Waarschijnlijk wel ja. Müller, Hummels en Özil zijn absolute wereldtop en 28/29 jaar. Paar potjes niet je beste spel laten zien, betekent niet gelijk dat je er niks meer van bakt. Voor Gomez, Khedira en Neuer lijkt het mij inderdaad wel hun laatste toernooi en voor Draxler zal het ook lastig worden.
edit: klasse timing! Waarover precies? Duitsland? VAR? Wat mij betreft vandaag weer zijn waarde bewezen bij de goal van Korea en de onterecht gegeven penalty aan Costa Rica (buitenspel)!
Ik denk dat het bij Duitsland niet aan de spelers lag, maar meer aan de trainer. Vasthouden aan bepaalde principes en op een of andere manier is na tig jaren het heilige vuur weg en dat straalt af op de spelers. Dus kreten als selectie vernieuwen vind ik flauwekul want er lopen genoeg nieuwe jonge spelers in.
Ik kijk tegenwoordig bijna geen sport meer via de NOS. Sporza is qua voetbal niet zo goed als qua wielrennen, maar is best oké. Wat prettiger commentaar tijdens de wedstrijd, minder reclame en meer analyse in de rust, gasten die echt komen om over voetbal te praten en wat zinnigs te melden hebben. Kan het iedereen aanraden.
Qua achtste finale is 1e worden in de poule gunstiger, maar vanaf de kwartfinale is 2e worden interessanter. Mijn zin is misschien wat verwarrend in combinatie met de afbeelding. Anyway, de kans op het bereiken van de halve finale, finale en winnen van WK is groter als je 2e wordt. En dit model mist vermoedelijk de blessure van James, waardoor Colombia of Japan treffen minder relevant wordt.
https://pbs.twimg.com/media/DgyoRWbXcAAmp4J.jpg:large
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.