Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 106 ... 144 145
Berend

Ik heb ook wat weinig echte tijdrijders, heb nu zeker opgesteld:

- Roglic (c)
- Valverde
- Kelderman
- De Gendt
- D. Teuns
- Latour

Voor de laatste 3 plekken twijfel tussen: Lopez, Aru, EBH, Hart en Poels.
Wat verwachten we van de INEOS mannen? Tot nu toe vallen ze tegen, maar ja :)

Iedereen succes morgen!

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Snap het vertrouwen in Latour niet echt. Voor hem staat er niks meer op het spel deze tijdrit; het klassement is naar de kloten voor hem. Zal eerder zijn energie sparen voor een ontspanning overmorgen of de dag erna.

Geel truitje

Peun waarschijnlijk maar 8 misschien 10 bij powles hebben er ook 8 plus misschien top 20
Ik zou ook voor powles gaan

user26842

Oké dank je wel mannen

DeHaai

Wat verwachten jullie van Aru morgen in de tijdrit na dat enorme tijdsverlies van gister? Beter of slechter resultaat dan Oscar Rodriquez?

Laatst gewijzigd
user26842

Niet veel. zal een etappe uitkiezen in de bergen denk ik.

Ajvenema

Latour en Teuns zijn de grootste raadsels.
-Teuns deed vorig jaar zn best in de Vuelta tijdritten. Die in de tour heeft ie duidelijk laten lopen. Wat wordt het morgen?
-Latour zn klassement is redelijk voorbij, maar dit is voor hem z'n comeback, en ik kan me voorstellen dat ie zn tijdrit weer eens wil testen?

Treenert

Schijnt het parcours dus meer richting een bergtijdrit te gaan dan ik volgens diverse voorbeschouwingen zou kunnen vermoeden. Lijkt etappe 2 wel, nog steeds boos (op mezelf) over.

Laatst gewijzigd
Geel truitje

Treenert ik heb t zelfde je weet bij jezelf de sprinters gaan dit nooit redden en toch trap je in de info om je heen
Weet hoe je je voelt

Jeffrey81

Schijnt het parcours dus meer richting een bergtijdrit te gaan dan ik volgens diverse voorbeschouwingen zou kunnen vermoeden. Lijkt etappe 2 wel, nog steeds boos (op mezelf) over.

Het routekaartje is toch duidelijk?

edit: ik lees net wat ik denk dat jij ook gelezen hebt. De vraag is of het klopt natuurlijk. En los daarvan maakt het voor mijn teamselectie niets uit in ieder geval, haha

Laatst gewijzigd
Sebelius

Het zwaarte punt licht bij de start 2 km klimmen aan 7.3% Het 2e en laatste klimmetje 1.7 km aan 5.9 km
De laatste kilometer loopt vals plat omhoog.
Het parcours schijnt ook redelijk technisch te zijn voor de tuimelaars in het peloton kan dit wel eens problemen gaan geven.
Dit volgens de voorbeschouwing van Wielerflits
Op touretappe.nl zijn de lengte van de klimmetje en de stijgings percentage licht afwijkend.
Misschien een aardig idee om team zadelpen volgend wielerseizoen de etappes te laten verkennen in de 3 grote rondes
Kwalitatieve voorbeschouwingen met dito teksten ,ik kijk er nu al naar uit.
Moet er nog wel enkele sponsoren gevonden worden om zijn reiskosten te dekken uiteraard.

Phoenix0000

Zijn er ook punten voor de puntentrui te verdienen in tijdrit?
Dat maakt de Visma mannen nog interessanter om op te stellen.
14 puntjes Bennett bijvoorbeeld

Geel truitje

Nu dit vraag ik me dus ook af iemand wat info hoor van welvaar lees dit nergens??????

bartje

Uhm voor mij is morgen niet my finest hour vrees ik:
Roglic (c)
Kelderman
Martin
Herrada
Pogacar
Aru
López
Valverde
Higuita.
Het is wat het is...

arjenzvob

Hier moeten deze mannen het doen:
Roglic (c)
Lopez
Valverde
Pogacar
Chaves
Teuns
Padun
LL Sanchez
EBH

En dat vooral bij gebrek aan beter.... Dagje overleven! Padun kan aardig tijdrijden maar rijdt nog geen deuk in een pakje boter deze vuelta. LL Sanchez kan het ook.... EBH, zelfde verhaal als Padun....

Platje

. (Niet goed gelezen)

Laatst gewijzigd
Derailleurtje

Het houdt niet over vandaag... Nieve of Chaves zijn allebei geen tijdrijders, maar ik moet er toch echt eentje kiezen. Wie moet het worden volgens jullie?

S. Dauert

Zeker vandaag Rogli(c), Bevin, Pogacar, Teuns, Valverde en omdat het kan truipunten Lopez, Majka, maar het wordt (verder) dus sprokkelen...

Mensen met De Gendt, Oliviera, Kelderman en Latoiur kunnen vandaag wel een gaatje slaan!

SvenVDB

'@Phoenix en Geel truitje: Ja in elke rit behalve de TTT.

25 punten voor de winnaar, dus teamgenoten van Roglic hebben bij winst van hem 14 punten. Er zijn geen teampunten voor etappewinst in een ITT.

Platje

Verwacht zelf niks van Latour vandaag, waarom zou hij energie verspillen voor een klassement dat er niet meer is? Kans op winst is er ook niet dus ik denk dat hij zijn energie spaart voor etappewinst in een bergetappe
Toch stel ik hem op, bij gebrek aan beter

SvenVDB

Mijn team vandaag:

Roglic (c)
Lopez
Valverde
Pogacar
Kelderman
Latour
Teuns
Kuss
Martinez

Nog op het bankje: Hart en LLS

hartstikkebedankt

Tja Latour of Poels, ik moet er toch 1 van opstellen..

danusz1986

Lopez
Roglic (C)
Pocagar
Valverde
Martinez
Boasson Hagen
Quintana
Teuns
Izagirre

Op de bank

Chaves
Gilbert
Theuns
Gilbert
Bennet
Sarreau
Mezgec
Aberasturi
Richeze
Higuita

Quintana natuurlijk geen tijdrijder. Ook zal gaat ie rood verliezen hopelijk toch wat puntjes. Mijn bankspelers zie ik niet in de top 20 eindigen.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Ik twijel nog steeds,
Quintana
Majka
Kuss
Teuns

Kies er 2 :')
Quintana, hoeveel gaat hij verliezen, hoeveel zekere punten gaat hij behouden. Majka, kan top 20, kan top 15 en in dit veld misschien zelfs top 10. Kan ook zomaar 0 punter zijn, zelfde geld voor Teuns. Kuss 14 punten.

Kuss lijkt de enige zekere factor hierin voor mij :') Jullie ideeën over dit debakel?

Mindless

'@dazzler2120, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Teuns en Majka. G. Bennett heb ik voor 14 punten wel in mn opstelling. Op dit moment Majka gepasseerd.

1 2 ... 106 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.