Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 105 ... 144 145
Mindless

Tsja nasibal t.a.v. Quintana krijg jij nu natuurlijk gelijk. Ik heb gewoon niets meer met de renner waar ik vroeger zo'n ontzettende fan van was. En dat komt voor een groot deel door juist veel beelden van hem te hebben gezien; niet van scorebordjournalistiek waar jij het over hebt. Kijk het is makkelijk redeneren op dit moment maar er waren wat mij betreft genoeg indicaties voor een slechte Quintana deze Vuelta. Ik snapte niet dat hij überhaupt mee ging eigenlijk. Jouw visie op Quintana's rijden in de Tour is echt anders dan die van mij. Hij heeft een mooie vluchtetappe gewonnen maar verder vond ik het echt niet best.

@Pietje Precies, de dagopstellingen gaan dan ook vrij goed bij mij en dat is eigenlijk inderdaad net zo belangrijk als je selectie vantevoren. Uiteraard ben ik ook wel wat punten misgelopen hier en daar door fout opstellen.

Mindless

'@Nul verstand, zo slecht is dat team niet. Kelderman, Izagirre en De Gendt heeft lang niet iedereen maar kunnen alle drie top 10 eindigen.

Poeksel

Lijkt me een sterk team voor morgen, Nul Verstand.

Nul verstand

Dank voor deze hoopvolle woorden. Ik dacht dat andere deelnemers betere tijdrijders ipv Lopez of Quintana zouden kunnen opstellen.

Mooie_Mario

Teamgenoten krijgen geen punten bij een ITT

Geel truitje

Mooie Mario maar wel trui punten

Jasperdewaal11

Deze Kleppers moeten het morgen gaan doen:

- Roglic (c)
- Bevin
- Martinez
- EBH
- Latour
- Pogacar
- Valverde
- MAL
- Majka

Hoop een klein slagje te slaan maar we zullen zien. Roglic kopman zal wel 90% gekozen worden haha

Nul verstand

Oja, Latour kan ik ook nog opstellen. Frans kampioen tijdritten geweest. Het overwegen waard?

Rawolf

misschien ipv lopez

Nul verstand

Izagirre gaat trouwens ook heeel sneaky richting de top-10. Behoort de laatste 2 etappes tot de beste klimmer achter 'de grote 4'.

nasibal

Jouw visie op Quintana’s rijden in de Tour is echt anders dan die van mij. Hij heeft een mooie vluchtetappe gewonnen maar verder vond ik het echt niet best.

En dat mag natuurlijk.

Het heeft denk ik ook te maken met verwachting die je hebt. De Quintana van vroeger reed veel sterker. In dat opzicht valt hij tegen. Als ik Quintana niet had gekend en je had mij gevraagd 'hoe sterk vind je die renner rijden' dan had ik waarschijnlijk gezegd 'bij de beste 20 in koers'. Jouw indruk is wéér anders. Dat maakt het ook mooi en brengt het spelletje weer meer richting kunde dan geluk: Wie kan uiteindelijk het beste inschatten?

Nu trek ik aan het langste eind met Quintana, maar het kan zomaar een andere keer andersom zijn. (Kleine kans natuurlijk ;) ;) )

@Pietje
Majka is deze ronde het schoolvoorbeeld van een renner die wél de zekerheid brengt, maar te duur is.

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@Nul Verstand: Wat dacht je dan, dat andere teams Oliviera, De Gendt, Bevin en Kyrienka kunnen opstellen?

Geel truitje

Hoor hier dat er ook punten voor de groene trui te verdienen zijns de tijdrit maar lees dit nergens wie of wat iets meer info?

Geel truitje

Te verdienen zijn in de tijdrit

Aadjenr11

Zo’n rustdag valt niet mee zeg. Morgen hoop ik weer wat te stijgen na het debacle van zaterdag. 97,9% daar zal toch nog flink gesleurd moeten worden door mijn manschappen. Morgen gaan deze mannen het doen:

Roglic(c)
Valverde
Pogacar
Kelderman
Ion Izagirre
Latour
Teuns
De Gendt
Martinez

Voorlopig op de bank: EBH en Majka

Laatst gewijzigd
pirazzi

Er is alleen een uitzondering gemaakt voor teampunten van de etappewinnaar tijdens een (ploegen)tijdrit, niet voor truipunten
Zie de twee sterretjes bij de spelregels/puntentelling. **

user26842

Team voor morgen klaar met wat twijfels.
Zit nu op 98,4% en zit dus op een mooi spoor richting die felbegeerde beker.
Dus ik hoor graag jullie mening.
Toch Valverde en MAL voor truipunten opstellen? zo ja voor wie?
Roglic (c)
Pogacar
i.izagirre
latour
quintana
luis Leon sanchez
EBH
de gendt
d.martinez

bank
Valverde
bennett
mezgec
MAL
Chavez
Gilbert
Theuns
Richeze
powless

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@Peun, dubbele wissel EBH en Quintana voor Valverde en Powless

Geel truitje

Dan eerder powles peun maar lijkt me een prima team

Zadelpen

Keek een beetje tegen op deze TT. Maar denk eerlijk gezegd dat de puntverschillen wel zullen mee vallen. Iedereen 100 punten met Roglic. En dan heb je wel of niet die een of twee extra top 10 strijders die het meerendeel niet heeft.

Iedereen zal wel ongeveer binnen 100 puntjes van elkaar zitten.

Ik doe een gooi met

- roglic
- valverde
- ebh
- herrada
- lopez
- teuns
- lls
- majka
- pogacar

Denk ergens hoog middenmoot te eindigen morgen. En dat is prima.

Laatst gewijzigd
Geel truitje

Is majka een goede tijdrijder op t “vlakke”

BergjeopBergjeaf

Pfoe, misschien toch wat meer tijdrijders mee moeten nemen. Hoop dat ik morgen mijn 1e plek vast weet te houden, maar ben er bang voor..

Geel truitje

Hellup!!!!

Voor nu

Roglic
Pogacar
Valverde
Kelderman
Izaggire
L L Sanchez
Kuss
Powles
Soler

Heb nog in de aanbieding Majka,quintana,Lopez
Om iets te veranderen maar vraag me af of er een
Betere is voor bijv soler of sanchez weet t niet goed

user26842

@random
Ja zat ik al aan te denken, Maar met quintana heb je toch een hoop truipunten?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Quintana verliest de trui waarschijnlijk

1 2 ... 105 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.