ik wellicht helemaal opnieuw beginnen.

Laatst gewijzigd
rosco

Wat verwachten jullie van S. Kragh van Sunweb, of verwachten jullie niets van hem? Heeft dit jaar mooie resultaten gehaald en kost maar 0,5 miljoen

Valvuillerdemoz

Sssjt, niet over Kragh praten. Die gaat voor de niet-Barbero award.

Cerebral36

'@Rosco Van Kragh verwacht ik punten in de TTT, wellicht wat puntjes in de ITT, heeeeelllll misschien een aanvalletje met wat punten en dat is het. Kortom voor 500k moet je zijn geld er wel uithalen iig :)

rosco

Niet barbero award? Zal wel iets gemist hebben. haha

maar ik twijfel tussen ferrari en kragh voor de laatste 0.5 miljoen.

zomaareens

Gaat degenkolb sprinten voor trek? Neemt sunweb nog iets mee voor matthews? Of gaat die het alleen moeten doen? Vorig jaar arndt als lead-out?

vuelta2k17

Waarom zou ferrari het overwegen waard zijn?

Dupoepin

Dat vrijwel niemand antwoord wil geven over Kragh zegt wel genoeg denk ik

1 2 ... 77 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.