Scorito Tour 2018

1 2 ... 80 ... 255 256
wesselvanoers

ik heb op het moment een verdeling van 8 sprinters, 8 klassementsrenners en 4 opvullers waarvan: Kung en van avermaet.
het valt me op dat ik wel een goed gebalanceerd team heb behalve op het gebied van de jongerentrui en daarom de vraag: G Martin, Latour of Benoot?

verder had ik net kwiatkowski erin gefietst, maar nu gaat froomey dus toch weer rijden.. dan is 1.5 miljoen toch wel veel voor hem en is moscon een beter alternatief ivm jongerentrui.

word het missen van valverde EN alaphilippe een klap?

alaphilippe kan ik erin fietsen, maar dan zal ik zakarin/dan martin moeten downgraden naar jungels.. en daarom de vraag: zakarin of dan martin of jungels?

Laatst gewijzigd
ploep

Boudat 1.000.000.

billykiemeney

Zakarin/Yates?

Starlynk

haha Boudat 1m.... Wat een grap

hartstikkebedankt

Veel te duur

dvansteenis

Boudat even duur als Laporte. Stagiaire vrije dag gehad?

Matt89

1m..... op basis van wat? Dit is echt idioot. 500k was de enige juiste prijs.

Misschien moeten dit soort renners niet worden genoemd op het forum voordat de stagiair er een prijs aan heeft gekoppeld. Waarschijnlijk had hij er nog nooit van gehoord maar na de berichten hier op het forum toch maar een ander prijskaartje gegeven..

Laatst gewijzigd
jelle013

Haha heerlijk om te zien dat er serieus mensen zijn die denken dat enige discussie dan ook maar ergens invloed op heeft.. Fantastisch!
Hier is het teampje bijna af.. heb nog of 750K of 1Milj over, ligt een beetje aan mijn keuze voor 1 bepaalde sprinter :) Bouhanni boeit me echt geen hol, die kan er toch weinig van, had beter bokser kunnen worden..

Jori

Zonde, Boudat voor 500.000 leek me nog een mooie instinker voor mensen, maar voor 1 miljoen gaat echt niemand hem nemen

Jun Allrich

yates maar vraag me niet waarom

Filipo

Haha stagiaire een vrije dag gehad. Die heeft het ook zwaar te verduren

rosco

Geen Kelderman aan de start zaterdag. Was voor mij een zekerheidje.

WCEendT

Boudat een no-brainer.

mik-hail-tal

Na eens helemaal opnieuw te beginnen val ik terug op 18 dezelfde namen die ik gewoon niet los kan laten.
Uiteindelijk blijft er nog één dilemma over.
Mijn laatste 8.500.000 voor 2 AK's: Froome & Thomas OF Porte & Bardet.
Ze hebben beide risico's: Sky en het hysterische Franse publiek, Porte zijn mindere dagen, Bardet zijn TT + relatief weinig colls...
Denk dat ik toch maar voor Sky ga en hoop dat de Fransen het voorbeeld nemen van de Guardia Civil tijdens de vorige vuelta.

WCEendT

Natuurlijk organiseren Jorik112 en ik ook voor de Tour weer een betaalde Scorito Poule. De inleg is 5 euro per persoon en de uiterste dag voor aanmelding is 6 juli. De teller staat inmiddels al op 50 betaalde deelnemers.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe in de FlitsWiel-app en stuur ik de benodigde gegevens inclusief een link met meer informatie.

Laatst gewijzigd
joenique

Wtf, 1mil voor Boudat. Pffft nu nog mogen puzzelen om Petit in ruilen 😓

wesselvanoers

latour, g martin of benoot?

Matt89

Geen Kelderman? Pff wat sneu voor hem zeg. Hoeveel pech (is het nog wel pech) kan je hebben? Voor mij was het tot de val van gisteren ook een zekerheidje. Was ook een leuk koppel met Dumoulin.

Treenert

Froome dus vrijgesproken. Een renner van Wanty had er een jaar uitgelegen.

kierewietje

Welke renner is goed om aan boudat te koppelen voor de mogelijke teampunten witte trui in de eerste 2 dagen?

Ceramiche Ariostea

'@kierewietje - Geen, gewoon uberhaupt niet aan beginnen.

Jasperdewaal11

'@ Kierewiet ik zou Calmejane doen ;)

hupske

Aai, jammer van Kelderman. Wie krijgt Tom nu mee in de bergen en de TTT? Is toch een goede motor voor de Sunweb trein die je mist.

WCEendT

'@Kierewietje
Dit is niet hoe het principe van koppeltjes maken werkt...

BarbaStok

'@wessel
Benoot

1 2 ... 80 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.