WK voetbal 2018

1 2 ... 5 ... 11 12
Scotty

'@Eddy, Neymar heeft die wedstrijd ook geel gekregen.

25056

Tegenvallend wk tot nu

Laatst gewijzigd
EddyB1958

'@scotty,dat heb ik dan over het hoofd gezien,maar dat verandert niet mijn mening over de figuur Neymar.
Ik kan best begrijpen,dat vele toppers uit het vrouwenvoetbal vinden,dat er heel wat mietjes rondlopen bij de mannen.

JapieJapo

Duitsland maakt het weer spannend...

nickdt

Duitsland, Duitsland alles is voorbij. 1-0 Zuid Korea. Ze moeten er nu 2 maken.

Boemmmm en dat is 2.

Zweden nog groepswinnaars ook door doelsaldo.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Erg jammer, maar op basis van wedstrijd 1 en 3 heel erg verdiend..

tendam

Heja Sverige! Hoe ze het doen, doen ze het, maar dit is geen toeval meer. Iets in het Zweedse systeem werkt, blijkbaar.

nickdt

Damn, stel je vanavond voor dat Servie van Brazilie wint en Zwitserland en Costa Rica gelijkspelen, bye bye Brazilie.

EddyB1958

Die eerste plaats van Zweden moet zuur zijn voor ene Ibrahimovic,die dan toch niet zo onmisbaar is,als zich zelf waande.
En wat Duitsland betreft,het zou me niet verwonderen,moesten enkele spelers de volgende dagen besluiten,om te stoppen met de Mannschaft.

Romāns Vainšteins

'Die Frauschaft'

tendam

Goeie grap, Romans (?)

Duitsland lijkt me een schoolvoorbeeld van 'ever change a winning team', dat zag je het vorige WK ook bij Spanje. Te lang vasthouden aan dezelfde spelers en speelwijze, en je krijgt het deksel op de neus.

Laatste man

Duitsland was fysiek uitgeblust en te weinig vernieuwend. Spelers als Gomez, Khedira en Muller zijn wel klaar lijkt me. Daarachter nog een groep met mannen op de schopstoel (Neuer, Hummels, Ozil, Draxler en trainer Low). Volgnd toernooi zullen ze er wel weer staan.

xistnc

Ik ben toch wel benieuwd nu naar de analyse van Kl.. euh Pietje en Li.. euh Fritsch.

Pietje Precies

Waarschijnlijk wel ja. Müller, Hummels en Özil zijn absolute wereldtop en 28/29 jaar. Paar potjes niet je beste spel laten zien, betekent niet gelijk dat je er niks meer van bakt. Voor Gomez, Khedira en Neuer lijkt het mij inderdaad wel hun laatste toernooi en voor Draxler zal het ook lastig worden.

edit: klasse timing! Waarover precies? Duitsland? VAR? Wat mij betreft vandaag weer zijn waarde bewezen bij de goal van Korea en de onterecht gegeven penalty aan Costa Rica (buitenspel)!

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Ik denk dat het bij Duitsland niet aan de spelers lag, maar meer aan de trainer. Vasthouden aan bepaalde principes en op een of andere manier is na tig jaren het heilige vuur weg en dat straalt af op de spelers. Dus kreten als selectie vernieuwen vind ik flauwekul want er lopen genoeg nieuwe jonge spelers in.

ti-raleigh

Wat vinden we trouwens van onze commentatoren. Vanavond bijna over de nek gegaan van zelfbenoemde voetbalprofessor Arno Vermeulen.

Pietje Precies

Ik kijk tegenwoordig bijna geen sport meer via de NOS. Sporza is qua voetbal niet zo goed als qua wielrennen, maar is best oké. Wat prettiger commentaar tijdens de wedstrijd, minder reclame en meer analyse in de rust, gasten die echt komen om over voetbal te praten en wat zinnigs te melden hebben. Kan het iedereen aanraden.

FDJ

Ik begin mij met de dag meer te ergeren aan Neymar. Constant proberen tegenstanders kaarten aan te smeren.

KJP

Arno Vermeulen is echt ver-schrik-ke-lijk, heb ook Sporza opgezet om die dralbak te kunnen ontlopen.

tendam

Arno Vermeulen neemt zichzelf veel te serieus, dat vooral. Op de vraag waarom hij altijd in de zeik wordt genomen door Johan Derksen antwoordde hij 'misschien vorm ik een bedreiging omdat we allebei uit de serieuze journalistiek afkomstig zijn'. Tuurlijk jongen.

nickdt

Ik hoorde Vermeulen meteen Muteknop gebruikt. Kijken zonder geluid is beter dan luisteren naar Vermeulen.

ti-raleigh

Hoe heet die man die zojuist bij Columbia verslag deed ? Dat klonk best aangenaam.

tendam

'@ti-raleigh
Frank Wielaard.

Zometeen een leuke pot tussen België en Engeland. Beide ploegen willen verliezen, en als dat niet lukt willen ze zoveel mogelijk kaarten om niet het fair play-klassement te winnen. Dat wordt schoffelen.

pirazzi

Serieus spelen ze liever tegen Colombia dan tegen Japan? Of het gaat om de kwartfinale tegen Zwe/Zwi of Bra/Mex.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Qua achtste finale is 1e worden in de poule gunstiger, maar vanaf de kwartfinale is 2e worden interessanter. Mijn zin is misschien wat verwarrend in combinatie met de afbeelding. Anyway, de kans op het bereiken van de halve finale, finale en winnen van WK is groter als je 2e wordt. En dit model mist vermoedelijk de blessure van James, waardoor Colombia of Japan treffen minder relevant wordt.

https://pbs.twimg.com/media/DgyoRWbXcAAmp4J.jpg:large

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.