Scorito Tour 2018

1 2 ... 97 ... 255 256
vasnd

Christiano Froome. Nice.

jsprunk

Hmm.. nasibal, je brengt me toch weer aan het twijfelen over Valverde.
Valverde-Majka-Latour omzetten naar Uran-Roglic-Alaphilippe ziet er in de meeste etappes niet gek uit.

Koenniiee

'@Jsprunk Daar zou ik niet eens over twijfelen. ;)

Ralph123

Ben ik de enige die weinig renners van dezelfde ploeg heb??. Ik heb 2x QS en 2x Bahrein. Komt ook omdat ik het lastig vind de winnaar aan te wijzen.

vasnd

Uran, Alaphillipe en Roglic zijn dan wel weer drie onzekerheidjes. Kan vanalles opleveren maar 0,0 garantie.
Valverde, Latour en Majka net zo goed overigens ;)

Laatst gewijzigd
jsprunk

Klopt, maar Majka en Latour zijn ook niet bepaald zekerheidjes voor veel punten.

Uran krijgt een hele ploeg mee, dus die zal vast wel in orde zijn en in de buurt van Valverde eindigen in het eindklassement.

Roglic is inderdaad high risk, high potential, maar brengt sowieso extra waarde in de tijdrit. Alaphilippe is in de punchetappes wel een zekere vervanger voor Valverde, daarbuiten kan het alle kanten op.

Dupoepin

Elke renner heeft 0,0 garantie, maar ik begrijp wat je bedoelt.

zomaareens

Hoe zijn de weersvoorspellingen voor za en zo? Qs kan wel wat willen.. maja

WCEendT

28-32 graden, neerslagkans 0%, windkracht 2-3-4.

zomaareens

Wind tegen.. geen waaiers

zomaareens

Roubaix nog wel erg ver vooruit..maar kan ook eens een muis baren die etappe.. pech daargelaten

jsprunk

Dat denk ik niet. De etappe is goed zwaar en er staan een hoop klassiekermannen aan de start die voor eigen kans mogen gaan en de klassementsmannen de vernieling in kunnen rijden.

Cerebral36

Even onder het mom van ik probeer er een 3e enigszins nuttige Sky in te fietsen: Roglic Moscon of 2 van Sky en dan Jungels GvA. Voor TTT is 2e normaliter beter maar overall vind ik het moeilijk.

Jun Allrich

moscon of TJ voorlopig mijn laatste twijfelgeval...

kierewietje

'@vasnd vooral die Valverde idd... kan een dubbele beenbreuk krijgen in de TTT of de sterren van de hemel rijden. Kan alle kanten op.

kierewietje

Oké, m’n team staat. Laat t maar beginnen. Voordat ik me bedenk.

Treenert

Bijzonder dat niemand maar dan ook helemaal niemand hier Quintana noemt. Of zitten er hier een aantal te linkeballen?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Cavendish / Yates of Laporte / Quintana?

WCEendT

Het lijkt erop dat iedereen veel vertrouwen in zijn team heeft, al dat strooien met zand en de bekende no brainers en must haves.

Voor degene die zoveel vertrouwen hebben in hun team, hebben Jorik112 en ik dan ook een prachtige betaalde Scorito subpoule georganiseerd. De inleg is 5 euro per persoon met een deelnemers aantal van 50+ op het moment.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe in de FlitsWiel-app en stuur ik de benodigde gegevens inclusief een link met meer informatie. Deze app is volledig vrijwillig, wil je hier liever niet in? Meld het dan even.

Mocht je twijfel in het vertrouwen zitten, wil ik even melden dat de Giro volledig zonder problemen verlopen is met een prijzenpot van 200 euro.

Laatst gewijzigd
kasjaar

'@valvuillerdemoz, ik zou voor Yates / Cavendish gaan. Ik weet niet wat er in de lucht hangt in Brittannië maar het zorgt ervoor dat die rare Engelsen er altijd staan. Misschien is het salbutamol, misschien is 't epo. Who knows?

kasjaar

Dan nog een van mijn laatste vraagstukken:
Uran, Fuglsang of Jungels?

WCEendT

'@Kasjaar
Die prijzen kloppen niet, maar Fuglsang.

@Valvuillerdemoz (pracht naam nog steeds)
Quintana - Laporte.

Dylanbroens

'@wceendt lees ff je pb’s haha

fietsumerin

Twijfel:
Pozzovivo & Dupont
Of
G. Izagirre & degenkolb

HELP ME😀

jsprunk

'@Treenert: in welke context zou je willen dat ik Quintana noem? 5M voor 3 etappeoverwiningen en een eindpodiumplaats? Of zie jij meer kansen voor hem?

1 2 ... 97 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.