Scorito Tour 2018

1 2 ... 79 ... 255 256
jort101

Froomeeeyy, mooi nieuws :)

Jun Allrich

tja dus nu wel dat team aanpassen...

hartstikkebedankt

Froome back in, onder druk wordt alles vloeibaar lijkt het

Jasperdewaal11

Maar dat betekend toch nog niet dat de ASO hem dan laat starten ? Die zijn toch onafhankelijk.....

TomTriomfeertTour

Ga daar maar wel vanuit. Die hebben zo geen poot meer om op te staan.

JimKro

De ASO moet wel voldoende gronde hebben, zelfs op basis van een artikel mbt 'imagoschade'.

siets

ASO wilde hem uitsluiten obv schade aan de wielersport omdat een mogelijke doping zondaar aan de start zou verschijnen. Nu Froome is vrijgesproken en dus geen doping zondaar is vervalt daarmee het argument dat de ASO aandroeg. ASO dus gewoon dikke pech, maar Froome zal nu 'gewoon' starten.

christidoc

Froome zal nu wel weer starten inderdaad. Maar ja, het Franse publiek?

Stuff

Is Boudat iets voor in de sprint? 😬

Ceramiche Ariostea

Geen Petit bij Direct Energie - Bied scorito mogelijkheden met Boudat dan

Thijmen1411

Zal ook wel €750.000 worden, misschien iets als opvuller, voor zover je dat nodig zult hebben met dit budget

Pom titcock

Wanneer wordt bekend of bouhanni meegaat?

Rutgerca

Ik heb tot nu toe weinig van me laten horen, maar na een slechte eerste tour vorig jaar, weet ik ook niet wat ik dit jaar moet verwachten. Heb een paar gokjes, geen dure renners en geen echt goedkope. Het veld is wel heel sterk

Poeksel

Uiterlijk woensdag lijkt me.

Imbatido

Volgens mij maakt Cofidis vandaag de selectie bekend. Volgens L'Equipe zonder Bouhanni.

billykiemeney

Laporte in.

kevinraar

Pitit doet niet mee wie voor hrm in de plaats doen ik heb al 8 sprinters 8 klassement renners en 3 overige renners

joenique

Jammer van Petit, pfffft

billykiemeney

'@Kevinraar Welke sprinters heb je?

Wouter van Diepen

Normaliter neem ik altijd ruime hoeveelheid aan AK mensen mee, circa 10 of 11. Maar kom er nu maar op 10 waarvan er ook nog eens 1 zeker in knechtende rol is. Voor het eerst vind ik het zelf lastig om een goede verdeling te maken in sprinters versus klassement.

kevinraar

Ik heb al
Sagan
Kittel
Groenwegen
Matthews
Boason hagen
Demare
Bouhanni
Colbreli

Laatst gewijzigd
billykiemeney

Mijn verdeling is 1/1 AK en Sprinters en dan nog 2 punchers. Ik zoek alleen nog een goedkope puntensprokkelaar voor in de sprint.

Imbatido

Nacer Bouhanni heeft een link gedeeld
https://www.facebook.com/nacer.bouhanni.3

Poeksel

'@kevinraar: Boudat wordt zeer waarschijnlijk in plaats van Petit de sprinter van DE, dus die zou je kunnen nemen. Alleen de prijs is nog afwachten (500k of 750k).

En voor 1k heb je Laporte, die ongetwijfeld de sprinter van Cofidis wordt.

Laatst gewijzigd
Dupoepin

http://www.wielerflits.nl/nieuws/372410/chris-froome-mag-starten-in-de-tour-de-france.html

1 2 ... 79 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.