Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 108 ... 144 145
nasibal

Ai, van Theuns had ik in de laatste week nog wel wat gehoopt. Goed nieuws voor de mensen met Degenkolb.

Na Uran, Kruijswijk en Formolo uitvaller numero 4 alweer voor team Nasibal.

Laatst gewijzigd
danusz1986

We schreven daarnet dat Edward Theuns uit de Vuelta is moeten stappen, maar dat blijkt niet juist te zijn.

Hij werd verzorgd in de ziekenwagen na de val, maar heeft de tijdrit tòch uitgereden. Hij kwam 11 minuten na de eerste tijd aan.

Connotador

Fake news: Theuns zit er nog in!

danusz1986

Zal misschien alsnog afstappen lijkt me of in ieder geval niet meer top zijn.

BarryE1

'@Pietje Precies "geholpen/gered" door klote-limieten ;)

nasibal

We schreven daarnet dat Edward Theuns uit de Vuelta is moeten stappen, maar dat blijkt niet juist te zijn.

Hij werd verzorgd in de ziekenwagen na de val, maar heeft de tijdrit tòch uitgereden. Hij kwam 11 minuten na de eerste tijd aan.

Klopt, maar de vraag is natuurlijk hoe goed je dan nog bent en of je de komende week gaat overleven. Daarnaast weet ik niet hoe de tijdslimiet vandaag zit?

Treenert

Huh, Powless 7e op 2e meetpunt, waar was hij op het 1ste meetpunt dan?

Edit: En nu is die melding op Scorito weer weg, ze proberen me gek te maken :(

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

35 procent dus dat wordt ruim gehaald

Pietje Precies

Misschien Barry, al had ik hem ook flink kunnen surebetten.

danusz1986

Izagirre staat niet in de top 20 1e meetpunt.. had toch meer van hem verwacht.

Treenert

Dat wordt nog wel een top tientje Daan

Aaah kijk, Teuns doet zijn best

Pogacar gaat zich bemoeien met het podium (!?)

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

Godsamme wat valt mij INEOS in ieder en elk opzicht tegen. Mijn 2 grootste miskopen zijn Poels en Hart.

Pietje Precies

'@BarryE1 Hm, niks gezegd, maffe tweede doorkomst.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Bijna niemand doet zijn best denk ik, als ik de uitslag van zo'n Pernsteiner zie

Treenert

Nu al blij met de Gendt, Teuns en Martinez.
Bevin heb ik niet maar goed zeg!!!

Sjas Patatje

Het niet opstellen van Latour komt mij duur te staan. Dom dom dom om mijn 9e renner niet te selecteren.
Powless valt inderdaad tegen en Roglic wint zoals verwacht.

Phoenix0000

Powells pakt ook gewoon 14 punten. Prima lijkt me.

Nul verstand

Latour ook niet opgesteld, maar dat bewust gedaan. Dacht dat hij zich zou sparen voor morgen en overmorgen. Niet dus. Izagirre en Kelderman leken mij renners waarmee ik kon scoren, maar ook niet dus.

245 punten gehaald en gezakt van 134 naar 115...

danusz1986

263 punten en schade beperkt gehouden.

Poeksel

Mijn tijdritteam was een stuk slechter dan die van Nul Verstand, maar toch evenveel punten gehaald. Dat valt me mee.

Ik had wel bijna optimaal opgesteld (Sam Bennett i.p.v. Poels was helemaal optimaal).

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

-

Laatst gewijzigd
Nul verstand

'@Poeksel,

Gisteren had je nog bemoedigende woorden voor me en dan dit:)
Kan niet altijd meezitten!

Wel raar dat Izagirre zo slecht finisht. Geen idee wat er met hem aan de hand was. Kan me niet voorstellen dat hij niet volle bak ging. Jij?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het is wel in de lijn van zijn prestaties van tijdritten in de Giro (al lijkt hij nu beter te zijn dan toen). Latour niet opstellen is zonde, al heb ik zelf dan weer geen Teuns opgesteld bij Ploegleider.

Luuuuuuukk

Weer een paar plekjes gezakt naar 31.. Lastig om die top-10 in te komen, wil gewoon eenmalig een screenshot kunnen maken

Jeffrey81

Wij kruipen heeeeeul langzaam omhoog. Nu in de 60%. Nog steeds bagger natuurlijk, maar ik ben blij nu eindelijk alsnog van mijn 3e en 4e TJV gebruik te kunnen gaan maken. Als die Quintana er nou ook eindelijk eens doorheen zakt, en Aru zijn kniepijn voorbij is, kan ik de 70% mss nog halen 😂

Laatst gewijzigd
1 2 ... 108 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.