Voor Quintana krijg je niet heel veel klassementspunten, 10 of 8 wellicht zelfs met een losgeslagen Pogacar. Ik zou dan eerder Majka gokken (of Teuns). Van Majka verwacht ik dat hij ongeveer 15e wordt met een kans(je) op nog meer, Teuns kan een uitschieter hebben en ik wil niet dat ik hem niet heb opgesteld als dat gebeurt.
Maar ja die 3 zijn redelijk om het even. Bij Majka weet je in elk geval dat hij vol gaat, bij Quintana weet je dat hij toch buiten de top 20 gaat eindigen en dus 8 of 10 punten krijgt.
'@Jasper: ik sta nog steeds volledig achter de keuze. De vraag zou moeten zijn "Hoe blij ben ik met dat lekke *$^@!*$^@-zwembadje van dat @*^$*-kind? ;)
@PP: lol ;) Ik zou ze lekker zelf laten zoeken. Zo moeilijk is het niet om erachter te komen hoe het zit met de punten vandaag.
PIETJE,Omdat bij vele de verwachting is dat quintana dus ook groen verliest en zo weinig trui punten overhoud en vermoedelijk volgens velen geen top 20 rijd (ik twijfel daar aan)zo levert een jumbo renner dus 14 punten op en is t logischer deze op te stellen of een semi tijdrijder die er zin in heeft
En Sven Bedankt voor de info!!!
Zeker, maar dan zoek je het toch even op?
Dit is overigens natuurlijk geen klimtijdrit. De proloog in de Giro, dat was een klimtijdrit. Vandaag is een tijdrit over een lastig parcours.
Zo zonde dat Kruijswijk er niet meer bij is. Die had vandaag zijn slag geslagen richting een mooie podiumplek.
'@Nul Verstand,
Toch nog een omslag gemaakt over Latour zie ik? ;)
Gisteren om 17.14: "Oja, Latour kan ik ook nog opstellen. Frans kampioen tijdritten geweest. Het overwegen waard?"
Gisteren om 20.35: "Snap het vertrouwen in Latour niet echt."
Vanochtend: "Voor wie zou ik Latour erin zetten?"
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.