Scorito Tour 2018

1 2 ... 78 ... 255 256
Sjonge Jonge

AG2R: Geniez out, Frank in.

JimKro

Op de scorito website onder het 'teamoverzicht' zie ik de categorie 'overige renner' staan. Is er hier iemand die zo'n renner in zijn team gehad heeft?

Twaburov

'@JimKro: Bij Wanty hebben ze alleen maar 'overige renners'

Jori

'@jimkro: vichot bijv was er 1, maar hebben ze aangepast

rosco

Ferrari voor de prijs en zal zeker paar keer top 15 rijden. Als aanvulling.

Laatst gewijzigd
BigApple

Pff, valt niet mee allemaal. Ik had mijn team al een paar dagen staan. Werd met de dag contenter, en ineens alles op zijn kop. 5M te verpatsen. Worden Bernal en Poels nu interessanter ? Zal ik dan toch maar een Movistar nemen, of gooi ik juist alle Sky’s uit mijn team. Keuzes keuzes. En die gekke Dumoulin straalt wel vertrouwen uit. Jungels rijdt de pannen van het dak. Bah alles begint opnieuw.

rosco

Nu heb ik zelf Tjay in mijn team. Voor 1 miljoen koopje.

Falonso

Cavendish DNF: Weet iemand wat er gebeurd is? Niet goed? Gevallen?

Valvuillerdemoz

Hij was één van de ruim honderd DNF. Maar 38 gefinished. Dus echt goed was ie in ieder geval niet... Is wel een probleemgevalletje in mijn team, Cavendish...

Laatst gewijzigd
Poeksel

3/4e van alle renners viel uit, niet zo gek dat Cav daar ook bij zat.

Treenert

Jungels rijdt alles op bijna een kwartier? Klopt dat wel, of heeft de rest onderweg op die bult bij 'Annies IJssalon' een ijsje gegeten?
Kan toch niet!!

Laatst gewijzigd
04398

'@Treenert, schijnt dat de rest even tussen door in het zwembad zijn gesprongen om af te koelen had toch geen zin meer om achter Jungels aan te rijden. Hij was gewoon lekker aan trainen voor de Tour.

Blaagstra

Jungels heeft de pillenkast van gebroeders schleck opgekocht, vernam ik op een luxembourgs terasje. Die waren nog net een jaartje houdbaar. Hij gaat er deze week een paar in fernando zn burrito stoppen, zodat hij direct teampunten pakt met zn opvulplek in 1e etappe.

Malathion

Excuus. Mijn vorige berichtje over Froome was wat onhelder. Nu over Bernal.

Bernal heeft 34 koersdagen tov Dumoulin 36 en Bardet 29. Bernal is interessant vanwege de jongere-trui (misschien nu meer een doel?), de nog altijd, denk ik, mega-sterke tijdritploeg die ze hebben en vanwege zijn exceptionele klimkwaliteiten. Als je hem neemt, neem je hem voor dat laatste. Hij moet de drie bergaankomsten bergop er staan en op de Mur wat mij betreft. Levert hij in die vier etappes plus TTT en jongere-trui genoeg op? Dat is mijn overweging.

Laatst gewijzigd
Hop hop de berg op

Wat verwachten we van Brice Feillu?

hartstikkebedankt

Ik denk dat Feillu weer voor de Montfort award gaat en eindigt rond plek 20

Jasperdewaal11

Top 10 sowieso!

mik-hail-tal

Heb heel veel zin om Sky & Movistar volledig te bannen uit mijn team!

Poeksel

Dat zal ze leren!

hupske

Ik heb geen enkele Movistar en dat betekent dat ik erg tevreden ben met mijn sprintploeg, maar totaal niet met mijn berg ploeg. Dus mag weer even naar de tekentafel.
Jammer dat we maar 20 renners mee mogen.

zomaareens

Eigenlijk best wel veel sprintjes op maat van John Beton.. of zeg ik nou iets heel raars?

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik vind vooral Gaviria met de dag veel te duurder worden. In de Tirreno was hij bijvoorbeeld met een fantastische sprintploeg en wordt hij ook maar 7e. Uiteraard, dat is één ritje, een momentopname. Maar 2 of 3 van die momentopnames straks in 8 sprintetappes en 5 miljoen wordt opeens een hele hoop geld. Zeker als je bedenkt dat ook een goede Gaviria is in dit veld gewoon zonder schaamte buiten het podium vallen in een normale rit.

Maarja, met geen enkel alternatief koop je méér zekerheid (behalve de alternatieven die je al hebt waarschijnlijk) en bezuinigen op gaviria om de bergploeg te versterken lijkt met dit parcours ook niet per sé de juiste move. Gaviria heeft gewoon wel 8 etappes kans op top 10 (excl ttt). Noem eens een klimmer met dezelfde kans.

michael rasmussen

Froome wordt vrijgesproken:https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/tour-de-france/176385/la-gazzetta-froome-binnen-twee-dagen-vrijgesproken-door-uci-in-salbutamol-zaak

JimKro

Met dit parcour en budget vind ik vrijwel elke sprinter te goedkoop. Ook Gaviria en zelfs Kittel. Ook al neem ik die laatste niet mee.

En we hoeven de zaak dus niet af te wachten. Froome zal gewoon rijden.

Laatst gewijzigd
Caene91

Froome net vrijgesproken

1 2 ... 78 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.