Scorito Tour 2018

1 2 ... 90 ... 255 256
siets

Porte en roglic

Matt89

Ik las van de week in een artikel dat Colbrelli juist niet mee gaat sprinten. Ik kan het artikel echter niet meer vinden. Iemand een link toevallig? Ik wil het even checken namelijk voor de zekerheid. Anders is Colbrelli voor 1.5m meer dan interessant :)

Laatst gewijzigd
Jori

waarom vragen mensen zovaak of Colbrelli, Degenkolb, Hagen etc. gaan sprinten? 1 simpele google opdracht en je weet het antwoord

@brackenridgecycling: Momenteel ook mijn verdeling, maar vind dat eigenlijk 1 ak man te weinig en 1 aanvaller te veel

Stuff

Aldus Colbrelli zelf:

With the Tour de France less than a month away, and having gone without an individual win since February, Colbrelli can take heart from his performance on stage 3. Gaviria and Sagan are likely to be two of his closest rivals in the sprints at the Tour de France, and if he can beat them in June then chances are he can push them all the way in a few weeks.

“For me, this win is very important. It gives me morale ahead of my next big appointment, the Tour de France. Beating sprinters like Sagan and Gaviria gives me morale, and I’m happy because it shows I’m on the right track,” he said.

“It wasn’t easy for me because I hadn’t won since Dubai. I had a lot of placings, including a couple of second-place finishes in Romandie. I wasn’t in top conition at the classics. I was blocked by bronchitis before and after San Remo, which compromised the Classics for me. I went to Flanders but I wasn’t myself.

"But I never gave up, and today all those efforts have paid off. To beat riders like Gaviria and Sagan, riders who are aiming for stage wins at the Tour, that gives me a lot of morale. I’m not a rider who wins a lot, but when I win, I look to win the right races.”

Bron: http://www.cyclingnews.com/news/colbrelli-takes-morale-boosting-win-in-suisse-with-tour-de-france-on-horizon/

Poeksel

'@Karperdrol: Ik denk dat de EV niet veel zal schelen, dus ik zou gewoon de renners nemen die je het meest sympathiek vindt. Dat je niet hoeft te gaan juichen als er eentje valt...

BrackenRidgeCycling

'@Jori: ik heb een aanvaller en die stel ik maar 1/2 x op. hoop gewoon dat hij het goed gaat doen, en dan heb ik hem.
kom denk ik wel 1 ak te kort ja. hopen dat ik de juiste heb

siets

'@Stuff Hij sprint zich niet heel duidelijk uit over het wel of niet meedoen met de massasprints.. Kan ook zijn dat hij alleen voor de wat zwaardere finales gaat, gezien dat ook sprints zijn waar Gaviria en Sagan tot hun recht komen.

Mats17

Ik ben er ook uit. 8 sprinters, 8 klassementsmannen, 2 klimmers, 1 tijdrijder en 1 aanvaller.

Matt89

'@ Stuff bedankt maar dat geeft nou weer net een andere invalshoek. Ik las van de week ook een artikel waarin Colbrelli aangaf volledig in dienst van Nibali te rijden. Omdat ik dat toch wel vreemd vind, wil ik het nogmaals lezen maar nergens meer te vinden.

Of zou dit al zulke ernstige vormen aan beginnen te nemen dat ik heb gedroomd ;p

hartstikkebedankt

Nog het vermelden waard: TJ staat er nu weer in bij mij :)

zomaareens

'@ Stuff e @ Matt89

bedankt! Colbrelli idd vraagstuk.. ik weet welk artikel er bedoeld wordt, maar kan het ook nergens vinden. Het zou in een reactie op het italiaans kampioenschap zijn geweest? zou er ook graag een linkje van zien

Thijmen1411

9 mannen voor in de sprint, 9 mannen voor in de bergen, met 2 jonge opvullers die punten kunnen leveren in meerdere etappes en eventuele teampunten. Ik ben eruit! (For now :))

wesselvanoers

'@Stuff

in dat artikel zegt colbrelli: ''and I’m happy because it shows I’m on the right track,”
lijkt er toch op dat hij gat sprinten dus, maar ook in de vlakke etappes? ik ben er nog niet zeker van

mik-hail-tal

Klassementsrenner 8 € 27.500.000
Klimmer 0 € 0
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 3 € 4.500.000
Sprinter 8 € 23.500.000
Knecht 1 € 500.000
Overige renner 0 € 0
Totaal 20 € 56.000.000

Imbatido

Colbrelli na een lastige rit kun je opschrijven. Zoals de rit die hij won in Zwitserland waar er al veel sprinters aflagen. Maar Colbrelli in een massasprint in een grote ronde is een groot vraagteken. Zijn statistieken in grote rondes zijn wat dat betreft dramatisch. En gezien de selectie van Bahrein-Merida is er niet echt reden om aan te nemen dat dat dit jaar anders gaat zijn.

Jori

'@imbatido: Haussler was toch de lead-out van Colbrelli volgens de NOS ;)
En vorig jaar tour had hij een doel van de sprints gemaakt, dat ging slecht. Daarvoor is hij nooit echt bezig geweest met de platte sprints

steefje9

Ik ben er uit. Team staat!! 8 klassementsmannen, 8 sprinter en aangevuld met 2 aanvallers en 2 klimmers. Ben er klaar voor! Succes allen, en probeer zelf je team te maken! Is toch veel leuker. Al die mensen die een team willen laten invullen door een ander, pffff om moe van te worden..

Jori

'@ Steefje9: Dat zeg je alleen maar omdat je bang bent dat je straks onderaan staat ;)

WCEendT

'@Steefje9
Voor tientje vul ik je team wel in :).

TomTriomfeertTour

Met Boudat erin zeker?

WCEendT

Thierry?

steefje9

Hahaha! Bedankt voor het aanbod, maar nee hoor. Ik heb liever pret met een zelf samengestelde formatie. Of ik nu op 99% eindig of op 10%. Maar de tips en goed onderbouwde argumenten hier op het forum bevestigen soms je keuze wel wat makkelijker.

steefje9

Ik heb overigens gewoon tj, ebh en colbrelli.

WCEendT

Ik heb maar een van die namen :$... ga ik nu laatste worden?

Fcmitch

Weten we in ieder geval wie er niet eerste wordt ;)

1 2 ... 90 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.