Klopt, maar Majka en Latour zijn ook niet bepaald zekerheidjes voor veel punten.
Uran krijgt een hele ploeg mee, dus die zal vast wel in orde zijn en in de buurt van Valverde eindigen in het eindklassement.
Roglic is inderdaad high risk, high potential, maar brengt sowieso extra waarde in de tijdrit. Alaphilippe is in de punchetappes wel een zekere vervanger voor Valverde, daarbuiten kan het alle kanten op.
Het lijkt erop dat iedereen veel vertrouwen in zijn team heeft, al dat strooien met zand en de bekende no brainers en must haves.
Voor degene die zoveel vertrouwen hebben in hun team, hebben Jorik112 en ik dan ook een prachtige betaalde Scorito subpoule georganiseerd. De inleg is 5 euro per persoon met een deelnemers aantal van 50+ op het moment.
Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe in de FlitsWiel-app en stuur ik de benodigde gegevens inclusief een link met meer informatie. Deze app is volledig vrijwillig, wil je hier liever niet in? Meld het dan even.
Mocht je twijfel in het vertrouwen zitten, wil ik even melden dat de Giro volledig zonder problemen verlopen is met een prijzenpot van 200 euro.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.